Lutheri jakoi Paavalilta ja saatanalta saamiaan oikeuksia lestadiolaisillekkin, helevetin suuressa tulimeressä on tilaa uskovaisille!
herra epäjumalan antama käsky:
Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
"Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."
ja LLL oli asialla edellä mainituttujen herrojen kera ja jättiä juutalaisia vihaajien opit Hitlerin käyttöön:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008. [16] Nigeriassa noin 5000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[17] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia."
Näitä helevetin herrojen oppeja levittävät Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Hengeä pilkaten mm. "teuta" "Jeesus on tie" jne.:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9890458
Jeesus on tie
30.5.2011 14:18
1. Jumalan ja Jeesuksen lakia ei ole olemassa.
2. Henkilö joka tuosta olemattomasta laista todistaa on erittäin saatanallinen käyttäytmisessään ei kunnioita maallisia eikä hengellisiä lakeja.
"Ei ole Jeesus vahvistanut
teuta 8.8.2010 12:12
Mooseksen lakia , muuta kiun 10 käskyä kaiken lainen muu mooseksen laki hylättiin 30 jKr.
Sinä et ymmärrä oikeastaan mitään. Miksi räävit poskeasi jatkuvasti ."
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171
teuta
26.5.2011 07:32
vASTAAN KUN OLEN TÄSSÄ. Maallisella lailla ei ole mitään valtaa ,
jne....
Jeesus on tie
24.5.2011 10:35
Mitä vikaa on JUmalan ja Jeesuksen laissa kysyt.
Se lienee suurin vika ettei sellaista lakia ole olemassakaan. :-))))
jne...
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9818336
Jeesus pelastaa
25.4.2011 13:18
Jokainen pedofiili saa syntinsä anteeksi, jos hän katuu tekoaan ja tahtoo tehdä parannuksen.
jne....
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9947445
Jeesus on tie
23.6.2011 10:23
Kristus on tuo raato, jota ainoastaan rohkeat syövät,
ne jotka imevät elämän nesteensä Jeesuksesta Kristukseta.....
Lutheri jakoi oikeuksia
8
<50
Vastaukset
- Jeesus on tie
Et ymmärrä mitään oman vanhurskauden ahdituksissa elävän pedantin henkilön ahdistuksista. Siksi et voi lainkaan käsittää mistä Luther tuossa (vääristelemässäsi) yhteydessä kirjoittaa.
Luter ei koskaan kehoita tekemään syntiä kutensinä teet, kehoittamalla pilkkaamaan Kristusta ja tallaamaan hänen ruumiinsa ja verensä jalkoihinsa.
Samoin pilkkaat ja muitakin kehoitat pilkkaamaan yhtä Herran väkevimmistä todistajista, apostoli Paavalia. Tämä on aivan ennen kuulumatonta, avoimesti ja julkisesti herajata ja pilkata Herran pyhiä ja Jeesuksen Kristuksen omia.
Sinun tiesi on vaivaan vievä, ellei Jumalan ihmettä tapahdu että taipuisit noista synneistäsi parannukseen.
Toimintasi laajuus on erittäin perkeleellistä, aivan aimutlaatuista saatanallisuudessaan, oletko teosofi vai muslimi, vastaa kysymykseen!
Luther on rittäin valovoimainen Jumalan mies, kirkkaan vanhurskauttamisopin edestuonut Herran todistaja, Jumalan armosta. Kiitos Jeesus veljestämme Lutherista.
Yhden lauseen irroittaminen kymmeniä tuhansia niteitä käsittävästä Lutjerin tuotannun kokonaisuudesta, on täysin absurdia, varsinkaan kun et epäuskoisena saatanan apostolina ymmärrä mitään uskosta Kristukseen etkä kristitytn kiusauksista ja taisteluista uskon tiellä kohti iankaikkista elämää.- Jeesus on tie
Ote Lutherin tekstistä.
"Nöyryys on se, ettei meillä ole kovin korkeita ajatuksia itsestämme, emme kerskaile siitä mitä meillä on enemmän kun muilla, vaan arvaamme sen Jumalan teoksi ja annamme hänelle kunnian, ja että teemme sen sydämen pohjasta, ei teeskennellen ja näön vuoksi, ...
... vaan niinkun Kristus, joka ei tullut antamaan palvella itseään vaan palvelemaan, Matt. 20:28.
Jumalan omat tunnetaan palvelualttiudesta ja rakkaudesta.
Perkeleen omat tunnetaan vouhkaamisesta ja härskistä Jumalan pilkasta julkisesti internetissä koko maailman edessä.
- v-ghj.k
Tätä käskyä ei ole raamatussa mutta Luder/Lutheri on sen antanut kanssa rikollisilleen:
herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
"Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
HUOMAA, tuossa herra Luther tekee itse itsestään herra (epä)jumalan.
"Minä olen Herra," = herra Luther jota pitää jumaloida
"sinun Jumalasi" = sinulle itse itsensä herra epäjumalaksi nimitys!!!!
"Sinulla ei saa olla muita jumalia" = siis herra epäjumalan käskystä et saa palvella Jumalaa ja Jeesusta!
Jeesusta pilkkaavat syövät ja juovat raatoja, noitarovioilla käristettyjäkö???
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9947445
Jeesus on tie
23.6.2011 10:23
Kristus on tuo raato, jota ainoastaan rohkeat syövät,
ne jotka imevät elämän nesteensä Jeesuksesta Kristukseta.
"14.5.2011 16:22
Ei tuosta ÄLÄ TAPA käskystä , tarvii sen enenpää ymmärtää
kun mitä siinä lukee .. "
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9890458
Jeesus on tie
30.5.2011 14:18
1. Jumalan ja Jeesuksen lakia ei ole olemassa.
2. Henkilö joka tuosta olemattomasta laista todistaa on erittäin saatanallinen käyttäytmisessään ei kunnioita maallisia eikä hengellisiä lakeja.
"Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."
Lainattua tekstiä:
"Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallaan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukomurhasta. " (IL) - teuta
Minusta tuntuu että örvelö tietää , että hän on paholaisen lapsi
JA SIKSI HÄN EI TIEDÄ MIKÄ HÄNTÄ ODOTTAA . JOS VOISIN
MUISTELLA JONKUN VIISAAN KIRJOITUSTA , NIIN KANNATTAISI
EHDOTTOMASTI ETTÄ HÄN OTTAISI SELVÄÄ ,,,MIKSI HÄN
VIHAA USKOVAISIA NIIN SAIRAASTI .- gh-.jk.
Uskovaisia???
En minä vihaa ketään uskovaisia vaan inhoon sitä mihin uskovaiset valehdellen uskovat!!! Luder/Lutherista ei tule rikollisuuden epäjumalaa kummempaa vaikka koko maailma uskois hänen olevan muuta kuin piru!
Olen, sinultakin moneen otteeseen pyytänyt, että uskokaa vaikka aidan seipääseen jumalana mutta uskokaa sen herranne omassa nimessä älkääkä uskoko niihin epäjumaliinne Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimessä!
Kun palvelette Luder/Lutheria jumalana Jumalan ja Jeesuksen sekä Pyhän Hengen Nimissä niin vieritätte esimerkiksi rikollisen kristinuskon, luterilaisuuden rikokset omien uskovaisten, pikku lastenkin noitarovioilla tappamiset Heidän rikoksiksi ja se on törkeää Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen pilkkaamista.
Olen sinullekkin todistanut lukemattomia kertoja keneltä tilaat murhia maksamalla kirkollisveroja ja rahoittamalla mahdollisesti lähetystyötä ja laittanut esiin selvyydellä Jumalan ja Jeesuksen Omalla Sanalla älä tapa käskyn kiellot jotka sinä kiellät mutta samalla sinä saatanan sontiainen kirjoitat Jumalan ja Jeesuksen nimissä sopaskaa vaikka olet heidät kieltänyt!!!
Olet rikollisesti valkeuden enkelinä esiintyvä ateistipiru omilla aivopieruilla sen todisteneena ääliönä!
Näitä murhiakin olet tilannut ja silti kirjoitat kristittyjen lähimmäisen rakkaudesta!!!
Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008. [16] Nigeriassa noin 5000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[17] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia."
http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/
Kyseessä sinun lähimmäisen rakkaudessa on selvyydellä lahtateiden saatanallisuus ja sen olen sinulle useaan kertaan sinun omilla kirjoituksilla osoitanut.
Lopeta kirjoittamasta Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimeen mitään kun et Heidän Lakia, oppeja jne kunnioita. Luder/Lutheri on peite nimi perkeleen perisyntisten herra epäjumalalle jota palvelet niin käytä kyseisen herran omaan epäjumalan nimeä.
Toisetkin uskon suunnat palvelevat herrojaan herrojensa omissa nimillä niin häpeätkö sinä Paavalia, Luder/Lutheria, Hitleriä ja muitakin juutalaisia vihaavia, tappavia herrojasi ettet voi heidän nimissä toimia?
Tunnustat katekismuksen opin omaksesi ja sen opin antanut rikollisuuden pirunne ei ole Jumala eikä Jeesus joten palvele sitä rikollisuuden herraanne Luder tai Lutherin nimellä!
Luder/Luthri on itse kieltänyt omiaan PALVELEMASTA JUMALAA JA JEESUSTA joten älä petä herraasi niin saat kauniimman hiilihangon ja lapion! Tässä taas sinulle herrasi sinullekkin antama selvä käsky ja tätä ei ole raamatussa joten kyseessä Jumalan ja Jeesuksen Sanaa tämä ei ole!
Wanhassa Luder/Lutheri rippi katekismuksessasi lukee näin:
"Sinulla ei saa olla muita jumalia" = siis herra epäjumalan käskystä SINÄ ET SAA PALVELLA JUMALAA JA JEESUSTA!
JA TÄSSÄ SINULLEKKIN ANNETTU herrasi KÄSKY:
Olet ollut herrallesi paljossa uskollinen mm. pilkkaamalla JUMALAA, JEESUSTA JA PYHÄÄ HENKEÄ lopeta se pilkkaaminen niin saat rauhassa palvella häntä. Valehtelemalla jatkuvasti pilaat oman ateistipirun maineesi ja jotku uskovat sinua kohta Jumalan ja Jeesuksen asialla olevaksi! Ole uskon sisarille ja veljillesi rehellisempi niin he eivät hylkää sinua vaan kiillottelevat sarviasi ystävinäsi!
SIIS ON VIHAA USKOVAISIA VAAN KALTAISIESI VALEHTELEMISTA JA VÄÄRÄN TODISTUKSEN ANTAMISTANNE! Ymmärrän hyvin, että Luder/Luthri ei ole Jumala vaan kaltaisiesi valehtelevien uskovaisten herra epäjumalan:
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9616541/48095597
Mooseksen lakia , muuta kiun 10 käskyä kaiken lainen muu mooseksen laki hylättiin 30 jKr.
Sinä et ymmärrä oikeastaan mitään. Miksi räävit poskeasi jatkuvasti ." - df.gt-hyju.,
gh-.jk. kirjoitti:
Uskovaisia???
En minä vihaa ketään uskovaisia vaan inhoon sitä mihin uskovaiset valehdellen uskovat!!! Luder/Lutherista ei tule rikollisuuden epäjumalaa kummempaa vaikka koko maailma uskois hänen olevan muuta kuin piru!
Olen, sinultakin moneen otteeseen pyytänyt, että uskokaa vaikka aidan seipääseen jumalana mutta uskokaa sen herranne omassa nimessä älkääkä uskoko niihin epäjumaliinne Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimessä!
Kun palvelette Luder/Lutheria jumalana Jumalan ja Jeesuksen sekä Pyhän Hengen Nimissä niin vieritätte esimerkiksi rikollisen kristinuskon, luterilaisuuden rikokset omien uskovaisten, pikku lastenkin noitarovioilla tappamiset Heidän rikoksiksi ja se on törkeää Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen pilkkaamista.
Olen sinullekkin todistanut lukemattomia kertoja keneltä tilaat murhia maksamalla kirkollisveroja ja rahoittamalla mahdollisesti lähetystyötä ja laittanut esiin selvyydellä Jumalan ja Jeesuksen Omalla Sanalla älä tapa käskyn kiellot jotka sinä kiellät mutta samalla sinä saatanan sontiainen kirjoitat Jumalan ja Jeesuksen nimissä sopaskaa vaikka olet heidät kieltänyt!!!
Olet rikollisesti valkeuden enkelinä esiintyvä ateistipiru omilla aivopieruilla sen todisteneena ääliönä!
Näitä murhiakin olet tilannut ja silti kirjoitat kristittyjen lähimmäisen rakkaudesta!!!
Kyseessä sinun lähimmäisen rakkaudessa on selvyydellä lahtateiden saatanallisuus ja sen olen sinulle useaan kertaan sinun omilla kirjoituksilla osoitanut.
Lopeta kirjoittamasta Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimeen mitään kun et Heidän Lakia, oppeja jne kunnioita. Luder/Lutheri on peite nimi perkeleen perisyntisten herra epäjumalalle jota palvelet niin käytä kyseisen herran omaan epäjumalan nimeä.
Toisetkin uskon suunnat palvelevat herrojaan herrojensa omissa nimillä niin häpeätkö sinä Paavalia, Luder/Lutheria, Hitleriä ja muitakin juutalaisia vihaavia, tappavia herrojasi ettet voi heidän nimissä toimia?
Tunnustat katekismuksen opin omaksesi ja sen opin antanut rikollisuuden pirunne ei ole Jumala eikä Jeesus joten palvele sitä rikollisuuden herraanne Luder tai Lutherin nimellä!
Luder/Luthri on itse kieltänyt omiaan PALVELEMASTA JUMALAA JA JEESUSTA joten älä petä herraasi niin saat kauniimman hiilihangon ja lapion! Tässä taas sinulle herrasi sinullekkin antama selvä käsky ja tätä ei ole raamatussa joten kyseessä Jumalan ja Jeesuksen Sanaa tämä ei ole!
"Sinulla ei saa olla muita jumalia" = siis herra epäjumalan käskystä SINÄ ET SAA PALVELLA JUMALAA JA JEESUSTA!
Olet ollut herrallesi paljossa uskollinen mm. pilkkaamalla JUMALAA, JEESUSTA JA PYHÄÄ HENKEÄ lopeta se pilkkaaminen niin saat rauhassa palvella häntä. Valehtelemalla jatkuvasti pilaat oman ateistipirun maineesi ja jotku uskovat sinua kohta Jumalan ja Jeesuksen asialla olevaksi! Ole uskon sisarille ja veljillesi rehellisempi niin he eivät hylkää sinua vaan kiillottelevat sarviasi ystävinäsi!
SIIS ON VIHAA USKOVAISIA VAAN KALTAISIESI VALEHTELEMISTA JA VÄÄRÄN TODISTUKSEN ANTAMISTANNE! Ymmärrän hyvin, että Luder/Luthri ei ole Jumala vaan kaltaisiesi valehtelevien uskovaisten herra epäjumalan:
Sinä et ymmärrä oikeastaan mitään. Miksi räävit poskeasi jatkuvasti ."korjaus:
SIIS EN VIHAA USKOVAISIA VAAN KALTAISIESI VALEHTELEMISTA JA VÄÄRÄN TODISTUKSEN ANTAMISTANNE!
Ymmärrän hyvin, että Luder/Luthri ei ole Jumala vaan kaltaisiesi valehtelevien uskovaisten herra epäjumalan:
Sinä et ymmärrä oikeastaan mitään. Miksi räävit poskeasi jatkuvasti ."
On selvyydellä todistettu, että lestadiolaisuus palvelee Luder/Lutheria jumalanaan ja se on ihan ok! mutta rikollisuudeksi se muuttuu kun paljelette sitä epäjumalaa Jumalan ja Jeesuksen Nimissä ja häpeällisesti Heitä ja Pyhää Henkeä pilkaten!
Jos olette ylpeitä uskostanne niin älkää vierittäkö uskonne rikollisia tekojanne Jumalan ja Jeesuksen syyksi ja antakaa sielullisesti Jumalallisuuden tietouden omistavien kantaa omat taakkansa niinkuin teidän tulee kantaa taakkanne epäjumalaa palvelevina. - teuta
gh-.jk. kirjoitti:
Uskovaisia???
Sinä et ymmärrä oikeastaan mitään. Miksi räävit poskeasi jatkuvasti ."Ei kyllä tekis mieli vatata ,sinun polstari VIESTIIN, jossa ei ole
mitään hyvää . siksi sanon vain mitä minun mieli tekee , sinä vielä
eräässä kuumassa paikassa kärsit jokaisen pilkka sanasi .
en ole koskaan , omasta mielestä tehnyt tuommoista, mitä laitat
minun niskaan , vaan varmasti olet siitä palkan saava.
VIIMEISTÄÄN VIIMEISENÄ PÄIVÄNÄ . - d-fg,h.j
teuta kirjoitti:
Ei kyllä tekis mieli vatata ,sinun polstari VIESTIIN, jossa ei ole
mitään hyvää . siksi sanon vain mitä minun mieli tekee , sinä vielä
eräässä kuumassa paikassa kärsit jokaisen pilkka sanasi .
en ole koskaan , omasta mielestä tehnyt tuommoista, mitä laitat
minun niskaan , vaan varmasti olet siitä palkan saava.
VIIMEISTÄÄN VIIMEISENÄ PÄIVÄNÄ .Olet kuin juoruakat, kieltää omat juorunsa! Osta hame!
Se on tasan tarkkaan niin niin, että suomessa olevasta omien uskovaisten, pikku lastenkin tappaka lahtari rikollisuudella ei ole Jumalan ja Jeesuksen kanssa muuta tekemistä kuin Heidän Nimissä Heidän pilkkaaminen ja Lain rikkomiset! Se totuus on tullut esiin sinunkin kanssa sinun omilla aivopieruilla jotka vaikuttavat olevan tavallisia muillakin lestadiolaisilla ja ilmeisesti tukevat sinua koska eivät estä sinun toimintaa heidän maineen puolustajana!
Tähän selvyyteen teutaan uskoville uudestaan kysymykset joihin odotamme asiallista vastausta, tässä myös teuta aikaisempi epäjumalallisuuden tunnustus vastaus samoihin kysymyksiin:
1/KERRO MISSÄ KOHTAA RAAMATUN UT:SSA JUMALA TAI/JA JEESUS MÄÄRÄÄ TAPPAMAAN OMIA USKOVAISIA, PIKKU LAPSIAKIN?
2/MISSÄ KOHTAA RAAMATUN UT:SSA ON JUMALAN TAI JA JEESUS MÄÄRÄNNYT, ETTÄ PEDOFIILI HERROILLENNE PITÄÄ ANTAA LASTEN PERSEET REVITTÄVIKSI?
3/MISSÄ KOHTAA RAAMATUN UT:SSA JUMALA TAI JEESUS ON ANTANUT RIKOLLISILLE KATEKISMUKSEN OPPEJA NOUDATTAVILLE OIKEUDET HEIDÄN NIMISSÄ HEITÄ JA PYHÄÄ HENGEÄ PILKATEN JAKAA ANTEEKSI SYNTEJÄ MURHAAJILLE, PEDOFIILEILLE JNE?
vastauksia:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9862623
teuta
17.5.2011 22:37
Luuleeko , örvelö että tuollaisiin kysymyksiin kukaan järkevä ihminen viitsii vastata ,
Ole nopea tekemaan parannusta , älä ole itsekeskeinen liikaa
Kun olet parantanut kysymystesi tasoa n.200 %. voidään
palata asiaan.
Ja tässä teuta tuore vastaus kaikkine viisauksineen:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9950396
teuta
25.6.2011 10:25
Tollasiin PÖLSTARI VIESTEIHIN EN , VIITSI VASTATA LAINKAAN.
teuta, sieluttomana ateistipiruna ei ymmärrä, että kun laitan Jumalan ja Jeesuksen Lain "älä tapa" ja Jeesuksen Lain vahvituksen ja opetukset kantani tueksi niin teuta ei hauku minua vaan hän haukkuu Jumalaa ja Jeesusta!
Ja koska lestadiolaiset sallii hänen haukkua ja pilkata Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä niin minun on vain todettava, että koko lestadiolaisuus on Heitä pilkkaavia ateistirikollisuuden eksyttämiä nk. uskovaisia jotka uskoo Luder/Lutheriin epäjumalanaan! Se on tietysti sallittua mutta palvelkaa hyvät ihmiset sitä herraanne sen omassa nimessä niin ette riko Jumalan ja Jeesuksen Lakia! Olkaa niin ylpeitä herrastanne että otatte hänet epäjumalaksenne hänen nimessä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724234Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o983675Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363379- 512920
- 402408
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182379Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222112- 231736
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141577Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331552