Teiden ritari Jämsässä

PA Turpeinen

14

373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • diu4h98y

ajo millä kotterolla tahansa, toivottavsti saavat kiinni ja kortti pois viideksi vuodeksi ja uudelleen autokouluun ja kymppitonnin sakot

tuohan on tapon yritys

• taas bemarilla

Asennevamma...

• Mikä yllätys...

Poikakaverin peräreikä tais näkyä vaan silmissä tälläkin ruskeanreiän ritarilla ettei vastaantulijoitakaan huomioitu,kovat oli himot päästä sitä rassaamaan.

• hinuri terot

Kuten tojoteroillakin , terot ne toistensa rupureikiä rassaa.

• niimpä:

se koira älähtää johon...

• Kontulasta kajahtaa

Bemarikuskeilla ÄO onkin pienempi kuin kengännumero.

• BMWPena&Håkan

TÄLLAISIA ON SEURAUKSET SITTEN SIITÄ KUN EI SUOMEN LAKI ANNA VIELÄ MAHDOLLISUUTTA ETTÄ SAMAA SUKUPUOLTA OLEVAT SAA MENNÄ AVIOON,SYYTTÖMÄT VASTAANTULIJAT SAA SITTEN KÄRSIÄ KUN PURKAVAT PAHAA OLOAAN.MEKIN ODOTAMME,KOSKA SAAMME LÄHTEÄ BEMARILLAMME MIESTEN VÄLISELLE HÄÄMATKALLE,OIH!

• pekieki

Ogelmahan on siinä, ettei BMW kiihdy sillä tavoin kuin tyypillinen Bemu-poju uskoo, luulee ja toivoo. Hankkis edes M-version, mutta laina-avoilla siihen eivät hynät riitä. Oma XJ:ni on sentää iso auto, mutta tehoja 400hv 0-100=5,0s. Salaisuus on alumiimissä ja teho-paino suhteessa. Onneksi Jagge onkin vain tehty niille, joiden ÄÖ on moninkertainen kuin Bemupojujen kengänro. Siksi me emme törttöile liikenteessä, katsos kun ei ole tarvis.

• ,,,

Mikä on ÄÖ? Jos älykkyysosamäärää tarkoitit niin se on ÄO. Niin että et sinäkään mikään Einstein ole.

• tämähän on

katkerien ja kateellisten tojoterojen ruikutuskeskustelu älä sinä höpise mistään päiväuni Jaguaarista vaan selitä kuinka katsastusvarma se mätä tojo on.

• antibemisti

Mistähän johtuu että tämän merkin omistajissa tuntuu olevan eniten tällaisia vähä-älyisiä hinttejä jotka kuvittelee omistavansa koko tien.Nähtävästi poikaystävä oli pettänyt tai ei halunnut mennä vihille tämän hinurin kanssa,purki sitten katkeruuttaan bemarissaan samalla tumputtaen hanskaan...

• HÄRNÄTTY

Tossa pari viikkoo sitte ajelin jenkilläni suhteellisen mutkaista pikitietä pitkin ja eikös bemmillä ajava nulikka ruvennu härnäämään oikein tosissaan. Ajoi ensin ohi paikassa jossa ei tulis mieleenkään ohitella, eli ylämäessä, sitten jäi eteen hidastelemaan ja tahallaan laski nopeuden kahdeksasta kympistä kuuteen kymppiin, ja kun meinasin ohittaa niin kiihdytti vauhtia etten pääsisi ohitse. Tietysti siinä rupes rauhallistaki miestä vähä korpeemaan ja aattelin että nyt kyllä jätkä erehtyy tästä autosta, sillä vaikka tämä farmari lintta on kulahtaneen näköne, niin mottia on kutiteltu viritysosilla ja tehoo lähtee noin 450 hv. Kun tultiin suoran päähän niin survasin pedaalin pohjaan ja bemmi poju jäi kuin paikalleen seisomaan ja pidin nopeutta senverran että bemmistä näkyi etuvalot vain pisimpien suorien päässä. EI siinä mitään, mutta kun pysähdyin huoltsikalle kahvitauolle niin eikös tämä nulikka tullu bemmillään polttaan rengasta siihe mun eteen ja kun läksin käveleen pois, niin kävi huuteleen että oota ny vähä, mullon sulle vähä asiaa. Jäin ootteleen ja aattelin että hän rupee kyseleen mun autosta, mutta eikös se saatana hypänny mun rymmyksiin ja meinas tirvasta turpaan, mutta potkunyrkkeilyy harrastaneena jätkä tipahti ensin polvilleen. Mahtoi herranlahjaa vituttaa kun kävi voitonvarmana iskänsä ostamallla bemulla härnäämään, mutta saikin itse köniinsä. Ajatelkaahan monestikkohan se jätkä on vaaarantanu toisten ja ittesä hengen pelkästään asenne vammasuutesa ja super egonsa tähden.

• Ihan vaan

kysyn, onko sairauttasi diagnosoitu? Itse epäilisin sinun sairastavan mytomaniaa, mutta kun ilmiselvästi saat jonkinmoista (ehkä jopa seksuaalista) mielihyvää noista tarinoistasi, voi kyseessä olla vakavempikin sairaus.

• Tänne bemaristit

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe