Mikä on tuon pikku papparaisen salaisuus, jolla se kaataa naisia? Tuskin on kovin pystyvä peti hommissa, mutta lankeeko naiset pankkitilin otteeseen vai eduskunnan jäsenkirjaan. Millä pappa tekee temput olisi kiva tietää, kun tässä vanhenee kovaa kyytiä ja jalkavaimoja pitää toki olla.
Iken "salaisuus"?
4
196
Vastaukset
- jsöldg0sdjsg
Ilman vuosikymmenten julkisuutta, asemaa ja hilloa tuollaisen jätkän surkeat kaksimieliset iskuyritykset leimattaisiin limaisen pervon lähentelyiksi. Naiset nyt vain lankeavat julkkustatukseen ja salettiin hilloon.
- The Apprentice
Olen joskus raflassa viereisessä pöydässä kuunnellut ja ottanut Ikesta oppia (monet naiset niillä opeilla kaadettukin) ja Ike on todella kova kehumaan naisia epäsuomalaiseen tyyliin eli kehuu naista kuin tummat etelän pojat. Samalla juttuun vilisee tunnettuja kansainvälisiä nimiä joita tuntee eli statusta löytyy kun Ike kertoilee mitä on tehnyt tai puhellut maailman isojen johtajien kanssa. Ja kun mimmi alkaa olla valmis on luvassa hotellihuoneessa odottamassa kylmää shampanjaa. Näillä opeilla ne mimmit kellahtaa. Ainakin tietyntyyppiset ;)
- JK
vAI NIN
- TOISELTA PUOLELTA JO
TURUN IKE TAITAA OLLA PAHASTI SAIRAS HENKISESTI JA EI OO KEHITTYNY NORMAALIKSI MIEHEKSI. REPPANA JA PERÄÄNKATOTTAVA . TAITAA ELINA OLLA SAMAA KASTIA. SILLÄ SOPIVAT YHTEEN KUIN KAKSI KAKTUSTA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1345432Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313892No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392067- 241833
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv251739- 411660
- 511621
- 301574
- 401536