Katsoisitko minulle keski-ikäisell yh äidille tuleeko elämääni joskus vielä rakkautta ja jos niin minkälaisen miehen muodossa?
Kiitos jos ehdit tähän keskittyä.
Keskiyö-sinulle tämä
2
60
Vastaukset
- Keskiyö
Kyllä minä ehdin, kun on vapaa ilta ja tuuli ulvoo ihanasti.
ensinnäkin, sinä päästät sormet irti kaikenmaailman "rentuista", jotka eivät ole sanansa mittaisia.
sinulla on mukava pieni perhe, joka rakastaa sinua ja tarvitsee sinua.
jälkikasvu ei aina ole niin "mukavalla tuulella", mutta sekin paranee ajan mukaan...
sanoisin sinulle, että älä etsi! anna rakkauden tulla sitten, kun se koputtaa "ovellesi". en tarkoita tietenkään todellista kotioveasi, vaan sydäntäsi.
sinä olet ahkera ja tarkka ihminen. ja sellaisesta kunnon mies pitääkin.
minulla on sellainen hassu tunne, että tämä mies saattaa tulla vaikka polkupyörällä. eikä siis millään jopolla, vaan aivan kunnon vauhtipyörällä.
ja tiedä vaikka sinäkin innostuisit samasta harrastuksesta.
minä näen jäätelökioskeja, ihania maalaismaiseman maanteitä ja iloisia pyöräretkiä.
oletkohan koskaan pyöräillyt muuta kuin kauppareissuja?
sellainen olo minulla on, että sinusta tulee vielä kova pyöräilijä.
aika hassua. sitten teitä yhdistää musiikki, rentouttava ja mollivoittoinen ihana musiikki.
älä sinä suotta sure, sillä sinussa on vielä paljon ruutia ja jalkasi ovat terveet! - -'-
Voi kiitos sinulle. Täällä ei muuten tuule yhtään on aivan tyven!
Enpä tosiaan ole ketään lähtenyt etsimään mistään, luotan siihen että se jostain tulee jos on tullakseen.- Ahkera ja tarkka tosiaan olen...
Ja pyöräillyt olen kesäisin paljon! Tosin pari viime kesää jäänyt vähemmälle.
Kiitos sinulle tästä ja hyvää juhannuksen aikaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245211Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241594- 501588
- 411560
- 231481
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv311411- 141312
- 291293