Tyttöystävä ei halua?

kun.gfu

Ongelmani on seuraava. Olen kohta kolmatta vuotta yhdessä tyttöystäväni kanssa. Rakastamme (minä ainakin) toisiamme ja meillä on hauskaa yhdessä mitä tahansa tehdessä. Suhteen alussa löysimme intoa mistä tahansa. Seksikin sujui loistavasti. Viimeaikoina seksi on jäänyt kokonaan pois. Tyttö keksii aina jonkin tekosyyn, minkä takia emme ole harrastaneet seksiä puoleen vuoteen. Nyt feministit heräävät ja ajattelevat että taas yksi mies joka ajattelee vain seksiä. No, se ei ole totta. Suhde tuntuu takkuilevan muutenkin, ja tyttö on kertonut minulle olevansa kiinnostunut myös tytöistä. No, ei siinä mitään. Mutta hän on kertonut minulle ihastuksestaan koulussaan, joka on tyttö. Sydämeni särkyy kun mietin ja odotan sitä päivää että hän jättää minut. Hän silti aina vakuuttaa rakastavansa minua ja että olen täydellinen hänelle. Enkö minä viehätä häntä seksuaalisesti? Olenko liian ruma? Lyhyt? Itsetuntoni on muutenkin huono, ja tämän ongelman kanssa se ei voi enää muuta kuin huonontua. Mikä tyttöäni vaivaa?

3

445

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piste iin päälle

Sil on toinen ja se kerää rohkeutta sanoa miten jättää sut. Kysy siltä suoraan onk sillä joku toinen, Jos ei haluu harrastaa seksiä niin se ei rakasta sua ja sil on joku toinen.

• elähän yleistä

top tykkänää...
      ite kärsin tälläkin hetkellä haluttomuudesta ja mieheni siitä kärsii myös.. ja se etten ole harrastanut puoleen vuoteen seksiä mieheni kanssa EI tarkoita et mulla olis toinen.. koska ei ole.. en halua ketään seksuaalisesti tällä hetkellä.. miehelläni ei ole toista naista eikä mulla toista miestä.. rakastamme toisiamme syvästi mutta ikävä kyllä haluni katosivat jostain syystä..

• sillä selvä

Nooooo, tyttös huomas olevansa bi seksuaali joten et voi oikein tehdä mitään sille. *Joudut tyytymään tilanteseen ja sillä selvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      122
      1709
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      857
    3. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      148
      792
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      780
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      731
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      39
      631
    7. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      42
      630
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      248
      624
    9. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      67
      599
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      33
      577
    Aihe