Tyttöystävä ei halua?

kun.gfu

Ongelmani on seuraava. Olen kohta kolmatta vuotta yhdessä tyttöystäväni kanssa. Rakastamme (minä ainakin) toisiamme ja meillä on hauskaa yhdessä mitä tahansa tehdessä. Suhteen alussa löysimme intoa mistä tahansa. Seksikin sujui loistavasti. Viimeaikoina seksi on jäänyt kokonaan pois. Tyttö keksii aina jonkin tekosyyn, minkä takia emme ole harrastaneet seksiä puoleen vuoteen. Nyt feministit heräävät ja ajattelevat että taas yksi mies joka ajattelee vain seksiä. No, se ei ole totta. Suhde tuntuu takkuilevan muutenkin, ja tyttö on kertonut minulle olevansa kiinnostunut myös tytöistä. No, ei siinä mitään. Mutta hän on kertonut minulle ihastuksestaan koulussaan, joka on tyttö. Sydämeni särkyy kun mietin ja odotan sitä päivää että hän jättää minut. Hän silti aina vakuuttaa rakastavansa minua ja että olen täydellinen hänelle. Enkö minä viehätä häntä seksuaalisesti? Olenko liian ruma? Lyhyt? Itsetuntoni on muutenkin huono, ja tämän ongelman kanssa se ei voi enää muuta kuin huonontua. Mikä tyttöäni vaivaa?

3

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piste iin päälle

      Sil on toinen ja se kerää rohkeutta sanoa miten jättää sut. Kysy siltä suoraan onk sillä joku toinen, Jos ei haluu harrastaa seksiä niin se ei rakasta sua ja sil on joku toinen.

    • elähän yleistä

      top tykkänää...
      ite kärsin tälläkin hetkellä haluttomuudesta ja mieheni siitä kärsii myös.. ja se etten ole harrastanut puoleen vuoteen seksiä mieheni kanssa EI tarkoita et mulla olis toinen.. koska ei ole.. en halua ketään seksuaalisesti tällä hetkellä.. miehelläni ei ole toista naista eikä mulla toista miestä.. rakastamme toisiamme syvästi mutta ikävä kyllä haluni katosivat jostain syystä..

    • sillä selvä

      Nooooo, tyttös huomas olevansa bi seksuaali joten et voi oikein tehdä mitään sille. *Joudut tyytymään tilanteseen ja sillä selvä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1906
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe