Miten pääsen eroon kirpoista, jotka ovat vallanneet tuoksupielukseni?
Miten eroon kirpoista?
3
845
Vastaukset
- sari
Myrkyllä tai mäntysuopaliuoksella , niitä kun suihkuttelet eiköhän kirpat kuole, se pitää vaan tehdä usein.
- torakka
kirpat? olen ilmeisesti niin tyhmä, mutta en ole ikinä kuullutkaan, kirvat kyllä tiedän jotka pesiytyvät kasveihin ja ne saa pois mäntysuopa liuoksella.. mutta kirpojen torjunta-ainetta en tiedä. toivottavasti asiantuntijat vastaavat...
- kassu
torakka kirjoitti:
kirpat? olen ilmeisesti niin tyhmä, mutta en ole ikinä kuullutkaan, kirvat kyllä tiedän jotka pesiytyvät kasveihin ja ne saa pois mäntysuopa liuoksella.. mutta kirpojen torjunta-ainetta en tiedä. toivottavasti asiantuntijat vastaavat...
Täällä kuva!!
http://www.farmit.net/page.asp?notice=1&_item_id=17220
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637