Hei skorppionimiehet! Sivusta seuranneena olisi mielenkiintoista tietää, oletteko vaimollenne ja vakikumppanillenne 110%:sti uskollisia kuten kumppaniltannekin vaaditte? Tuntuu, että skorppionimies tarvitsee vakituisen kumppaninsa lisäksi hyviä naisystäviä vaimon tai tyttöystävän lisäksi. Naisystäville viestitellään ja heitä tavataan salaisesti, mutta he eivät välttämättä ole seksikumppaneita vaan miehen puolelta kyseessä on selvästi ns. henkinen pettäminen. Vakikumppanille näistä ystävistä ei tietenkään hiiskuta. Siis tasaisin väliajoin pientä yksinäisyyden poistoa ja vipinää eri naisten kanssa. Ottakaa kantaa, olisiko horoskooppimerkistä kiinni vai vain suhteesta pakoa?
Että tällaista uskollisuuttako?
3
202
Vastaukset
- jäpäyttäjä
Pakko laittaa tähän mut mun miehellä on naistyökaveri joka vastaa kuvailemaasi.On ollut mieheni kanssa ns.henkistä pettämistä josta jäivät mulle kiinni ja toki tein mitä tehtävissä oli.Eipä kestänyt kauaa kun skorpparin puolisokin sai tästä tietää..Mutta mun mies ei vaan osaa päästää irti ja on edelleen kiinni,vaikka muuta selittää.Se kun ei vaan saa tätä skorpparia vaikka kuinka haluaisi..Mutta näinhän ne skorppari näyttää pelaavan ja sit ollaan niin et en mä mitään tehnyt.Pidä puolesi!!
- Voi vaimo parkaa!
Juuri niin! Ja skorpparit kääntää kaiken itselleen hyväksi, he eivät ole tehneet mitään. Mutta valkoisia valheita, viattomia lausahduksia, isoja tarinoita rapisee....ja ne muut aina valehtelee ja kertoilee tarinoita, koska ovat katkeria, petettyjä ym. Kurjaa! Voiko luottaa enään mihinkään??
- rapu neitokainen
Olen tosiaankin huomannut saman, ja en ymmärrä sitä.
Täällä siis puhuu rapunainen, jos kerran on löytänyt sen yhden jota oikeasti rakastaa, miksi tarvisi olla muita tollattii ylimääräsiä??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992