Hei skorppionimiehet! Sivusta seuranneena olisi mielenkiintoista tietää, oletteko vaimollenne ja vakikumppanillenne 110%:sti uskollisia kuten kumppaniltannekin vaaditte? Tuntuu, että skorppionimies tarvitsee vakituisen kumppaninsa lisäksi hyviä naisystäviä vaimon tai tyttöystävän lisäksi. Naisystäville viestitellään ja heitä tavataan salaisesti, mutta he eivät välttämättä ole seksikumppaneita vaan miehen puolelta kyseessä on selvästi ns. henkinen pettäminen. Vakikumppanille näistä ystävistä ei tietenkään hiiskuta. Siis tasaisin väliajoin pientä yksinäisyyden poistoa ja vipinää eri naisten kanssa. Ottakaa kantaa, olisiko horoskooppimerkistä kiinni vai vain suhteesta pakoa?
Että tällaista uskollisuuttako?
3
255
Vastaukset
- jäpäyttäjä
Pakko laittaa tähän mut mun miehellä on naistyökaveri joka vastaa kuvailemaasi.On ollut mieheni kanssa ns.henkistä pettämistä josta jäivät mulle kiinni ja toki tein mitä tehtävissä oli.Eipä kestänyt kauaa kun skorpparin puolisokin sai tästä tietää..Mutta mun mies ei vaan osaa päästää irti ja on edelleen kiinni,vaikka muuta selittää.Se kun ei vaan saa tätä skorpparia vaikka kuinka haluaisi..Mutta näinhän ne skorppari näyttää pelaavan ja sit ollaan niin et en mä mitään tehnyt.Pidä puolesi!!
- Voi vaimo parkaa!
Juuri niin! Ja skorpparit kääntää kaiken itselleen hyväksi, he eivät ole tehneet mitään. Mutta valkoisia valheita, viattomia lausahduksia, isoja tarinoita rapisee....ja ne muut aina valehtelee ja kertoilee tarinoita, koska ovat katkeria, petettyjä ym. Kurjaa! Voiko luottaa enään mihinkään??
- rapu neitokainen
Olen tosiaankin huomannut saman, ja en ymmärrä sitä.
Täällä siis puhuu rapunainen, jos kerran on löytänyt sen yhden jota oikeasti rakastaa, miksi tarvisi olla muita tollattii ylimääräsiä??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1393877Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv3362792Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,12219Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k452073Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll141803No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....111595Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1471321- 931232
Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu901053- 541031