Mitä mieltä olette? (16v)

mr 16v

Olen ihastunut yhteen luokkakaveriini. Hän kiertelee ajatuksissani joka päivä, joka tunti, joka sekunti. Olen itse hieman ujo, joten en ole suoraa sanonut hänelle mitään tästä, mutta olen vihjaillut hänelle asiasta jo moneenkin otteeseen. Tämä tyttö on hyvin sosiaalinen ja rohkea. Olen aina hymyillyt hänelle, vaikka yleensä olen aika hiljainen ja naama aina peruslukemilla. Olen jutellutkin hänelle moneen otteeseen, mutta en aina tahdo löytää oikeita sanoja keskustelun aloittamiseen... Olen myös tarjoutunut auttamaan joissakin asioissa ja kuskannut häntä aina bileilsiin ja sieltä pois.
Serkkuni on myös samalla luokalla ja tämän tytön paras kaveri.

No sitten tänään olimme porukalla luokkalaiseni bileissä joissa oli joitakin tuttujamme ja muita luokkakavereita. Siinä illanmittaan istuskelin pöydän vieressä ja kuuntelin kuinka hän puhui toisten kanssa. Sitten aina välillä hän vilkaisi minuun päin, sanoi jotain, ja jatkoi juttuaan. Hymyilin hänelle kun hän katsoi minuun ja hän hymyili minulle, mutta minusta tuntuu että hän hymyili siksi että olin kuullut hänen juttunsa.
Illan loppupuolella, kun osa porukasta oli jo lähtenyt niin menimme terassille, jossa oli muitakin ihmisiä. Hetken päästä, kun muut ihmiset menivät sisälle, hän jäikin ulos minun kanssani. Juttelimme siinä hetken kunnes eräs henkilö tuli pihalle ja keskeytti juttumme. Siinä sitten hän sanoi, että kai sitä voisi tästä pian lähteä ja pyysi minua heittämään hänet (olin kuskannut muitakin sieltä bileistä pois). Suostuin ja lähdin heittämään häntä traktorillani.
Matkalla juttelimme paljon ja minä ajoin tarkoituksella pintakaasulla jotta saisimme jutella pidempään, mutta hän ei ainakaan tietääkseni huomannut tätä ;D. Kun pääsimme hänen kotinsa pihaan, autoin hänet ulos traktorista. Hän hymyili ja kiitti kyydistä. Sitten kun käänsin traktoriani, hän oli kotiovellaan, heilautin kättäni hänelle ja hän heilutti takaisin.

Mietin tässä sitä vain että vaikuttaako tämä tyttö pitävän minusta vai onko hän vain muuten sosiaalinen ja ystävällinen.

Ja miten mielestänne minun kannattaisi jatkaa tästä eteenpäin osoittaa kiinnostustani enemmän(miten), jättää asian tähän vai ihan suoraa töksäyttää asia hänelle?

Hauaisin vielä lisätä että tämä samainen tyttö tulee samaan lukioon kanssani syksyllä.

Haluaisin kuulla mielipiteitänne ja ajatuksianne asiasta sekä tietenkin neuvoja miten tästä eteenpäin.

Viestistä tuli hieman pitkä mutta ainakin tiedätte kaikki faktat :D

13

455

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies288888888

Ei kukaa jaksa lukee tällaista litaniaa hiton lippispää ja kovis.

Tee aloite saatana! Voit sadatella kohtaloasi täällä vaikka 100-vuotta ilman tulosta.

Kasva mieheksi ja tee aloite- Jos tulee pakit, uutta matoo koukkuun.

• mr 16v

Muuten hyvä mutta kysyin neuvoja ja mun mielestä "Kasva mieheks" ei ole sellainen,
        Koko ajan!

Ja kestän kyllä kritiikkiä kunhan se on rakentavaa

Turhaa lässytystä en jaksa!

Ja mikä ihmeen "hiton lippispää ja kovis" :D:D:D jos yrität haukkus nii hauku kunnolla......

Ja tuskin kovin moni "kovis" kirjottelee tommosta "litaniaa"

Asiallisia kommentteja kiitos!

• mr 16v

Ja luulis silti sunki jos kerran oot 28 nii pystyvän kirjottaan asiallista tekstiä.

Ja pakko oli kumminki mussuttaa jotaki jos kerran ei "litania" kiinnostanu.
        Jos toinen asiallisesti kysyy jotain nii aina on jonku pakko mussuttaa siitä jotaki että oot nössö ja et tie mitään tai haista *****

Don´t understand....

• pintakaasulla?

Mitä te juttelitte?

• mr 16v

Juteltiin noista bileistä ja mitä sie oli tapahtunu...
        Ja siitä miten mun olis vie pitäny hakee mun serkkuni sieltä bileistä. Hän kyllä koko ajan aloitti lauseensa etttä sun kannattais tai sun kannalta olis niin ja näin.

En kyllä tie auttoko toi mitenkään :D

• flat on a floor

Niinpä. Senkun selität vaan kun osaat noin vahvasti turista näitä tarinoitasi:)

• aamun aurinko

hmm.. naisena vastaan näin. hän ehkä tietää tai tuntee että olet ihastunut häneen.. ja hän ei osaa tai kykene kertoa sinulle mitä tuntee sinua kohtaan tai pelkää menettäväsi sinut ystävänä jos kertoo että ei tunne samoin kuin sinä tai pelkää menettävänsä "kasvot" jos kertoo että haluaa sinut kainaloonsa. . ..
      minun on ainakin vaikea olla ihastukseni kanssa kahdestaan, vaikka haluaisin että meistä tulee muutakin kuin ystäviä. tunnen että meillä on kemiaa.. meillä on ollut keskenämme pientä vihjailua puolin ja toisin..kunhan joskus saisimme koottua itsemme , että voisimme tehdä aloitteen.. eikä vain miettiä että milloinkohan tuo tajuaa :) ..kuitenkin älä tee niinkuin me.. tuhlaa aikaa vaan ota selvää ja pyydä hänet vaikka kahville ja vie hänet salaiseen paikkaasi :) en tiedä oliko tästä yhtään apua,kuitenkin toivotan sinulle onnea!!! :)

• vaikka sit taksilla

Sivukommenttina suosittelen, että ei traktoria mukaan!

• mr 16v
        vaikka sit taksilla kirjoitti:

Sivukommenttina suosittelen, että ei traktoria mukaan!

Mitä vikaa muka traktorissa on? ;D

Sitä paitsi bileet oli semmosella mökillä ja sinne ei kyllä ihan taksilla pääse :D

• Itsekin joskus ujo N

Ensi kerralla, kun törmäät tyttöön niin pyydä häntä tekemään jotain kanssasi. Pyydä vaikka uimaan tai elokuviin... Uskoisin, että tyttö on myös kiinnostunut sinusta.

• mr 16v

Niille jotka nyt näitä muuten vaan sattuu lueskelemaan nii ilmoitan vaan miten kävi :D

TURHAAN haaveilin sen tytön perään...En koskaan kyllä kertonut hänelle tunteistani, mutta nyt kun menimme samaan lukioon ja aloimme viettää aikaa samassa porukassa, niin huomasin että tämä tyttö on ihan täys itsekeskeinen PASKA! Se ei ajattele muutaku itteensä ja puhuu vaan koko ajan ittestään. Täytyy kyl sanoo että hyvä etten menny sille mitään sönköttään että tykkään siitä tai jotain muuta vastaavaa...Toivottavasti teillä muilla on parempi onni näissä asioissa :D

• dfhzrs

hahhah missä landella oikein asutte ku kuljette traktoreilla

• mowd

En kyl oikeen ymmärrä mitä hauskaa siinä on että maalla kuljetaan traktoreilla? Ja mitä väliä sillä yleensäkään on?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      57
      5775
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      77
      2983
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      22
      2238
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      1985
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1848
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1833
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1569
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1182
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1181
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      75
      1026
    Aihe