www.alella.fi

itse tilaan tuolta

www.alella.fi
Tuo on uusi verkkokauppa jolla on halvat hinnat, nopeat ja luotettavat toimitukset. Laajentavat koko ajan tuotevalikoimaa.

28

721

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 171

      Onko mahdollista maksaa luottokortilla? Sehän takaa parhaiten rahojen saamisen takaisin, jos homma ei toimikaan.

      • saa rahat takaisin

      • oiugfdghjkl

        Ilmaisia tuotteita!
        Esim. Kingston Datatraveler muistitikku 4Gt, digitaalirannekello, funktiolaskin, kuulakärki-laserkynä...
        Vain tästä > www.parhaat-tarjoukset.blogspot.com


      • kallis kauppa
        oiugfdghjkl kirjoitti:

        Ilmaisia tuotteita!
        Esim. Kingston Datatraveler muistitikku 4Gt, digitaalirannekello, funktiolaskin, kuulakärki-laserkynä...
        Vain tästä > www.parhaat-tarjoukset.blogspot.com

        taas kusetusta ei ole ILMAISTA!!!!!!! E-ville tarjoaa nyt uusille asiakkaille sekä heille, jotka eivät ole vielä tilanneet uudesta kaupasta mitään tutustumistarjouksena yhden tuotteen ilmaiseksi. Viikoittain vaihtuvan tuotteen voi tilata kerran, mutta voit tilata muita tuotteita ilmaistuotteen ohella. Tuotteen hinta on 0€

        Alle 10€ tilauksista veloitetaan 5€ suuruinen posti- ja käsittelykulu. 1kpl/asiakas


      • oooooooo++

        tässä shoppailijan taivas ;)
        luotettavat kauoat
        www.shopfi.info

        alekoodeja!


    • kivoja tuotteita

      tilasin kiroileva siili tuotteita tuolta verkkotavaratalo alellasta.

    • retkeilijät
    • 123PYH123

      Alella.fi -sivuilla ei ainakaan ennen rekisteröitymistä tiedä toimitusmaksuista mitään!
      Pitäishän ehdot saada tietää jo ennen tilausta!

    • Lis(88)

      Halpojen hintojen etsijöille on tarjolla myös ulkomailta ostamisen vaihtoehto. Ite törmäsin http://www.halvemmallaeuroopasta.com nimiseen nettisivuun sattumalta pari päivää sitten ku etin halpaa telkkaria. Ilmeisesti aika uus sivusto ku ei siä ollu viä hirveesti mitään.

    • tietysti jos rahaa o

      Kuka uskaltaa ottaa niin hiton isoja riskejä että tilaa esim: elektroniikkaa ulkomailta... on nimittäin aika kiva ruveta palauttamaan tuotteita takuu huoltoon jos rupeaa vehkeet temppuilemaan. itse elektroniikka myyjänä toimin ja en todellakaan ala ottamaan takuu korjaukseen jostain ulkomailta tulleita tuotteita! Ja päteehän tuo vähän joka tuotteille... kannattaa miettiä ennen kuin tilaa, täällä netissäkin pyörii kaikenlaista porukkaa kirjoittelemassa ja mainostamassa dollarin kuva omissa silmissä!

      • Ostan edullisemmin!

        Kun nyt ollaan kerran EU:ssa, niin eiköhän sen tarkoitus ollut nimenomaan että ihmiset voisivat tilata myös muualta Euroopasta tuotteita? ...Varsinkin, kun ne sattuvat olemaan sielä huomattavasti edullisempia ja suurin osa tuotteista on TÄYSIN samoja mitä täällä myydään! Ja en nyt tarkoita mitään "Kiina-Elektroniikkaa", vaan niitä samoja tuttoja merkkejä kuin täällä pohjoisessa Suomessakin! Tilasin ko. sivuston kautta Asuksen Tablet-PC:n ja se tuli Englannista! Mitään ongelmia ei ole ollut... Toimii kun unelma ja oli silloin muutama kk sitten n.170€ edullisempi kuin täältä ostettu vastaava!
        ...Otin tietenkin takuu-asiasta ensin selvää ja sama valmistajan myöntämä takuu koskee EU-Alueelta tilattuja tuotteita, kuin "naapurin Simon-Sähköstä" ostettua 400euroa yli-hintaista tuotetta! Ja useat tuttuni tilaavat kaiken ulkomailta, eikä heillä ole ollut mitään ongelmia kun ottaa ensin asiasta selvää! Mutta mulle on ihan sama, jos haluat maksaa 20%-50% ilmaa jokaisesta tuotteesta, niin hae lähimmästä pikku-liikkeestä! ;)


    • kaikki hello kittyä

      Meidän pikku prinsessat sai uusia hello kitty vaatteita ja eipä ollu huima postimaksu (5.95€ )

    • isännältä salaa.

      kiroilevaa siiliä tilailin taas pitkästä aikaa meidän pojalle ja vähän itsellekkin! :)

      • juoksija........

        Onko kenelläkään tietoa tuon alellan teknisistä urheiluasuista? Sellainen pitäisi ostaa, mutta en vaan tiedä minkälaisen.


      • kandee koittaa
        juoksija........ kirjoitti:

        Onko kenelläkään tietoa tuon alellan teknisistä urheiluasuista? Sellainen pitäisi ostaa, mutta en vaan tiedä minkälaisen.

        Minulla on tuollainen deluxe tekninen alusasu ja olen käyttänyt sitä metsästys reissuissa ja lenkillä, voin todellakin suositella kyseistä pukua, hinta laatusuhde tosi hyvä. Kaverini käyttää samaa pukua urheilu-autoillussa.


    • tonttu49

      Ensimmäiset joululahjat tilattu alellasta. :)

    • tonttu -74

      Kiroilevaa siiliä on kans jo pukinpussissa, otin samalla Isäinpäivälahjaksi wanhanajan villapaidan.

    • ????++

      Miten pitkät toimitus ajat näillä on?

      • love siili

        minulle on tullut aina 1-2 päivää tilauksesta.


    • pikkutonttu-ukko

      Tilasin ensimmäiset joululahjat ensimmäistä kertaa tuolta alellasta ja ihan positiivinen vaikutus jäi nettikaupasta ottaen huomioon nopeuden, postimaksuhinnat ja tuotteiden hinnat.

    • miss mallihga

      joskus toimitukset vaan kestää joulun aikoihin kun kiirettä ja saako oikeet tavarat???

    • pian lahjoja

      täällä kans tosi hyvät kokemukset tästä verkkokaupasta. Ei ainakaan viime jouluna heillä kestänyt tilauksen saapuminen normaalia kauempaa.

    • auttaako?
      • :) :)

        :)


    • rva 49
    • kiroileva siili

      Siiliä kans tuolta tilailen.

    • tilailija

      Nopeat toimitukset todellakin pitävät näköjään paikkansa.

    • Ihmettelijät

      Mihin tämä kauppa on kadonnut maailman kartalta?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      279
      3060
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1555
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1288
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1097
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe