Esirukous suviseuroissa

hannestapani

Rippi-isäksi kelvollisuudesta

Ketä tahansa ei pidä hyväksyä rippi-isäksi. Vl-liike on täynnään kelvottomia juoruämmiä! Nämä kelvottomat eivät ole pitäviä astioita. He levittävät kaiken mielettöminä juoruämmien juttuina kaikille muille. Sen seurauksena törmäät toinen toistaan mielettömämpiin juoruämmien juttuihin, jotka vain paisuvat paisumistaan. Lopputuloksena niillä ei ole mitään kosketuspintaa totuuden kanssa. Alkuperäinen synti on muuttanut langenneen pedoksi, salassa tehdyn teon julkiseksi, jossa koko seurakunta kilvan mässäilee. Asiasta saa viimeisenä tietää uhri itse. Ja hänkin vasta, kun häneltä vaaditaan moninkertaista parannusta noista juoruämmien jutuista, sanoista ja teoista, joita hän ei ole sanonut eikä tehnyt. Jollei häntä saada tekemään itsemurhaa, hänet sidotaan ja erotetaan. Kaikki vl-liilleeseen kuuluvat lähioimaiset, sukulaiset, ystävät ja tuttavat kääntävät hänelle selkänsä. Häntä ei tunneta. Hänen kanssaan ei saa kukaan edes keskustella...

Vaikka Jeesuksen opetuksen mukaan terveet eivät tarvitse parantajaa, vaan sairaat. Siksi Jeesus viihtyi syntisten joukossa. Nyt koko vl-liike on täynnään pelkkiä terveitä. Syntisiin ei kukaan halua olla missään yhteydessä. He kun itse ovat "uskovaisina" jo täällä ajassa niin pyhiä, että he eivät saa edes olla missään tekemisissä "uskottomien" kanssa. Ja jos joku seurustelee "uskottoman" lähiomaisensa kanssa, hänkin joutuu sidotuksi...

Esirukous suviseuroissa

Yksikään esirukouksen pyytäjä ei saa siionin esirukousta oman asiansa puolesta. Yli viidentoista vuoden kokemusten valossa ei yhtään esirukousta lueta sellaisena kuin se on jätetty, jättipä sen miten lyhyenä tahansa. Lopputuloksena edes esirukouksen pyytäjä ei tunnista omaa esirukouspyyntöään.

Tämä tarkoittaa sitä, että siioni rukoilee kokonaan väärän asian puolesta!

Miksi näin?

Siksi, että suviseurojen sakastin ovat vallanneet omavanhurskaat, jotka haluavat kiistää tekojensa aiheuttamat hirmuteot ja kiillottaa siionia koko maailman valkeutena kiiltävänä ja vuorella loistavana ja virheettömänä.

Kuitenkin raamatun mukaan siionin tulisi olla havumaja yrttitarhassa. Sellainen, jossa jäsenet ovat toinen toistaan syntisempiä, mutta kilvoittelevat kukin omien syntiensä korjaajina. Näin ei ole. Päinvastoin. Nyt jäsenet ovat toinen toistaan pyhempiä, mutta kaikki he kilvan kilvoittelevat lähimmäisen syntien "korjaajina", juorujen ja kuviteltujen "syntien" paljastajina toinen toisilleen ja vasta viimeisenä uhrille itselleen hänet armotta erottaen...

Vl-liike on omavanhurskaiden turmelema. Väitän aina v 1960-luvulta alkaen, jo ennen "pappiseriseuraa". Tästä valtaan päästettyjen omavanhurskaiden turmelevasta vaikutuksesta ovat viimeaikaiset n 30 vuoden tapahtumat mieletön todiste hoitokokousten mielettömyyksinä, törkeän rikoksen, pedofilian hyväksymisenä liikkeen keskuudessa ja törkeän rikoksen suojelemisena, julkisuudessa esitettyinä valheina...

Totisesti on aika erottaa omavanhurskaat pois enempää uskovia raatelemasta. Ennen ei rauha lammaslaumaan voi palata.

14

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemuspohjaa on

Olet aikamoisen oikeassa. Tupakoinnin kiroista vapautumista ei myöskään kannata esirukouspyyntöihin kirjoittaa.

• Ripissä SRK ei siteeraa Raamattua, vaan Lutherin textejä.

Rippi- isänä/ lähimmäisenä Jeesus kelpuuttaa vain uudestisyntyneen ihmisen.
      Muut on pelkkää separatismia.

Ripissä ihminen hakee itselleen luottamusta Jumalaan, Jeesuksen kautta ja vain luotettava lähimmäinen voi olla tässä apuna.
      Rippi on pienois- seurakunta –
      Matt. 18:20
      Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä."

Näin tähän on turha liittää mitään muuta. Ollaan molemmat Herran edessä ja katuva kertoo lähimmäiselle olevansa katuvainen ja toisen tehtävä ei ole kertoa muuta kun - Jeesus on jo kärsinyt syntisi ristillä, luota siihen.

Mitään synninpäästöjä ei kukaan ihminen voi antaa, se on täyttä Jumalan armon pilkkaa.

Rippi- Isälle, eli lähimmäiselle voi tulla eteen myös ns. hgeikossa uskossa

Joh. 5:43
      Minä olen tullut Isäni nimessä, ja te ette ota minua vastaan; jos toinen tulee omassa nimessään, niin hänet te otatte vastaan.

Sen Jeesu on luvannut sanassaan ja Rippi- isän tulee lisätä sitä uskoa.

Tuo mitä VL piireissä tapahtuu, osin myös tuossa luterilaisessa Portto kirkossa, jossa synnit luetaan anteenaski, ilman henkilökantaista katumista, suurinta soopaa, mitä evankeliumista voi levittää.
      Tällä ”muka armolla” ainoastaan pidetään seurakuntia koossa.
      Kirjoitat, että Jeesus viihtyy syntisten joukossa? Viihtyikö, ei, vaan Pyhien ja jopa joskus ajoi Heitä poiskin. Katuminen on se juttu, joka vaikuttaa Hänen läsnäoloonsa ja ylistys.
      Esimerkki;
      Matt. 15:24
      Mutta Jeesus vastasi: "Ei minua ole lähetetty muita kuin Israelin kansan kadonneita lampaita varten."
      Jeesus oli kuitenkin Juutalainen.

Yksikään esirukouksen pyytäjä ei saa siionin esirukousta oman asiansa puolesta. Yli viidentoista vuoden kokemusten valossa ei yhtään esirukousta lueta sellaisena kuin se on jätetty, jättipä sen miten lyhyenä tahansa. Lopputuloksena edes esirukouksen pyytäjä ei tunnista omaa esirukouspyyntöään. ** Vain saatana voi menetellä noin Jeesuksen armoa etsivän edessä.

Tämä tarkoittaa sitä, että siioni rukoilee kokonaan väärän asian puolesta! ** Amen.

Miksi näin?

Kannattaisi todella tehdä parannus, siis VL puhujien.

Käsittämätöntä, mutta totta.

Kes.

• hannestapani

Jeesus viihtyi syntisten joukossa: tullimies Sakkeus, syntinen nainen kaivolla, itse teosta tavattu syntinen nainen... Jeesus tuli pelastamaan sairaita, ei terveitä... Nämä "terveet" fariseukset lopulta hänet vaativat ristiinnaulittavaksi...

Jeesuksen julmin kritiikki kohdistui juuri noihin fariseuksiin, omavahurskaisiin, jotka valvoivat lain hengessä kaikkia muita, mutta eivät itseään... Nämä samaiset omavanhurskaat ovat vallanneet suviseurojen sakastin...

Jeesus lähetti opetuslapset saarnaamaan evankeliumia kaikkeen maailmaan... Syntisten joukkoon Hän opetuslapsensa lähetti...

• tuota nyt ei jak-

sanut lukea, mutta sinun esirukouspyyntöyrityksesi tiedetään vanhastaan:

... sinuahan ympöröivä't kaikenlaiset raatelevaiset.

Etkä huomaa, että itse ole pahin raatelija.

• hannestapani

Kas, itse jumala tuli paikalle halveksimaan uskovien ihmisten jättämiä esirukouspyyntöjä! Oletpa kovin kaikkitietävä.

Mistä tiedät, että esirukouspyyntöjä kritisoiva kirjoitukseni koski minun jättämiäni esirukouspyyntöjä, tai vain toisten tai sekä että? Monasti esirukouspyynnön jättää eri henkilö, kuin kenen puolesta se on jätetty. Esirukouspyynnön sanamuodon, järjestyksen ja nasevuuden he voivat miettiä yhdessä.

En tunne Sinua ja väitän, et Sinäkään minua.

Jumala ei halveksi ihmisen esirukousta, olipa se miten vajavainen tahansa kunhan se on vilpitön.

• Aloittajall ei kel-

paa mikään muu kuin ihmiset, jotka ovat täsmälleen samaa mieltä kaikista asioista hänen kanssaan.

Ominaisuutta sanotaan narsismiksi.

Yksikään narsisti ei ole koskaan myöntänyt olevansa narsisti.

• hannestapani

Lähimmäiseen kohdistettu pilkka ja halveksunta ovat Sinun mielestäsi hyväksyttäviä?

Sekö mielestäsi raatelee, joka kertoo Jumalan tahdon niin kuin se on raamattuun kirjoitettu ja kilvoittelee itse sen täyttäjänä, vai se, joka lähimmäistään kohtaan kykenee osoittamaan vain pilkkaa, ivaa ja halveksuntaa, jollaiseksi Sinä täällä itsesi osoitat...

• hannestapani

Kas itse jumala astui jälleen kehiin... sinulla näyttää olevan jumalallinen kyky yhden avaajan viestin perusteella arvioida hänet narsistiksi ja ties miksi...
        Todellisuudessa yksikään psykiatri ei pysty ketään ihmistä leimaamaan narsistiksi ilman mittavia tutkimuksia. Voinen onnitella sinun jumalallisia taitojasi. Ne ovat SAATANASTA. Et näy tuntevan vähäisintäkään kunnioitusta lähimmäistä kohtaan. Tiesi vie vain omaan tuhoosi. Joka ei anna lähimäiselleen anteeksi, sille Jumalakaan ei anna mitään anteeksi. Oletko jo kenties elävänä kadotukseen tuomittu?

• hannestapani

Mistä tiedät minua itseäni paremmin, mitä kotonani on?

En tunne Sinua. Et vaivaudu myöskään omalla nimelläsi mitään kertomaan. Miksi mulkku piilottelet nimimerkin takaa? Eikö rohkeutesi riitä kirjoittaa oikealla nimellä?

• hannestapani

Mikä on esirukousksen tarkoitus?

Onko se se, että siioni rukoilee esirukouspyynnön jättäjän hädän puolesta? Vai onko se se, että siioni rukoilee sakastissa riehuvien mielestä tarvittavien asioiden puolesta? Yli 15 vuotta kaikki esirukoukset on luettu jälkimmäisellä tavalla. '

Väitän, että kukaan ei ole saanut esirukouspyyntöönsä aiheeseen tätä kautta apua.

Siksi esirukouspyyntöjen jättäjien on syytä vaatia saklastissa riehuvien omavanhurskaiden erottamista ja heidän tilalleen Jumalaa pelkäävien valitsemista.

• Joo, Sinut

mesoamaan noiden toisten tilalle?

• hannestapani
        Joo, Sinut kirjoitti:

mesoamaan noiden toisten tilalle?

Ei, vaan sitä, että kunkin esirukouksen pyytäjän esirukouspyyntö myös luettaisiin sellaisena, kuin se on jätetty - siitä sanaakaan muuttamatta. Hän on sen sanamuodon jättäessään harkinnut niin, että se myös vastaa hänen esirukoustarvettaan.

Sitä eivät muut voi sen tarkemmin tietää. Nyt nämä sakastissa riehuvat omavanhurskaat estävät mahdollisesti heidän itsensä aiheuttamiin uhrien ongelmiin puuttumisen ja uhrien kokemien vääryyksien kuulumattomuuteen => jos se hyväksytään se tarkoittaa, että vastakin "tuomari pääsee tuopmariksi omassa asiassaan." Se tarkoittaa, että oikeudenmukaisuutta uhri ei saa milloinkaan.

• hannestapani

Olet tosi halveksittava!

Asiasta keskustelukyvyttömänä hyökkäät, huutelet ja panettelet hannestapanin nimimerkkiä henkilökohtaisilla loukkauksilla itse tuntemattomana pysyen. Eikö rohkeutesi riitä, että vastaisit sanoistasi myös tuomioistuimessa? Arva, olenko jo ryhtynyt asian vaatimiin toimenpiteisiin?

• ansi kansi

Ruumisarkun kansi ja arkun pirstaleet hämmästyttivät ohikulkijoita torstaina Espoossa.

Turunväylällä kulkija havaitsi arkun kannen ja ilmoitti asiasta heti poliisille. Penkalta löytyi sittemmin myös arkun kappaleita.

Poliisin selvityksen mukaan arkun kappaleet olivat peräisin Helsingin yliopiston oikeuslääketieteelliseltä laitokselta.

Laitoksen roskalastin mukana oli viety ulkomailla kuolleiden suomalaisten kuljetukseen käytettyjä ruumisarkkuja. Kontti oli auennut ajon aikana ja arkun osat olivat pudonneet tielle.

Poliisin mukaan arkussa kuljetettu vainaja on jo aiemmin haudattu kotipaikkakunnalleen.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      109
      6656
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      88
      4291
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      45
      3619
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      13
      3010
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      626
      1610
    6. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      1028
    7. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      1003
    8. teemu samuli

käykäähän lukemassa uusin alibi lehti 3/26 mitä tämä ihmissaasta satuilee..
      Suomussalmi
      9
      989
    9. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      199
      984
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      47
      959
    Aihe