yksinäisyys

raitissinkkuN

jussi tuli... yksin tässä ihmettelen maailman tylsää menoa..kohti tuhoako..mitä lie... mutta mulla ei oo ketää.. joka rakastaa ja auttaa mua jaksaa tän elämän .. alkoholisoituneet haluis leikkiä piirileikkiä..joka ei johda yhtään mihinkään.. ja kunnoliset ei huomaa edes.. aivan sama..elänkö vai olenko kuollut.. mutta elettävä on .. tätä niin sairasta elämää täällä.. tylsää yksinäistä taapertamista päivästä toiseen.. ilman mitään tavoitetta mihinkään..ei mitään iloa ei läheistä rakasta kainalossa... turhaa toivoo ilman toiveitten toteutumista koskaan.toiveet on unelmia,ei niitä saa.

21

305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikisinkku35

Ei mullakaa oo ketään.Et oo yksin ainoana.Eteenpäin on siltin mentävä :)

• raitissinkkuN

moi ikisinkku35, kiitti vaan tuestasi... tää on tosi tylsää ...niin koska taakseppäin ei pääse eikä haluiskaan... nämä on näitä juhlapäiviä suomessamme... jolloin yksinäisyys korostuu jälleen kerran... mutta oli pyhä tai ei.. ongelma aivan sama. oi jos olisin tunteeton ,vailla mitään kykyä ajatella,tuntea,kaivata,nähdä.... sais painua maanalle taas kerran.. niin on hankalaa tämä tie.. hitto vie... makkarat masuun ja pää tyynyyn..

• ikisinkku35

Mä, jaan yksinäisyyden tuskan kanssasi. Yksin ei ole kivaa ja mä en tosiaan haluis olla yksin. tuntuu et olen näkymätön ja et kukaan ei haluu edes tutustuu muhun. Olis myös joulun yksin ja se vasta perseestä oli.

• jässikka-71

täällä alle 40v ..raitismies ihmettelee yksin Jussia.Juhlapäivät todella syvältä,pitäs ryypätä ,rällästää ja nyrkkiä heiluttaa niin naisia varmasti olisi.Mutta kun työnpuolesta sitä saa katsoa..ei kiinnnosta lainkaan ottaa alkoa.Mukavampi käydä kävelemässä /lenkkeilemässä.Kyllähän se omaperhe on mukavaa jos löytäsi ,lapset jaloissa pyörisi.Työnpuolesta näkee joskus vähän liian rankkoja asioita,jotka laittaa miettimään...mikä on elämän tarkoitus.Pakko tässä jotenkin on mennä eteenpäin,muuten edessä ammatinvaihto.Hyvää jussia kaikille raittiile kansalaisille.

• Blitz.

Oletko miettinyt syitä siihen, että miksi olet yksin? Mihin tulokseen olet päätynyt?

• ikisinkku35

Nyrkinheiluttaja saa aina naista. Tunnen monta sellasta ja niillä on aina naisia joilla on silmät mustana

• raitissinkkuN

joo tää on tätä.. niin paskaa elämää.. kiva kun jotkut sanoo eti itelles mies ni ei tarvii olla yksin..hah.. mikä vitsi... jos se käviskin niin helposti.. mut tosiaan.. ketään ei edes haluu nähdä että elän.. saatika että olisin jtnk kiinnostavaa seuraa ..ihan paskaa on.. sepä se jos olis dokaaja..lipittäis baareissa..sielläkin olis edes pinnallista seuraa kunnes rahat finitto..mutta ei kiinosta nuo asiat enää.. koska pystyn elää parempaa elämää pää selvänä.. vaikka siitä seuraten olen tosi yksinäinen.. mihin meen bongaa ketää ku en dokaa... ookooo eräs frendi heitti vinkkii että tavallisten duunarimiesten ruokalat ym taukomestat.. joo sinne joka päivä..joka sama kellonaika epätoivoisena kyylää.. hah ei voi olla.. mut totta..tää on vain ja ainoastaan ihmisen elämää..hyvinvointivaltiossamme finlandd ;))))) kivat jussinvietot kaikki keitä vituttaa tää paska elämänmeno.. mä pistän nyt pari makkaranpätkää mikroon..so long..

• Vanhapiika___

Yksinästä jussia....

Jotain läheistä ystävää tarvis tähänki elämää kun tuntuu, ettei täälä ole ihmisä joita vois vähempää kiinostaa tämmöse kiltin ihmisen seura.... liekö syy, kun ei rällästellä ja juoda,laukota baareissa miehiä metsästämässä ja leikitä sitä kovaa akkaa ja tuprutella sitä tupakkaa.

Joulut tuntuu synkiltä katsellessa ihmisiä, kuinka heilä on hauskaa, mutta kun minä en tunne mitään joulun iloa... Aina sekin samanlaista ilman kunnollisia ystävää.

Joskus sitä jo tässä miettii, että miksiköhän sitä on tähän maahan ilmestyny?

• raitissinkkuN

ninpä..alusta loppuun pask..... elämää.. sitku olis vielä terve ja elämänsä kunnossa..mutta elämä riisuu.. pikkuhiljaa ..jokaista.... on tääkin... sitä mäkans ihmettelen täs..miks!!!

• raitissinkkuM

Itsekkin lopetin juomisen vakavasti sairastuttuani parisen vuotta sitten.
      Silloin sai huomata ettei ole yhtään ystävää eikä kaveria jäljellä. Suoraansanottuna perseestä varsinkin nämä juhlapyhät täysin yksin pällistellä.
      Siinä sitten ahdistuu ja masentuu minkä sain kokea. Eikä taida tällainen mies joka ei ole elämänsä kunnossa enää kenellekkään kelvatakkaan kun sitä oli sosiaalinen vain kännissä mutta minkäs sille voi.

• raitissinkkuN

raitissinkkuM:lle
        tuttua on.. juuri tuo kun ns.frendit jättää kun tulee jonkinlainen/laisia elämän/elämisenmuutoksia... siinä sitten karsiutuu ystävät ja ystävät vain sinun silloisen elämänmenosimukaan.katsotaan tosi kieroon jollet dokaa..olet jtnk outo..ei sulle tuu ketää puhuu koksa oot raitis..hah..kummallista on elämä..mutta on monia muitakin elämän/elämisen tarinoita,joissa yksinäisyys korostuu.. mutta mulla myös kun en dokaa. ..joo ei kellekkään kelpaa.. outoa kun sivuilta kaikki kelpaa..oli mitä vaan..mutta ..so what... silleen.. netti onneksi yksinäisen elämä..kovin on tylsää tääkin..ku ei voi puhuu livenä..

• dfvdgegrthbv wgreht
        raitissinkkuN kirjoitti:

raitissinkkuM:lle
        tuttua on.. juuri tuo kun ns.frendit jättää kun tulee jonkinlainen/laisia elämän/elämisenmuutoksia... siinä sitten karsiutuu ystävät ja ystävät vain sinun silloisen elämänmenosimukaan.katsotaan tosi kieroon jollet dokaa..olet jtnk outo..ei sulle tuu ketää puhuu koksa oot raitis..hah..kummallista on elämä..mutta on monia muitakin elämän/elämisen tarinoita,joissa yksinäisyys korostuu.. mutta mulla myös kun en dokaa. ..joo ei kellekkään kelpaa.. outoa kun sivuilta kaikki kelpaa..oli mitä vaan..mutta ..so what... silleen.. netti onneksi yksinäisen elämä..kovin on tylsää tääkin..ku ei voi puhuu livenä..

opettele kirjottaa jooxx???

• raitissinkkuM

Juu onhan tästä netistä kuitenkin vähän apua kun saa purkaa tuntemuksiaan.
      Se taas että täältä löytäis ihmisen joka haluais tutustua ja ystävystyä on aikamoista arpapeliä jotkut löytävät helposti toiset ei millään. Sekin helpottais pahinta ahdistusta kun olis edes nettituttuja mut heh eipä ole niitäkään enää.
      Vieläkö suht nuorena alkoi terveys reistaan niin sitä ajattelee vaan päässään että tällaistako tämä sitten on yksinäisyyttä ja ahdistusta kunnes kuolo korjaa.
      Jotain deittipalvelujaki tullu kokeiltua mut taitaa tuo ettei käytä alkoholia karkottaa kaikki kun ei ainakaan ulkonäössä ole omasta mielestä ainakaan vikaa.

• raitissinkkuN

jep..onhan se pikkusen..löytyy edes toisii killä samat fiilikset..ja aika samaan aikaan;)) joo suhteen/frendin löytyminen netin kautta on tosiaan arpapeliä.. ne on kai tosi tosi harvoja tapauksii..mut sillee nettifrendei ainaski saa näin netin kautta..eri nettisivustoilla.. kuten fb... joo ei deitit kannata..sivuilla vain oudot..jotka ei tiedä itsekkään mitä varten ovat kirjanneet itsensä.. pelleilee ja pilailee toisten kust. näin se menee.no ootsä fb:s ?? mä oon..

• raitissinkkuM

Onhan siellä tili mullaki tuli taas otettua se käyttöö parin vuoden tauon jälkeen.

• raitissinkkuN

jos huvittaa anna linkkis..

• raitissinkkuM

Mieluusti vaikka sinun sähköpostiin sen voisin laittaa. Jos sinulla sattuu olemaan ''roskapostiosoite'' käytössä minkä voi laittaa julkisesti esille.

• raitissinkkuN

ei oo ..enkä ala väsäämään sitä.. kato sä ..jos kiinn.

• raitissinkkuM
    • kaunis_orava

Tiesittekö muuten, että ollaan ihan itse päätetty tulla tänne maan päälle, kukin omista syistänsä. Syntyessä unohdamme ne syyt, mikä tekeekin taipaleesta monille aika hankalan ja tuskaisen, kun ei osaa toimia siten että olisi hyvä olla (sisimmän olemuksen mukaan). Voi olla, että jotku on tullu tänne ihan vain kokeakseen yksinäisyyden siinä missä joku toinen on suunnitellu vetävänsä heroiinia suoneen ja asuvansa laatikossa. Persoonallisuuden piirteetkin ollaan ihan itse valittu näitä päämääriä silmällä pitäen, samoin keho. Tosin jos on suuri karmataakka, niin sitten ei luultavasti pysty itse niin kovin paljon vaikuttamaan vaan kaikkeus päättää ne sun puolesta. Esim. jonku sarjamurhaajan tapauksessa. Ne pitäis tässä elämän aikana sitten saada selvitettyä ne syyt miksi tänne on tullu, jotta sais koettua ne asiat mitä oli tarkotuskin. Mutta ei hätää vaikkei niitä saiskaan selville tässä elämässä, kaikki selviää kyllä sitten kun kuolee; ruumis kuolee ja lopulta myös sielu (persoonallisuus), mutta henki jää eloon. Sitten se henki syntyy taas uudelleen maan päälle fyysiseen muotoon uudessa kehossa ja sielussa kokemaan uusia juttuja, ja tää kierto jatkuu niin kauan että maanpäällisessä elämässä henki syrjäyttää sielun eli alat toimia pyyteettömän rakkauden sekä ykseyden ja totuuden "lähettiläänä". Sitten on läksyt opittu ja voi siirtyä uusiin ulottuvuuksiin, pois tältä paskaplaneetalta :D. Itsemurha ei ole ratkaisu, koska saattaa hyvinkin jäädä "jumiin" fyysisen ja henkisen maailman välimaastoon, jossa sitten käy läpi ahdistavia asioita aina uudelleen ja uudelleen... ei kivaa. Mut ei sekään lopullisesti kestä. Mitään lopullista pimeyttähän ei ole, valo syrjäyttää aina pimeyden. Jos sulla on kaksi vieräkkäistä huonetta joiden välissä on suljettu ovi, toisessa on pimeää ja toisessa valoisaa, ja sit kun avaat sen oven niin onko sulla sitten kaksi valoisaa huonetta vai kaksi pimeää huonetta?

• Vaihtevaista menoa

Yritän tukea yksinäisiä vaikka omakokemalla. Olin avioliitossa n. 30 vuotta. Siinä vasta olin yksin kaikki pyhät. Mies katsoi jännäreitä, pelasi tv-pelejä ja eli täysin selin minuun ihan alkuaikoja lukuunottamatta. Vaikka mitä ehdotti, niin kaikki lähteminen oli typerää vouhotusta, ravintolat halveksittavien ihmisten paikkoja. Ei yksineläjien pidä luulla, että parisuhteessa olisi aina seurallista ja mukavaa menoa. Tai että olisi rakastettu ja haluttu. Teillä (ja niin kuin minullakin nyt) on sentään vapaus mennä minne tahtoo, ei sido ruoanlaitot eikä muut passaamiset. Löysin ihmisen jonka kassa touhutaan viikonloput ja arjet olen yksin omine harrastuksineni. Suosittelen sitä elämän tavoitteeksi niille, jotka sanovat, ettei ole mitään minkä vuoksi elää. Silloin ei kumppanin (eikä itsensäkään) niin täydellinen tarvitse olla. Tämä elämä on aika mukavaa. Voimia yksineläjille ja toivon sydämestäni että keksitte jonain päivän syyn miksi elää. Tämä minun on yksi mutta varmasti muitakin tapoja on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7259
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3841
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3440
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2572
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      2433
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2372
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      123
      2266
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2179
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1888
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      41
      1846
    Aihe