mitä kysyvät Kataiselta? Miksi toimittajat eivät uskalla kysyä kunnon koukutuskysymyksiä, silloin tietämys punnittaisiin.
Onko toimittajien kanssa sovittu etukäteen
6
<50
Vastaukset
- odotellut?
Kukaan molopää toimittaja ei uskalla kysyä eläkeläisistä!
- Et taida tajuta
Toimittaja saattaa munata itsensä, sllä Kataisella on enemmän tietoa kuin toimittajalla.
- Toimittajatoimittaa
Kysymykset pitää antaa etukäteen että vastaukset voidaan muotoilla ympäripyöreiksi.
- 10
Katsokaas, Aatos Erkon lähes monopolina omistama Suomalainen media on käytännössä Kokoomuksen äänenkannattaja, että se siitä puolueettomasta uutisoinnista.
Lähitulevaisuudessa saamme nähdä valtaisn Persujen mustamaalauskampanjan ja kaikenlaista monikulttuurisuutta ihannoivaa agitaatiota kyllästymiseen asti, Kokkarit käyvät taisteluun olemassaolostaan.
Ainoastaan netti edustaa mediaa mistä voi nykyisin löytää totuuden siemenen.- nähty on
olet täysin oikeassa.
- ghg..
Viime vaalit oli selvä näyttö Hesari. Aamulehti ja MTV 3 olisi täysin masinoitu kokoomuksen mielipiteille. Taloussanomien Rahkonen vääristeli tutkimuksia ja aina kokoomuksen eduksi, sekä PS mustamaalaamista. Ainoastaan Turun yliopiston proffa joka meni gallup tutkimuksissaan nappiin ja oikeudenmukainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057