POJAT, mitä mieltä hiustenpidennyksistä tytöillä?

feikki(kö?)

Nii, itse en tykkää ollenkaan omista lyhyistä ja ryhdittömistä hiuksistani ja oon ruvennu käyttään hiustenpidennyksiä. Kyse on siis clipsi pidennyksistä ja ihan kunnollisista EIKÄ mistään glitterin tekokuitu hommeleista.

Rupesin kuiteki kelaan, et mitä pojat oikeen ajatteleen tästä touhusta? Onko se teille ihan sama vai pidättekö tyttöjä ''feikkeinä'' jos ne käyttää pidennyksiä?

7

291

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poika16Poika

En tykkää yhtään hiustenpidennyksistä. Mulle tulee just sellane feikki fiilis tytöistä joilla on hiustenpidennykset. Sen sijaan tytöt jotka ovat ihan itse kasvattaneet hiuksensa pitkiksi herättää mielenkiintoa, mutta jos selviää että sillä onki pidennykset nii tulee jotenki huijattu olo, vähänniinku kaikenmaailman rintatoppauksista
      Ehkä joillain emosceneillä menee, mutta ei millä taviksilla

• pidennyksetön

itse käytin myös pidennyksiä aijjemmin aina, vieläkin kyllä välillä mutta harvoin. Lopetin niiden käytön kun poikaystäväni ihmetteli miksi käytän niitä ja totesi että olen kauniimpi luonnollisena , ilman niitä pidennyksiä kuin pidennyksien kanssa feikkinä.

• Dellal

Tosiasia on se, että jokaisella hiukset kasvavat vain johonkin asti, eli kaikki ei edes saa kasvatettua pitkää tukkaa, vaikka haluaisikin.. Kuten mulla kasvaa tukka vaan tissien alle..

• Dellal

jolloin pidennykset on ainoa vaihtoehto jos hiukset ei kasva niin pitkiksi tai paksuiksi kuin haluaisi, jolloin on ymmärettävää rttä pidennyksiä käytetään

• ihmouh

minä en oikeastaan osaa sanoa pitääkö ne feikkinä vai ei.itse kun omistan puolipitkän aika lyhyehkön tumman tukan jossa on räväkkyyttä.eipä ole kukaan valittanut hiusten pituudesta :).poikaystävä sanoa että kelpaa kunhan ei kalju ole :D.itselleni en koskaan voisi kuvitella pitkää hiustyyliä joten tässä pysytään :)

• unnaa

itselläni ei kasva olkapäitä pidemmäksi ja unelmoin blondeista pitkkistä hiuksista

• 15v POIKA

Omast mielest hiustenpidennykset on iha jees jos ne näyttää aidoilta eikä oo mitää muovihiusta ;) Ei saa olla liia pitkät koska se on jo vähä liiottelua, sellaset tissie alle on sopivat :D kaikilleha ei sovi pitkät hiukset joten se vähä riippuu :0

TE JOILLA PIDENNYKSET: onks ne niiku kui pitkät sit jne...enemmä tietoo XD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      85
      4640
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3837
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      177
      3646
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      67
      2083
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      78
      1268
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1152
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      147
      1084
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      989
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      904
    Aihe