Olisipa se kummallista jos pitäisi olla kateelline jollekkin, itse olen ollut ainut lapsi vanhemmilleni ja en ole koskaan tiennyt mitä kateus on, kunnes työpaikalla sain oppia että jopa minulle ollaan kateellisia vaikka en tiedä edes miksi sillä olen ihan tavallinen ihminen tavallisisne tapoineni joten ei vaaraa kellekkään, silti on sairaita ihmisiä jotka uskaltavat asettaa itsensä esille ja he osaavat sanoa kuka on normaali vaikka eivät ole tavanneet ihmistä koskaan joten inhottava kateus kuuluu epävarmoille tyypeille ei normaalille ihmiselle
KATEUDEN KANSSA
2
112
Vastaukset
- gillkijds
Ihan niin minä myös ainut lapsi ilman sisaruksia ja minulle myös sana kateus on tuntematon, mutta olen toki saanut tutustua siihenkin työmaalla, vaikka en kyllä käsitä miksi sillä minussakaan ei ole mitään kadehtimista.Olen nähnyt ihmisten menevän pitkälle kateuden kanssa ja usein perheet monen lapsen kanssa ovat antaneet tälle sanalle kasvot. Miksi niin, minä sain jo pienenä oppia että kateus ei kannata sill äitini sanoi sen jo minull ollessani aika pieni. Miksi ei monilapsisten perheen äidit voi informeereta lapsiaan samoin että kaiken minkä haluat saavutta voit tehdä sen salaisuus on tahdon voima
Joten mielummin olen etelä suomessa ja keskustelen ihmisten kanssa se kun pohjoisessa sillä minua ällöttää mustasukkaiset naiset , varsinkin kun ei ole aihetta siihen - piamaria sed
Täälä kolmas ainut lapsi, meidän ei ole tarvinnut kadehtia lapsuudessa ketään ja siksi emme tee sitä nytkään, kiitos vanhemmille jotka ovat antaneet huomionsa meille lapsena, niin sitä ei tarvitse anella täällä. Sama ajatus täällä pohjoisesta ja etelästä niillä on ihan eri tyyli ja minä viihdyn eteläsuomessa, siellä voi puhua ihmisten kanssa asioista eikä naapureiden uudesta autosta joka on ostettu velaksi ja nuoresta tytöstä joka jahtaa ukkoja, hyi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793