MITEN MINUN KANNATTAISI VIETTÄÄ JUHANNUSTA?

yksin oon mä vain

Olen niin yksin. En tiedä, kuinka minun kannattaisi viettää juhannusta.
Antakaa minulle hyviä neuvoja!

24

399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mukavaaonkyllä

      Olisi pitänyt mennä kaupungista mökille mutta en jaksanutkaan lähteä, ostin vaan lihaa ja perunoita itselle. Ja hain omasta varastosta vanhoja levyjä kuuntelin.

      Oikeastaan nautittavaa kun kaupunki on hiljaista kun ihmiset ovat mökeillä :) Saa olla rauhassa kerrankin.

      Sitten kun neste-ralli tulee taas Jyväskylään, niin siksi ajaksi lähden kyllä pois kaupungista kun koko kaupunki on täynnä turisteja, joka ärsyttää..

      Olen kyllä joskus rallin aikaan ollut Carlos Saintsin tiimin pöydässä juomassa kaljaa keskustassa.

      Eräs kaveri joka oli rallivalvojana siellä, se sanoi että voin päästää jos tulet katsomaan, ilman lippua alueelle, missä on silloinkin.

    • kaljaa juotiin, jano

      Ookei! Se oli ennen se Espanjan-Carlos-Saintz tosi innostunut tohon autokuskin hommaan. Väänsi rattia niin perkeleesti.
      Kuulemma sen auto on nyt korjaamossa kun ajoi jätkä puuta päin jossain kurvissa.
      Semmosta sattuu.

    • yksin oon mä vain

      Te kaikki vaan vietätte juhannusta, mutta ette anna mulle mitään neuvoja. Oon epätoivoinen!

      • sirkuksen sirkka

        Jos menisit vaikka katsomaan sirkusta.


      • Yksin minäkin

        Yksin olen minäkin ollut koko juhannuksen.Eipä ole neuvoja paljon antaa.Minä olen käynyt kävelylenkeillä ja istunut parvekkeella juoden kahvia,ja ihaillut kaunista luontoa,joka on parvekkeeni edustalla.Olen myös nauttinut hiljaisuudesta,kun ihmiset ovat menneet mökeilleen.


      • käytännöllisyyttä
        Yksin minäkin kirjoitti:

        Yksin olen minäkin ollut koko juhannuksen.Eipä ole neuvoja paljon antaa.Minä olen käynyt kävelylenkeillä ja istunut parvekkeella juoden kahvia,ja ihaillut kaunista luontoa,joka on parvekkeeni edustalla.Olen myös nauttinut hiljaisuudesta,kun ihmiset ovat menneet mökeilleen.

        Mutta mitä järkeä on mennä ulos käveleen, kun sieltä kuitenkin pitää tulla takaisin. Jos senkin aikaa on kotona, on ihan niinkuin olis jo tullut takaisin.


    • kervinen.

      Ehdottomasti paras tapa viettää joulua on nussia sievää tonttutyttöä.
      Ensin pilluun, sitten anukseen.

    • ilmaveivi-juhannus

      Suosittelen, että ostat lipun johonkin jääkiekkokilpailuun. Olen kuullut, että suomalaiset jääkiekkoilijat ovat maailmanmestareita ja ne järjestää paljon kaikkea kivaa ohjelmaa sekoilemalla kännipäissään.
      Yksikin ukkeli teki ihme ilmaveivin ja kaatui kuonolleen asfalttiin. Sitä ohjelmaa kun katselet ja otat itsekin hörpyt taskumatista, ties vaikka kelpuuttaisivat sinutkin joukkueeseen.

      • kysyn jos vastattais

        Pitääkö sitä niinku ostaa Jääkiekko-maila? Vai saako sen lainaksi Suomen Valtiolta? Ja onko sitä sitten niinku Valtion virkamies kun edustaa Suomea Jääkiekossa?


    • normaali jätkä

      Eiks sitä juhannuksena juoda simaa ja syödään tippaleipiä? Kai sun pitää tehdä niin, kun kerta kaikki toisetkin tekee.
      Se on tosi tärkeetä että tekee just samaa kun kaikki toiset.

      • kehityspsykologi

        Jees, toi on tärkee pointti, että sun pitää tehdä just SAMAA kuin kaikki toisetkin. Kato, jos teet jotain erilailla, sitten sä oot poikkeeva ja sun pitää kirjotella tänne ja kysyä neuvoja kaikilta normaaleilta ihmisiltä ja kenties sun pitää mennä terapiaankin.
        Niin että tee aina KAIKKI asiat ihan niinkuin toisetkin ne tekevät.
        Sit sulla menee kaikki hyvin.


    • kiisselit päähän

      Sun pitää tehdä jotain hyvää safkaa. Esimerkiks kiisseliä.
      Sitten syöt sen ja juot oikein kunnolla viinaa päälle.
      Kun sitte heräät, juhannus on jo menny, ja pääset miettiin että kuinka vietät joulua.

    • pulveria perseeseen

      KIVOJA LEIKKEJÄ!
      Yksin ollessaan voi harrastaa kaikenlaisia kivoja leikkejä, sellaisia joita ei kehtaisi toisten läsnäollessa leikkiä.
      Sellainen on esim. pulverileikki: ota housut pois jalasta ja laita jollain truutilla eli suppilolla jotain pulveria perseeseen. Sitten vaan pyllistät ja pieraiset oikein kovaa ja pulveri pöllähtää perseestä sakeana pilvenä! Hauskaa!

      • Hyvä ajatus!

        Hei, tuossa on ideaa! Kai sitä pulverileikkiä voi leikkiä muulloinkin kuin vain juhannuksena? Tuli vaan mieleeni, että kun naapuri on parvekkeellaan, voisin pöläyttää kunnon jauhopierut sen nokkaan!


    • viinamäkelääne

      Oon tosi yksin ja mieleni on niin surullinen. Viina on loppu. Rahat on loppu.
      Kylpyamme on täynnä puolivalmista kiljua, mutta ei sitä vielä voi juoda.
      Nyt menee huonosti.

    • paluumuuttaja

      Työstän juhannusstressiä. On se niin stressaavaa, voih!
      Olen paluumuuttaja.

    • Runokundi K.

      Olen murheinen. Miks kohtalo mulle näin tyly on. Juhannus lähestyy ja yksin mun olla täytyy, siinä sydän ihan räytyy.

    • syönny mämmii

      Kohta juhannus on loppu. Olen syönny tänää mämmiä suoraa tuokkosest ettei tulis nii paljo tiskii.
      Oon tosi säästävänen.
      Mistä siis löytäsin jonku muijan?

      • pankaamme nukkea

        Jos ei löydy muijaa, voit ostaa Pumpattavan Barbaran ja sitä voit nusssia ihan niin paljon kun sulla on voimaa ja kestävyyttä sun mullkussa.


    • JK33

      MINULA EI OLE HYVI NEUVOJA

      • mäyskis

        Voisikko sitten antaa huonoja neuvoja?


    • jano on kova

      Mun menee tosi huonosti. Juhannus se vaan on ja semmosta mutta kun viina on loppu ja mun on jano.
      Oisko jollain myydä pimeetä pulloa, kyllä minä maksan.

    • Lady Cat

      Mene metsään! Minäkin menin. Ja löysin kaikkea, paitsi etsimääni. Hirvikärpäsiäkään ei ollut.

    • juhafa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      250
      2266
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      84
      1881
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1555
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      132
      1322
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1190
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1145
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      990
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe