Katsoisiko asioita näkevä minulle? Kannattaako jäädä roikkumaan vanhoihin työpaikkoihin, joissa huono olla vanhojen muistojen takia. Huonon kohtelun, eristämisen muista. Onko rahan vuoksi otettava vastaan pienetkin työtilaisuudet noista paikoista. Vai onko mahdollisuutta vielä saada uusi työpaikka, vaikka ikääkin on aika paljon? Tuleeko uusia tasa-arvoisia ihmissuhteita myös yksityiselämään. Kiitos jos ehdit!
Mitä mieltä olet näkijä?
2
<50
Vastaukset
- Keskiyö
No hei siellä!
kaikki tuntuu sinusta niin synkältä ja yksinäiseltä, kuluneelta ja makunsa menettäneeltä. sellaista se välillä on, kun on voimat vähissä ja on ikäviä kokemuksia tyhmien ihmesten kanssa.
mutta sinä et kyllä mene sille tasolle riitelemään, muutenhan sellaiset tyhmät vetäisivät sinut alhaiselle tasolleen ja lopuksi vielä voittaisivat sinut kokemuksellaan.
töitä on tehtävä ja töitä kannattaa tehdä, on sitten hyvä olo kun on saanut asioita valmiiksi. niistä muistoista pääsee ylitse sillä tavalla, että nousee niiden yläpuolelle, kohauttaa harteitaan ja antaa niiden yksinkertaisesti mädäntyä omassa liemessään.
päästä niistä irti ja ole hellä itsellesi!
hymyyn vatataan hymyllä, ystävälliseen sanaan vastataan ystävällisesti.
jatka näitä hommia vielä toistaiseksi, mutta pidä silmäsi ja korvasi auki.
löydät kyllä vielä aivan uudenlaistakin työtä ja uusien ihmisten kanssa.
mutta siihen asti on hyvää pitää rattaat pyörimässä.
ikä on vain numero ja omaan oloosi ja ikääsi tuntemaan voit itse vaikuttaa. pidä itsestäsi hyvää huolta ja hemmottele itseäsi!
sinä saat elämääsi uusia tasa-arvoisia ihmissuhteita heti, kun nostat itsesi korkeammalle jalustalle!
sinä et pidä itseäsi tarpeeksi arvokkaana, siinä se pulma taitaa olla.
siis, hyvää jatkoa hienossa uudessa arvokkaassa minässäsi! - mitä tehdä
Kiitos keskiyö kun katsoit ja vastasit minulle. Kyllä aika oikeaan osuit ja tiesit.
Viisaita sanoja myös ja ajattelemisen aihetta, esim. tuosta "takaisin antamisesta".
Eli ei ole tarkoituskaan "pärjätä" siinä lajissa eikä se ole heikkoutta vaan viisautta.
Toivoa myös sain, uutta ja ihan erilaistakin työtä olisi hienoa vielä löytää ja tehdä.
Kiitos paljon ja hyvää kesää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251