Kiva juhannus.
Mietin tässä että onko raittiuteni niin katkera pala joillekin muille ja siltä se vähän näyttää.
Muistelen kun itse kohtasin entisen kaverin (r.i.p) ja hän oli raitistunut ja vaikka olin pikkupäissään niin muistan että onnittelin häntä ja jäi hyvä mieli tapaamisesta. Tosin hän sitte ratkesi ja,, no kävi niin kuin joskus käy.
Ehkä se johtuu siitä etten ymmärrä kateutta? Jos naapuri on miljoonikko ja lambo pihalla niin aika turhaa alkaa sadattelemaan hänen menestyksen vuoksi.
Kivaahan se on omistaa krääsää muttei se onnelliseksi tee kuten vähän aikaa sitten kirjoitin.
Mulla naurattaa kun aikuiset ihmiset (varsinkin miehet) esittelee multimediakännyköitään ja on unohdettu niiden todellinen tarkoitus. :D
Onko sitten väärin nauttia raittiudesta liian näkyvästi. Eilen näin muutaman ystävän parkissa ja kaarsin viereen prätkällä. Voi olla että vähän liian näkyvästi ja päästin vähän soundeja pyörästä.
Jengi oli maistissa ja eihän ne tunteneet kun oli kypärä päässä. Okei kai minä vähän leuhkin mutta en voinut vastustaa kiusausta ja oli tosi kivaa ottaa kypärä pois päästä.
Mitää sä olet menny tekemään!! oli ensimmäinen kommentti ja tietysti ilmoitin että lopetin juomisen ja ostin itellleni pienen palkinnon siitä. Naiset tuli kyllä heti onnittelemaan vaikkei heti uskonut että olen ollut yli vuoden juomatta. On muuten pakko ostaa varakypärä että saan kyydittää naisia. :)
Muutama kundi myös onnitteli ja osa tiesikin että olen lopettanut alkon ja muut kamat.
Tosin tuli myös värikkäitä kommentteja joita en tässä viitsi toistaa yksi yritti jopa haastaa tappeluun.
En minä kuitenkaan näkymätönkään voi olla ja onneksi löytyy raittiitakin kavereita ja niitä jotka osaa käyttää kohtuudella. Taidanpa kattella josko löytäisin raittiin prätkänaisen onhan näitä tapahtumia jos tuolla prätkällä viittii sinne mennä.
Sitten tämä palsta.
Onneksi täällä on mukaviakin henkilöitä eikä pelkästään kärpäsiä.
Ehkä on hyvä että kärpäsillä on kanava johon purkaa katkeruuttaan ettei tartte sitä kadulla tehdä.
Hauskaa juhannuksen jatkoa ja alkaisko grillaamaan tai jotain.
Juhannus updeitti.
25
280
Vastaukset
- Heh..
Otas vajaapäinen juopporetku taas viinaa, tai käy pilleripurkilla, niin rauhotut vähäksi aikaa.
Ja käy lääkärillä tutkituttamassa viinalla lahonnut pääsi, vaikka diagnoosi onkin selvä:
http://piv.pivpiv.dk/
Ja sitäpaitsi "updeitti" ei tarkoita yhtään mitään, eikä ole mitään kieltä. Älä saatanan juopporetku ala läyskyttämään kansakouluenglantisi kanssa netissä, munaat silläkin itsesi ja homo aa.n.- 13+11
Taitaa olla vähän krapula :D
- sinä "heh"
Painapa ihan itse tuota linkkiä! sopisi sulle!
- fvgbny
Sullakin samat vastaukset sanasta sanaan useammassakin ketjussa, että käyppä ite vaan tutkituttamassa pääsi pässi.
- 16+8
Unohtu kertoa :)
Poliisit puhallutti neljä kertaa muttei haitannut. Hyvä kun valvoo.- Hyvää juhannusta
Aika moni "mun tarvii nollata mun stressi"- kaveri muuten tienaisi prätkärahat ja muutakin vuodessa jos pystyisi pitämään korkin kiinni ja täysraittiuteen. Mutta sieltä ne valuu kurkusta alas aika liukkaasti talot ja tavarat.
ja mitä kateuteen tulee, niin kyllä ihan pienistäkin asioista voidaan kadehtia, jos on katellinen luonne ja mieli.
Muista vain, että kateus on vilpittömin imartelun muoto.
vaittuani täusraittiuden omalla kohdallani, aluksi oli vaikeaa koska ystäväporukka meni täysin uusiksi tuolloin, ja muistan että oli hyvin yksinäistä aikoinaa. Mutta silti kannatti. Nyt taas pidetään luotettavana ja jämynä tyyppinä koska ei "tarvi" viinaa mihinkään. Eli raittiutta myös ihaillaan.
Mahtavaa kesää,
toivottaa toinen täysraitis (yli 10v -- enää ei kukaan ihmettele). Hyvää juhannusta kirjoitti:
Aika moni "mun tarvii nollata mun stressi"- kaveri muuten tienaisi prätkärahat ja muutakin vuodessa jos pystyisi pitämään korkin kiinni ja täysraittiuteen. Mutta sieltä ne valuu kurkusta alas aika liukkaasti talot ja tavarat.
ja mitä kateuteen tulee, niin kyllä ihan pienistäkin asioista voidaan kadehtia, jos on katellinen luonne ja mieli.
Muista vain, että kateus on vilpittömin imartelun muoto.
vaittuani täusraittiuden omalla kohdallani, aluksi oli vaikeaa koska ystäväporukka meni täysin uusiksi tuolloin, ja muistan että oli hyvin yksinäistä aikoinaa. Mutta silti kannatti. Nyt taas pidetään luotettavana ja jämynä tyyppinä koska ei "tarvi" viinaa mihinkään. Eli raittiutta myös ihaillaan.
Mahtavaa kesää,
toivottaa toinen täysraitis (yli 10v -- enää ei kukaan ihmettele).Onnittelut 10vuodesta.
Täytyy tässä yrittää kasvaa kun ei vieläkään ole tottunut tilanteeseen.
Siinäpä se onkin että rahaa säästyy kuten terveyskin ja voi sijoittaa vaikka uuteen harrastukseen.
Kiitän ja yritänpä tavoitella tuota jämyn mainetta.
Hyvää juhannusta.
- Onnitteluni!
Onnea Sinulle upeasta päätöksestäsi!!!( huomaathan täälläkin, kun joitakin kovasti harmittaa hieno ratkaisusi...voi...voi)
Kiitos.
Tosin olen hieman itsekeskeinen mikä varmasti näkyy kirjoituksistani.
Yritän edelleen parantua tuosta vaivasta.- dsfsdgs21
ex-tissuttaja2 kirjoitti:
Kiitos.
Yritän edelleen parantua tuosta vaivasta.Kuinka niin hieman itsekeskeinen? Olet saatananmoinen narsisti.
- päivä kerrallaan
Otas vajaapäinen juopporetku taas viinaa, tai käy pilleripurkilla, niin rauhotut vähäksi aikaa.
Ja käy lääkärillä tutkituttamassa viinalla lahonnut pääsi, vaikka diagnoosi onkin selvä:
Käytkö muuten syöpäsairaiden palstalla kehumassa itseäsi? dsfsdgs21 kirjoitti:
Kuinka niin hieman itsekeskeinen? Olet saatananmoinen narsisti.
Haha!!!!!
Olet ehkä oikeassa. :)
Eikä, en ihan täys narsu koska ajattelen kuiten muitakin ja autan jos tarvis.- että näin
dsfsdgs21 kirjoitti:
Kuinka niin hieman itsekeskeinen? Olet saatananmoinen narsisti.
Osuit oikeaan, ei lisättävää. Ei sinua tussuttaja kukaan kadehdi. Olet vain todellakin ärsyttävä narsisti ja luonnevikainen, olit sitten selvänä tai kännissä.
- Heh..
Kiitos.
Yritän edelleen parantua tuosta vaivasta.Otas vajaapäinen juopporetku taas viinaa, tai käy pilleripurkilla, niin rauhotut vähäksi aikaa.
- t. voipytty
Kiva harrastus moottoripyöräily. Itse tyydyn polkupyöräilyyn, enkä tee pitkiä matkoja. Tässä vain kotinurkilla asioilla tai ajankuluksi.
Kateus on kurja kaveri. Itsekin olen joskus kadehtinut noita sosiaalipummeja, kun saavat yhteiskunnalta rahat juomiseensa, mutta kun tarkemmin ajattelen, olisi se kamalaa, jos armopaloja joutuisi kerjäämään päivittäiseen kaljaan ja tupakkaan.
Jatketaan raittiina päivä kerrallaan!Onhan se kivaa ja antaa tietyn vapauden tunteen ja mikä parasta siihen ei tartte alkoa. Luonnollinen känni.
Eli jatketaan raittiina edelleen.
En minäkään katso hyvällä noita pummeja mutta minkäs sille tekee.- Heh..
http://piv.pivpiv.dk/ - rallehippo
Onhan se kivaa ja antaa tietyn vapauden tunteen ja mikä parasta siihen ei tartte alkoa. Luonnollinen känni.
Eli jatketaan raittiina edelleen.
En minäkään katso hyvällä noita pummeja mutta minkäs sille tekee.Ollaan kateellisia raittiille.
Ollaan kateellisia juopporetkuille sosiaalipummeille
...kertoo vaan siitä, että eepä oo oekeen niinku hyvä olo kenelläkkään...
Elikkä:
"Otas vajaapäinen juopporetku taas viinaa, tai käy pilleripurkilla, niin rauhotut vähäksi aikaa.
Ja käy lääkärillä tutkituttamassa viinalla lahonnut pääsi, vaikka diagnoosi onkin selvä" Vai miten se oli?
- kivasti kakkoseen
Updeitti? Hakeeko ex-tissuttaja täältä deittiseuraa? Kenties miehiä.. otaksun?
- päivä kerrallaan
joo
ei muuta kuin aanus täyteen Norttia ja nokka valkoiseksi Omosta. - 1+3
Ei saatanan saatana. Etkö säkään ole vieläkään ymmärtäny, että sitä saa mitä tilaa? Jos et tajua mitä tuolla tarkotan ni sitte ei kannata täällä enää pyöriä.
- up up
up
- Impi Umpilampi
Pidä ihan matalaa profilia vaan, niin ei sitä sun uutta elämäntapaa kukaan oudoksu.
On ihan sinusta itsestäsi kiinni, miten muut asiaan suhtautuvat.
Jos teet itse asiasta ohjelmanumeron, niin ihmettelijöitä riittää.
Itse olen ollut pian 4-kuukautta 0 toleranssilla, eikä mitään ongelmia ystävieni kanssa. wow täällähän on ollut vipinää?
Joillain ei taida olla muuta tekemistä kuin netti, ihan vaan neuvona: get a real life.- ..kiinnostavaaZZZZZZ
Kenen?
Kenen kuvittelet lukeneen "keskustelun avauksesi" ?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p525632Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "692701Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181980No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol371816Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1561808- 191743
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5150881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191141Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy801129Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah64946