Dapinos pizza?

Utelias pizzailija

Minkäslainen tämä paikka on? City-lehdessä näky joku kehuvan, mutta googlatessa ei löydy paikan sivuja eikä kommentteja. Paikan ulkopuolella näky olevan pitkä pizzalista ilman hintoja. Eli kysymys kuuluu: a) mikä on paikan hintataso ja b) mikä paikan laatu?

10

880

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jj09

Ihan samaa turkkilaista kun muutkin kebab-pizza paikat.

• Loistomesta!

Kyseessä on mitä mainioin pizzapaikka! tarjolla useita kymmeniä erilaisia pizzoja todella mielikuvituksellisilla täytteillä ja talon chili-kastike joka lyö perinteiset tabascot sun muut etikkaällötykset laudalta mennen tullen!

• Eltaantunut vekees

Jaaha, omistaja itse tulkin välityksellä kehuskelee omia silakka-peruna-mansikkatäyte-pitsojansa. Mitään kehuttavaa ei paikassa ole, takuulla löytyy terveellisempiäkin pitsakebabpaikkoja, joihin mennä syömään. Esim. sellaisia, joissa ei ole tuholaisia....

• Läskisoosi +++++++

Eihän ne karvakäsien ruuat raposia oo,mutta omistajalla niin lyhkäset kädet ettei ylety puotansa kaivaan ,että jotai hyvääki

• spadrespurss

Dapinos on ebin!

• Pizzailija tammelas

Ei pidä hirveästi minään, ruoka ei ole mitenkään erityisen hyvää ja valmistusajat pitkiä.

Plussana se, että pizza tehdään silmiesi alla!

• Tarkkaan katsonut

Pilaantunutta lihaa, kylmäketjusta ei tietoakaan, kun omistaja autonräpäskästään kesähelteellä kaiveli vihanneksia ym. valmistusaineita ja lihapiirakoita. Satuin vaan sivusta seuraamaan ja itse olen elintarvikealalla, niin eipä siinä voinut kun sääliä niitä, jotka nekin näljääntyneet kamat joutuvat syömään. Ja vielä maksavat siitä... Muutenkin todella epämääräisen näköinen paikka.

• l0lt5uy67

Joskus kerran aamuyöstä kävin, piitsassa oli todella paksu kerros täytettä, huonossa mielessä. Siinä samalla kun odottelin pizzaa niin katselin lisätäyte-listaa... Voi sitä ihmetyksen määrää :-D Silakkaa, perunaa, mansikkaa, kiiviä, vesimelonia. Yhden juopon kanssa siinä sitten irvailtiin niille täytteille :D

• Kekäläinen

Onneks Tampereella ei ole enään tätä kusetus paikkaa. Yrittää houkutella asiakkaita 100 pizzatäytteellä ja jollain vähän erilaisilla tuotteilla kuin muut kepappilat. Jos sinne menee ekan kerran niin voi luulla laajan valikoimansa takia hyväksi paikaksi. Kun menet toisen kerran niin huomaat et pelkkä kusetus paikka se on. En suosittele kenellekään varsinkin kun Tampereelta löytyy paljon parempia kebu ja pizza mestoja. Laatu sekä palvelu tosi ala-arvoista....

• Anusnasta

Kansa vaatii ananasta!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5181
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2849
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2508
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1909
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1650
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1405
    9. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1397
    10. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1358
    Aihe