Niin, tämä nainen itse on ollut läski, ainakin 20 kg ylipainoa ja oikein selluliittisen näköinen! Juuri näin hänestä seiskassa vanhoja, silti 2000-luvulta, olevia valokuvia, kamala lihapulla! Joten, miksi hän koko ajan pauhaa, miten inhoaa läskejä joilla ei ole itsehillintää, kun itse juuri sellainen oli!
Jutta Jussila mikä lie, hän on entinen läski!
28
3223
Vastaukset
- ....................
Mun mielestä oli kyllä nätimmän näköinen pyöreämpänä. Nuo, jotka laihduttaa/muokkaa kehoaan ei näe itseään sellaisena kuin muut näkee. Ne luulee olevansa kauniita, vaikka eivät olekaan. Ainut, missä voivat kehua, on juuri tuo itsekuri. Mutta, mitä sitten? Mitä tekee itsekurilla, joka rumentaa?
- jk
vai n iin
- Sama mitä tuo sanoo
Varmaan mollaa siksi että julkisuudesta näyttää tulleen hänen työnsä ja tuolla pääsee julkisuuteen. Siis töihin. En tiedä pääseekö muulla.
- -.-.-.-.
Minäkin näin niitä kuvia kerran... täytyy etsiä se linkki. Oli meinaten TODELLA pullea! Ja ei yhtään kiinteä vaan sellainen lihapullataikinamainen kaikkiaan. Muutenkin aika erinäköinen, onkohan muiltakin osin jotain leikellyt itsessään tms.. Ja todella, kyllä ne kuvat olivat sellaisia 2000lukulaisia kuvia, eivät mitään älyttömän vanhoja. On täysin unohtanut omat liikakilonsa, nyt vain haukkuu hulluna miten on lihavia suomalaiset ja eivät ole kiinteitä. Vaikka se oma kroppa oli ihan samanlainen pullea suomalaisvartalo aiemmin.... naurettava akka.....
- OIKEIN NAURATTAAAAA
TÄSSÄ:
ensin kuvia eri aikakausilta, sitten hänen kirjoitteluaan, huom, napatkaa auki tuo eka pieni kuva, jossa muija istuu uima-altaan reunalla, kivannäköinen valas se siinä... ihan tuksu tulee mieleen. ei ole tippaakaan kiinteä eikä hoikka vaan löysä suomi-ihra nainen. katsokaa noita ihrakäsivarsia sun muita.
http://www.seiska.fi/bikinibeibet/_a82203/muistatko viela taman jutta gustafsberg kuumissa kuvissa/
Fitness-kisailija Jutta Gustafsberg kirjoittaa nettisivuillaan pitkän pätkän Kreetalla tehdystä pikalomasta. Oleellisiin asioihin kuuluivat treenaaminen, herkuttelukielto ja – liikalihavien ihmisten töllöttäminen!
- En voi kieltää, etteikö mieleni olisi tehnyt maistella jäätelöä ja jälkiruokia, mutta pysyin tietenkin kaidalla tiellä. Kun matkaseurana oli Ari, ei ole vaikea arvata, että salilla käytiin tietenkin päivittäin. Toinen asia joka nousi esille loman aikana, laittoi silmänsä sitten minne tahansa. Lihavia ihmisiä on joka puolella!
- Nämä ylensyöneet ihmiset makaavat uima-altaalla ryystäen sokerilimuja. Naisilla on kokouimapuvut päällään, niin kuin se peittäisi jotain. Miehet ovat puolestaan harrastaneet keskikehonrakennusta ja kaljaa menee kurkusta alas.- Huhhuh...
No huhhuh, olipa kokoa.
Miten tuo kehtaa todellakaan muita arvostella. Ja nuorena pimatsuna ollu kuin vanha maatuska. Pitäisi sen suunsa nyt hyvin supussa. - 133
No jo on säälittävä tuo Jutta, jos ei iloisempaa ajanvietettä lomalla keksi, kuin toisten kroppien tuijottaminen. Eikö siellä Kreetalla ollut edes jotain nähtävyyksiä? Kotimaassakin voi treenata, kieltäytyä herkuista ja arvostella toisten kroppia.
Kyllä mua ei matkoilla toisten olemiset ja tekemiset kiinnosta. Jotenki vähä-älyisen olonen tuo Jutta ja kehtaa vielä kertoa haarrastuksestaan.
- Hyvä Jutta!
Täällä taas ihrapallot kitisee! Löysät, läskit Suomi-pojat ja -tytöt. Ottakaa lisää kaljaa! Olihan Jutta ylipainoinen, mutta treenasi itsensä kuntoon. Ainakin teki jotain pelkän valituksen sijasta. Hieno esimerkki kaikille ylipainosta kärsiville. Suomalaisista miehistä 60% ja naisista 40% on ylipainoisia, joten ottakaa mallia! Kateellisia olette!
- FIN nainen =ON HYLJE
Ettei vaan mennyt prosentit sekaisin? Taitaa ne suomityttäret olla niitä rasvaisempia tapauksia =)
- Läskiseoli
Jutan kannattaisi sitten muistaa, myös hän oli vuosikausia sellainen, miksi nyt haukkuu muita. Puheissaan aina sellainen, että ei muka tietäisi ylipainosta ja olisi elänyt niin terveellisesti. Yrittää haudata oman menneisyytensä.
- normal.....
"Jutan kannattaisi sitten muistaa, myös hän oli vuosikausia sellainen, miksi nyt haukkuu muita. Puheissaan aina sellainen, että ei muka tietäisi ylipainosta ja olisi elänyt niin terveellisesti. Yrittää haudata oman menneisyytensä."
No sen huomion olen naisvaltaisella työpaikallani tehnyt että ex-ylipainoiset juuri painonsa alas saaneet ovat niitä pahimpia ylipainoisten arvostelijoita.
sitten kun ovat muutamaan otteeseen sahanneet painonsa kanssa alas ja takas ylös, eivät enää niin hanakasti puhu muiden painosta.
Itse olen onneksi normaalipainoinen eikä voisi vähempää muiden paino kiinnostaa. Kavereiksi kelpaavat sekä pulskat että laihat, kunhan muuten natsaa :) . - juoksuun
Jutta ei ollut "vuosikausia" lihava vaan on itsekin myöntänyt että vähennettyään harjoittelua aikoinaan, ei tullut vähentäneeksi syömistä, ja paino pääsi nousemaan. Hän ei siis mitenkään kiellä tätä vaihetta elämässään.
Minusta on ihan aiheellista nostaa esiin se että läski lisääntyy, hienoa että joku uskaltaa ottaa sen puheeksi. Lapsuudessani, 80-luvulla, vaikeasti ylipainoisia ihmisiä ei nähnyt oikeastaan ollenkaan. Myös lihavia lapsia löytyi koululuokalta ehkä 1. Tänään tilanne on täysin toinen, ja se on ERITTÄIN huolestuttavaa.
Jo se että vanhusten osuus kasvaa, lisää terveyspalvelujen tarvetta. Kun siihen lisää kaikki läskin tuomat sairaudet päälle, niin tilanne on katastrofaalinen. Läski nyt vaan sairastuttaa ja tappaa ihmisiä. Se on hirvittävä rasite niin yhteiskunnalle kuin yksilöille itselleen
Toki, läski tuntee varmasti syyllisyyttä läskeistään ilman että siitä muistutetaan,mutta tuon syyllisyyden pitäisi myös johtaa toimiin. Liian moni vain suuttuu ja tunkee lisää pullaa naamaan. Ei ole rahkeita ottaa vastuuta läskeitään ja omasta pahasta olosta vaan yritetään kaataa se paha olo muiden harteille.
Jutta on kuitenkin auttanut monia ihmisiä laihtumaan, ja nämä ihmiset tuskin ovat siitä Jutelle katkeria. Laihtuminen on tuonut heille terveyttä, energiaa ja lisävuosia. Kuinka moni teistä on tuonut kenenkään elämään terveyttä, energiaa ja lisävuosia? Päin vastoin, moni totuttaa lapsensakin epäterveellisiin elämäntapoihin ja sitä kautta tekee OMAN LAPSENSA elämästä kurjan. Se on sairasta jos joku.
- sebase
Mun mielestä Jutta oli kauniimpi pyöreämpänä, lihava hän ei kuitenkaan ollut. Mukavan naisellinen ainoastaan.
- Bad ass
Lihoista välittämättä toi viimenen kuva linkistä on ihan pirun huvittava! Poseeraus on on kaukana eroottisesta, vaikka sellainen ilmeisesti yrittää olla. :D Jalat miten sattuu ja ilme... No näyttää lähinnä siltä, kuin kala kuivalla maalla. XD
- 123evvk123
Jutalla on hiukset ohentunu paljon laihtumisen myötä. Ja kasvotkin ovat laihalla uurteisemmat. Että ei se mikään hyvännäköinen oo, vaikka itse niin luuleekin.
- läskinaamari
Kauhea läskiperse!
- hebef
no en kyllä minäkään häntä lihavaksi noissa vanhoissa kuvissaan kutsuisi..
Ihan NORMAALIpainoinen. Tissitkin vielä silminerottuvat:) - 4537grrt
Ternimaitoa lisää niin kyllä se siitä..
- NG_isHERE
Haistakaa vittu hintit
- Sikaniska1
Muuten ok kroppa, oli sitten paksu tai laiha, mutta toi tukan väri kertoo, että alakerta myös punainen...........en ikinä panisi! Ruma kuin helvetti.....se toosan alue! Sori punapäät
- teroN32
Seiska on selvästi muokannut muutamasta kuvasta jalkoja laihemmaksi. Kuvankäsittelyohjelma paljasti venymäjäljet. Katsokaa vaikka eri kuvia niin alimman kuvan vasemmanpuoleisesta reidestä on kadonnut johonkin 50%
- Tosimies - 6pack
Koska on tehnyt asialle jotain. Toisin kuin sinä, LÄSKI!
Mikään ei ole rumempaa kuin lihava nainen.- 3+9
Ja mikään ei ole tylsempää seuraa, kuin ihminen joka ei osaa pitää hauskaa, vaan jaksaa pällistellä toisten kokoja.
Jutta vaikuttaa ihan ylitylsältä. Huoh!
- Lomamamma
Voi hyvänen aika sentään tätä toisten arvostelua,kaikenlaisia-kokoisia ihmisiä mahtuu maailmaan.jos itse viihtyy kropassaan ei muilla pitäs olla mitään sanomista siihe,erilaisuus on rikkautta..
- ...----....____.....
Joo olin just viikko sitten sportti leirillä (varala.fi) samassa ryhmässä oli juuri tämä Jutan poika Max 10v...Yli painoinen lapsi hemmoteltu kuin mikä.
- miten Petri upposi?
Ex-kyttä ja sai aikanaan fudut.
- jkjövökjsdjöh
Tarkoittaako fudut potkuja?
- Morkkaajat
Kuolevat ne laihatkin, joten jättäkää se toisten arviointi ja keskittykää vaan treenaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1202239Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n552174Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501865EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt61402Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan761393- 941377
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191161Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311140Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men621123- 68979