Skodat on rumia autoja

paskoda

Kesäliikenteen seassa skodan muotoilu ei edusta mitään huippua kamalan näköisiä esim yeti ja fabia eikö?

74

339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joomiesmää

No tottahan tuo on. Itselle tulossa roomsteri "paavinkuljetusauto". On se alfan jälkeen kyllä hieman toista maata. Olosuhteiden pakosta nyt vain joudun vaihtamaan merkkiä ja käytännöllisyys nyt vain ratkaisi asian.
      Sielultani olen vahvasti koneromantikko ja automies. Siksipä sielusta kirpaisee alfismista luopuminen, mutta eihän tuo roomsteri ole ainakaan tavanomaisimmasta päästä. Vaikkakin hieman...no sanotaan nyt, ruma onkin.

Octavia ei muotoilultaan pahimmasta päästä ole, mutta niitä pyörii joka nurkalla. Liian perusjamppa-auto.

• Arjalaisesta eroon

Olen minäkin hakinnut Roomsteriin siirtymistä. Vielä erikoisempi olisi uusi Rellun Kenguru, mutta ranskalaista en osta.

• Skudaaa

Roomsteriinkin on silmä tottunut, ja oikeasti se kuinka kamalalta se näyttää, on kiinni väristä. Se sähkönsininen millä sitä mainostettiin, on oikeasti melkeinpä kamalin vaihtoehto.

Edestä Roomster on OK, takavalot ovat rumat. Profiili näyttää sitä paremmalta mitä tummempi on korin väri.

Uutta Fabiaa en pidä yhtä hyvän näköisena kuin vanhaa, joka itsellänikin on.

Yeti on takaa oikein hyvän näköinen, sivusta OK ja edestäkin se olisi mukiinmenevä ilman niitä pyöreitä lamppuja. Tosin niihinkin alkaa jo tottua.

Octavia & Superb, uudemmat ja vanhemmat, ovat mielestäni tylsän näköisiä.

Ehdottomasti parasta Skodaa on tämä uusi malli, Vision D. Se on oikeasti hyvän näköinen

• --
        Skudaaa kirjoitti:

Roomsteriinkin on silmä tottunut, ja oikeasti se kuinka kamalalta se näyttää, on kiinni väristä. Se sähkönsininen millä sitä mainostettiin, on oikeasti melkeinpä kamalin vaihtoehto.

Edestä Roomster on OK, takavalot ovat rumat. Profiili näyttää sitä paremmalta mitä tummempi on korin väri.

Uutta Fabiaa en pidä yhtä hyvän näköisena kuin vanhaa, joka itsellänikin on.

Yeti on takaa oikein hyvän näköinen, sivusta OK ja edestäkin se olisi mukiinmenevä ilman niitä pyöreitä lamppuja. Tosin niihinkin alkaa jo tottua.

Octavia & Superb, uudemmat ja vanhemmat, ovat mielestäni tylsän näköisiä.

Ehdottomasti parasta Skodaa on tämä uusi malli, Vision D. Se on oikeasti hyvän näköinen

No, missäs sä olet nähnyt liikenteessä tuon Visionin? Et missään, kun niitä ei sarjatuotannossa edes ole, sehän on vain suunnittelijan märkä uni vasta, eli protovaiheessa ja sen näköinen ei lopputulos ole. Sitten tuohon Superb/Octavia malleihin, Uudemmat ja vanhemmat, kyllä nämä molemmat ovat uudenpana malleina 10 kertaa paremman näköisiä. No, joka tapauksessa, hyvää kesää sullekkin.

• Kulkuväline

Mitä helvetin väliä?
      Minulla ei ainakaan ole mielenkiintoa istua autoni (ei Skoda) ulkopuolella ihailemassa sitä.

• Heh heh,et ole yksin

Ei kellään muullakaan ole mielenkiintoa istua skoodan ulkopuolella ja ihastella sitä.

• Fiat Panda

Onneksi olen aikuistunut sen veran, etten edes mieti tuollaisia asioita.

Tällä kierroksella unohdit Octavian perspuolen ylistyksen...

• Lyhyt vastaus

Eivät.

Et ole näköjään vieläkään oppinut kirjoittamisen yksinkertaisimpiakaan perussääntöjä. Ei ehkä kannata odottaakaan, että oppisit kirjoittamaan Škoda..

• Olet tärkeilijä

Ihan turhaa lässyttää tuosta s-kirjaimen hatusta, koska edes Suomi24-sivuston omissa otsikoissa ei ole tuota korostusmerkkiä, vastaavsti Vehon - joka on suuri Skodan jälleenmyyjä - sivuilla ei sitä väkästä käytetä. Me kaikki kyllä tiedämme, mistä automerkistä on kysymys, vaikka sitä erikoismerkkiä ei olisikaan. Keksi jotain parempaa vinoiltavaa. Nimimerkillä "Skodan omistaja"

• Oletko tärkeä muka?
        Olet tärkeilijä kirjoitti:

Ihan turhaa lässyttää tuosta s-kirjaimen hatusta, koska edes Suomi24-sivuston omissa otsikoissa ei ole tuota korostusmerkkiä, vastaavsti Vehon - joka on suuri Skodan jälleenmyyjä - sivuilla ei sitä väkästä käytetä. Me kaikki kyllä tiedämme, mistä automerkistä on kysymys, vaikka sitä erikoismerkkiä ei olisikaan. Keksi jotain parempaa vinoiltavaa. Nimimerkillä "Skodan omistaja"

Tuskin se mainitsemasi lässytys turhaa on.
        Kuvauksestasi on pääteltävissä, että muillakin on opittavaa.

• Pööpöti pööpöti
        Oletko tärkeä muka? kirjoitti:

Tuskin se mainitsemasi lässytys turhaa on.
        Kuvauksestasi on pääteltävissä, että muillakin on opittavaa.

Menikö jollain herne nenään - meni! Jalostiko vastauksesi yhtään mitään -ei!

Ihan sama edelleenkin, kirjoitetaanko tällä palstalla Skoda ilman hattuässää.

Mene vaihteeksi vaikka Citröen-palstalle itkemään, kuinka siellä ei osata kirjoittaa auton nimeä oikein.

• Ajan metrolla

Otsikkoon sitä on turha pistää, kun nynneröt eivät osaa sitä esim. hakua varten kirjoittaa. Mutta katsohan, mistä kehotetaan keskustelemaan...

Toivottavasti palstalle saadaan uusi sefu, joka opettaa kirjoittamaan.

• Ei-skodisti - vielä

Omaa osaamattomuutta ei kannata puolustella toisten mokilla.

• Oletko tärkeä muka?
        Pööpöti pööpöti kirjoitti:

Menikö jollain herne nenään - meni! Jalostiko vastauksesi yhtään mitään -ei!

Ihan sama edelleenkin, kirjoitetaanko tällä palstalla Skoda ilman hattuässää.

Mene vaihteeksi vaikka Citröen-palstalle itkemään, kuinka siellä ei osata kirjoittaa auton nimeä oikein.

"Mene vaihteeksi vaikka Citröen-palstalle itkemään, kuinka siellä ei osata kirjoittaa auton nimeä oikein. "

Eipä näytä osattavan tälläkään palstalla. Opetellaanpa yhdessä: Citroën. Ei kyllä tulisi mieleeni mennä ko. palstalle. Joku voisi luulla minun olevan kiinnostunut aiheesta.

Oikeinkirjoitus on yksi sivistyksen mitta.

• Fakiiri Kronblom

"Mene vaihteeksi vaikka Citröen-palstalle itkemään, kuinka siellä ei osata kirjoittaa auton nimeä oikein. "

Eipä näytä osattavan tälläkään palstalla. Opetellaanpa yhdessä: Citroën. Ei kyllä tulisi mieleeni mennä ko. palstalle. Joku voisi luulla minun olevan kiinnostunut aiheesta.

Niin sitä pitää. Tarkoituksella kirjoitin sen Citroënin väärin, että saat päteä ja oikaista sen "virheen".

Mutta pointti oli se, että kaiken maailman aksenttimerkit ja muut foneettiset lisähärpäkkeet eivät todellakaan jalosta mitään täällä kirjoitellessa. Samoin kuin ei pienet kirjoitusvirheetkään. Joka niihin takertuu, on se kuuluisa pilkunnussija.

• Olen törkeä

"Oikeinkirjoitus on yksi sivistyksen mitta. "

Selitä nyt jotain sivistyksestä näille palstan amiksenkeskeyttäjille...

• Skudaaa

Ainakaan minun näppäimistöstäni ei löydy sellaista merkkiä jolla noin päin olevan hatun merkin päälle saisi ja niin kauan kun ei löydy, kirjoitan Skodan ilman hattua. En ala merkistön kanssa säätämään vain sen takia että joku takakireä pilkunviilaaja olisi tyytyväinen.

Niin, ja Skoda on allekirjoittaneella ollut jo 6 vuotta ja olen ollut tyytyväinen, joten antipatioista on turha syyttää. Jotkut asiat ei vaan ole tärkeitä.

• Häpeä! Buhaahhaahaa!

• Epäilys heräsi
        Fakiiri Kronblom kirjoitti:

Niin sitä pitää. Tarkoituksella kirjoitin sen Citroënin väärin, että saat päteä ja oikaista sen "virheen".

Mutta pointti oli se, että kaiken maailman aksenttimerkit ja muut foneettiset lisähärpäkkeet eivät todellakaan jalosta mitään täällä kirjoitellessa. Samoin kuin ei pienet kirjoitusvirheetkään. Joka niihin takertuu, on se kuuluisa pilkunnussija.

Ai sinä kirjoitit? Systeemi väittää kirjoittajaksi nimimerkkiä 'Pööpöti pööpöti'. Oletko se multinikki-palstahäirikkö, joka keskustelee itsensä kanssa muistakin kuin autoista?

• En aja metrolla
        Ajan metrolla kirjoitti:

Otsikkoon sitä on turha pistää, kun nynneröt eivät osaa sitä esim. hakua varten kirjoittaa. Mutta katsohan, mistä kehotetaan keskustelemaan...

Toivottavasti palstalle saadaan uusi sefu, joka opettaa kirjoittamaan.

Kannatan ajatusta uudesta sefusta. Saisi poistaa laakista ja varoittamatta kaikki ne viestit, joissa ei edes merkkiä osata kirjoittaa oikein. Samoin ne, joissa asia-argumenttien loppuessa mennään henkilökohtaisuuksiin.

• Jempti likka Porista
        Skudaaa kirjoitti:

Ainakaan minun näppäimistöstäni ei löydy sellaista merkkiä jolla noin päin olevan hatun merkin päälle saisi ja niin kauan kun ei löydy, kirjoitan Skodan ilman hattua. En ala merkistön kanssa säätämään vain sen takia että joku takakireä pilkunviilaaja olisi tyytyväinen.

Niin, ja Skoda on allekirjoittaneella ollut jo 6 vuotta ja olen ollut tyytyväinen, joten antipatioista on turha syyttää. Jotkut asiat ei vaan ole tärkeitä.

>Ainakaan minun näppäimistöstäni ei löydy sellaista merkkiä

Voi herttinen sentään. Melkein yhtä ikävä juttu kuin se, ettet viitsisi tai peräti osaisi tuottaa sitä esim. merkin numeroa käyttämällä.

Ilmainen vihje: imuroi itsellesi ilmaisohjelma Charmap, niin et joudu näyttämään ilmeistä laiskuuttasi ja/tai osaamattomuuttasi.

• Jempti likka Porista
        Häpeä! Buhaahhaahaa! kirjoitti:

No, älä hätäile !

Tässä on Sinulle ja muille faneille Skoda oikeinkirjoitettuna. Muista, että lauseessa sana aloitetaan isolla kirjaimella, myös Tsekeissä ;)

http://www.sanakirja.org/search.php?q=Skoda&l=19&l2=17

>lauseessa sana aloitetaan isolla kirjaimella, myös Tsekeissä ;)

Ihanko Totta? Tuotapa En Tiennytkään. Minun Autoni (Uitto-Saksalainen) Alkuperäisessä Käsikirjassa Vain Substantiivit Kirjoitetaan Isolla Alkukirjaimella.

• Skudaaa
        Jempti likka Porista kirjoitti:

Voi herttinen sentään. Melkein yhtä ikävä juttu kuin se, ettet viitsisi tai peräti osaisi tuottaa sitä esim. merkin numeroa käyttämällä.

Ilmainen vihje: imuroi itsellesi ilmaisohjelma Charmap, niin et joudu näyttämään ilmeistä laiskuuttasi ja/tai osaamattomuuttasi.

Minähän en pistä tikkua ristiin sinua miellyttääkseni.

• Skudaaa
        En aja metrolla kirjoitti:

Kannatan ajatusta uudesta sefusta. Saisi poistaa laakista ja varoittamatta kaikki ne viestit, joissa ei edes merkkiä osata kirjoittaa oikein. Samoin ne, joissa asia-argumenttien loppuessa mennään henkilökohtaisuuksiin.

Mitenkäs sovelletaan nimimerkin "Jempti likka Porista" vastauksesta alempana, jossa kommentoidaan sitä ettei merkkiä osata kirjoittaa "oikein", ja menee asia-argumenttien loppuessa henkilökohtaisuuksiin?

• ...
        Häpeä! Buhaahhaahaa! kirjoitti:

No, älä hätäile !

Tässä on Sinulle ja muille faneille Skoda oikeinkirjoitettuna. Muista, että lauseessa sana aloitetaan isolla kirjaimella, myös Tsekeissä ;)

http://www.sanakirja.org/search.php?q=Skoda&l=19&l2=17

Sana "sinä" taas kirjoitetaan suomen kielessä pienellä. Että pata kattilaa soimaa...

• ...
        Jempti likka Porista kirjoitti:

Ja sivistyksestäkö kertoo nillittäminen korostusmerkistä, joka ei kuulu suomalaisiin aakkosiin? Skodan litterointi suomen kielen aakkosiin olisi oikeastaan Shkoda. Eikös ole kuitenkin parempi kirjoittaa Skoda, tuskin pääsee sekaannuksia syntymään?

• Henkilö Kohtainen
        Skudaaa kirjoitti:

Mitenkäs sovelletaan nimimerkin "Jempti likka Porista" vastauksesta alempana, jossa kommentoidaan sitä ettei merkkiä osata kirjoittaa "oikein", ja menee asia-argumenttien loppuessa henkilökohtaisuuksiin?

Ehdotan, että sovelletaan hyvin.

• Kasari soimatkoon
        ... kirjoitti:

Sana "sinä" taas kirjoitetaan suomen kielessä pienellä. Että pata kattilaa soimaa...

Isoa alkukirjainta voi mainiosti käyttää vittuiltaessa toiselle kohteliaasti.

• Koetan oppia š:nkin
        ... kirjoitti:

Ja sivistyksestäkö kertoo nillittäminen korostusmerkistä, joka ei kuulu suomalaisiin aakkosiin? Skodan litterointi suomen kielen aakkosiin olisi oikeastaan Shkoda. Eikös ole kuitenkin parempi kirjoittaa Skoda, tuskin pääsee sekaannuksia syntymään?

Kannattaa varmaan ottaa murhetta myös hintti-oon rinkulasta?

Eurooppalaisten (latinalaisilla kirjaimilla kirjoitettavien) tuotemerkkien oikea kirjoitustapa on ns. kohteliasta hallita. Ei ole edes vaikeaa, kun ei eletä höyrykirjoituskoneen aikaa.

• Terveisiä per******
        Epäilys heräsi kirjoitti:

Ai sinä kirjoitit? Systeemi väittää kirjoittajaksi nimimerkkiä 'Pööpöti pööpöti'. Oletko se multinikki-palstahäirikkö, joka keskustelee itsensä kanssa muistakin kuin autoista?

No voi voi. Nähdäkseni sinäkin vaihdat nickiä joka kerta. Ettet vain olisi palstahäirikkö.

• ...
        Koetan oppia š:nkin kirjoitti:

Kannattaa varmaan ottaa murhetta myös hintti-oon rinkulasta?

Eurooppalaisten (latinalaisilla kirjaimilla kirjoitettavien) tuotemerkkien oikea kirjoitustapa on ns. kohteliasta hallita. Ei ole edes vaikeaa, kun ei eletä höyrykirjoituskoneen aikaa.

Ihan yhtä lailla ne kyrilliset aakkosetkin voidaan kirjoittaa merkkikoodeilla, joten jos et kirjota Ladaa ГАЗ, olet juntti.

• ...
        Kasari soimatkoon kirjoitti:

Isoa alkukirjainta voi mainiosti käyttää vittuiltaessa toiselle kohteliaasti.

Suomen oikeinkirjoitussääntöjen mukaan ei voi, mutta tottahan kaltaisesi kusipäiset pilkunnussijat katsovat oikeudekseen niitä itse halutessaan rikkoa, vaikka muita niistä mollaavatkin.

• Vähänkoulutettujen

automerkin palsta, se niinnuukaa sillon oo miten kirjotetaan, kohan sinneppäin.

• Mites itse?
        Vähänkoulutettujen kirjoitti:

automerkin palsta, se niinnuukaa sillon oo miten kirjotetaan, kohan sinneppäin.

Miten mahtaa olla oman koulutuksesi kanssa, kirjoitustyylissä ei koulutus paljon säteile?

• Oonkin skoodamies
        Mites itse? kirjoitti:

Miten mahtaa olla oman koulutuksesi kanssa, kirjoitustyylissä ei koulutus paljon säteile?

Ja ylpee siittä.

• Pohjoisautoilija
        ... kirjoitti:

Ihan yhtä lailla ne kyrilliset aakkosetkin voidaan kirjoittaa merkkikoodeilla, joten jos et kirjota Ladaa ГАЗ, olet juntti.

Muistaakseni tuossa edellä kerrottiin, että latinalaisen aapiston kanssa pitäisi puuhata.
        Juttusi voit säästää Lada-palstalle.

• Minä olen Skodamies
        Oonkin skoodamies kirjoitti:

Ja ylpee siittä.

.. mutta sinusta ei voi olla ylpeä.

• no voi voi

Menisit työtön kielitieteilijä opettamaan somaleille ja romanikerjäläisille suomea.

• leppäköysi

Ainako skoda tulee vastaan niin pane silmät kiinni, niin ei tule sinulle pahamieli.

• retu kiivine

roomsteri on mummoauto

• Olen utelias mummo

Hienoa! Entäs Praktik?

• Hepokatti maantiellä

Ihan turhia tällaiset ulkonäkömollaukset.

Joku tykkää, toinen ei.

Ne on makuasioita, joista tietenkin saa aikaan joutavaa suukopua, mutta mitään se ei jalosta eikä vaikuta.

Kun ei muuta keksi, niin ulkonäöstä on aina helppo vinoilla. Täällä se on provoilijoille paljon vaarattomampaa kuin grillijonossa, kas kun siellä tulee herkästi läyttyyn jos ulkonäköasioita alkaa ääneen kommentoida.

Niin että mielenterveyspalstan näkökulmasta, antaa tulla vaan. Ei tunnu missään. Koirat haukkuu, karavaani kulkee. Vai pitäiskö sanoa, Skodat sen kun kulkee, vaikka haukutaankin.

• hmmmmmmmi

Vanhan ocun muotoilu oli ihan jees mutta sen jälkeen on kuin kännisten kynästä nuo muodot.

• Facelift

Muistan vielä senkin ajan kun oltiin onnellisia jos oli varaa ostaa auto, iloittiin myös siitä naapurin kuplasta tai skodasta minkä olivat hankkineet.
      tosin uskon asioiden olevan edelleenkin ihan kohtuu hyvin,tänne kirjoittaa itse kukin mielipiteensä ja hyvä niin.
      Ennen kun ajoin Volvoilla sain kerran jos toisenkin kuulla tämän:"eikö toi sun autos pysy ryhdissä ilman tota vinotukea tossa etumaskissa".
      Skoda Octavia on ihan itsensä näköinen tämä uusin mielestäni paras.

• ajan audilla..

Tämän uuden keula on hyvä. Maski varsinkin.

• Ihan maskissa

^ Varmaankin siis tarkoitit Octaviaa. Olen samaa mieltä.

• T Wirkkala

No onhan ne skodat rumia kuin kaivo. Mutta positiivista on se, että ne tunnistaa skodaksi. Joillain muilla merkeillä on niin massan mukainen muotoilu että niitä ei erota toisistaan kuin keulan merkistä.

Eli ovat vähän rumia, mutta silti onneksi omannäköisiään. Siis positiivisella tavalla.

• Edustavat mainiota

sosialistista realismia. Tyylisuuntaa voinee luonnehtia sanaparilla ruma mutta käytännöllinen.

• alakoulun opelix

"penni" audin muotoilu on peräisin lyijykynästä.

• Yualle

Kaiken huipentaa ne naurettavat etumaskin alakulmiin asennetut "kesävalot"..., mikä on muuten niiden tarkoitus...? Normaalisti noiden paikalla on sumarit.

• Light emitting diode

Voit sivistää itseäsi käyttämällä S24:n hakufunktiota. Etsi sanalla 'päivävalot'. Asiaa kun on jauhettu palstalla ainakin riittävästi...

• Eöyh...?
        Light emitting diode kirjoitti:

Voit sivistää itseäsi käyttämällä S24:n hakufunktiota. Etsi sanalla 'päivävalot'. Asiaa kun on jauhettu palstalla ainakin riittävästi...

Ja silti palaa ajovaloissakin lyhyet, vaikka "päivävalotkin" päällä..., siis mikä logiikka noissa oikein on..., ei tajua.

• Röyh röyh
        Eöyh...? kirjoitti:

Ja silti palaa ajovaloissakin lyhyet, vaikka "päivävalotkin" päällä..., siis mikä logiikka noissa oikein on..., ei tajua.

Ei pala silloin ajovalot, jos päivävalot on päällä. Näössäsi on vikaa tai sitten olet pongannut jonkun pellepelottoman omatekoisen kytkennän.

• Ne lienevät

köyhän miehen hehkulanka-päiväajovalot. Säästää varmaan ihan simona.

• Tsegu

Säästää tai ei, mutta oltava ne on kun direktiivit määräävät ne pakollisiksi kaikkiin autoihin. Ahdistaako sinua jotenkin tämä asia? Onko pipo muutenkin kireällä?

Minua naurattaa ne teinien lisävarusteena asentelemat lediviritykset. Kaikenlaisissa kittilaatikoissa on ledinauhoja liimailtuna sinne ja tänne, ja kalliita kiinalaisia ledipolttimoita asenneltu sinne ja tänne, ja sitten ne ei toimi kuin muutaman viikon.

• Direktiivinmukainen
        Tsegu kirjoitti:

Säästää tai ei, mutta oltava ne on kun direktiivit määräävät ne pakollisiksi kaikkiin autoihin. Ahdistaako sinua jotenkin tämä asia? Onko pipo muutenkin kireällä?

Minua naurattaa ne teinien lisävarusteena asentelemat lediviritykset. Kaikenlaisissa kittilaatikoissa on ledinauhoja liimailtuna sinne ja tänne, ja kalliita kiinalaisia ledipolttimoita asenneltu sinne ja tänne, ja sitten ne ei toimi kuin muutaman viikon.

Parempi on, että amiksenkeskeyttäjät liimailevat romuihinsa enkelinsilmiä kuin että olisivat kaduilla mummoja potkimassa. Kyllä katsastussetä aikanaan poistattaa ontuvimmat viritykset.

• Mihin mahtaa määrätä
        Tsegu kirjoitti:

pakolliseksi ja mihin ei. Taitaa kumminkin määrätä vain uusiin tyyppikatsastettaviin. Uusia skootia ei ole taidetty tyyppikatsastaa kuin viimeks 1990 luvulla.

• heitä voltti
        Mihin mahtaa määrätä kirjoitti:

pakolliseksi ja mihin ei. Taitaa kumminkin määrätä vain uusiin tyyppikatsastettaviin. Uusia skootia ei ole taidetty tyyppikatsastaa kuin viimeks 1990 luvulla.

Hai siehän pelle oot

• 233333
    • aserwe333

Skodasta paistaa kyllä läpi vieläkin tietty itä-blokkilainen muotoilu. Ruma ku perkele mallista riippumatta, mutta teknisesti ihan ok.

• Kuka on nähnyt pirun

Niin että ruma kuin perkele? Mielipiteitä saa olla, mutta ei nyt tartte ihan pelleksi heittäytyä.

• kumpi ottaa omaksi

Kuuluvatko nykyiset Skodat sosialismin vai natsi-Saksan saavutuksiin?

• Jempti likka Porista
        kumpi ottaa omaksi kirjoitti:

>sosialismin vai natsi-Saksan

Jopas on eriparinen rinnastus!

• Oikeampi kysymys on
        kumpi ottaa omaksi kirjoitti:

kuuluvatko ne saavutuksiin?

• Kuuluvat kyllä
        Oikeampi kysymys on kirjoitti:

kuuluvatko ne saavutuksiin?

Ainakin taannoin sijaitsi Moskovassa pysyvä näyttely nimeltään Sosialististen saavutusten näyttely. Olen itsekin siellä vieraillut.

• Hyvä muisti
        Kuuluvat kyllä kirjoitti:

Ainakin taannoin sijaitsi Moskovassa pysyvä näyttely nimeltään Sosialististen saavutusten näyttely. Olen itsekin siellä vieraillut.

En tiedä, miten Moskova liittyy palstan aiheeseen, mutta pieni korjaus: kyseessä oli Kansantalouden saavutusten näyttely. Sinne pääsi samalla trollikalla kuin opiskelukämpälleni.

• F
    • GUMPERT APOLLO 2 WD

Tämän (kään ) palstan APINAT ei erota minkään merkkistä autoa edes betonimyllystä saati pysty vertailemaan niitä keskenään (siis autoja).Päivävalot on suomessa hyväksytty (halvat ledit ja halvat polttimot) eikä tuollaisten APINOITTEN kitinä sitä muuksi muuta.

• dgfruiguri

Toyoterot on rumia ja haisee pahalle.

• Ei uusavuton

Mitä väliä onko auto kaunis, keskinkertainen vai ruma? Rautakaupoista saa edullisesti kolmen, neljän kilon moskia, joilla tuommoisiin asioihin huomiotaan kiinnittävät voivat takoa autonsa korin mielesekseen.

• Look at Skoda now !

Uuden korimallin Skoda Octavia on tyylikäs ja hyvä auto .

Perustelut :
      - koska muuten en olisi sitä valinnut
      ( on ollut muitakin autoja 16kpl )
      - koska muuten sitä ei olisi perheenikään valinnut
      ( tuotu muita vaihtoehtoja koeajoon kuusi eri autoa kotipihalle ja tutkittu huolella - siis vastaavan hintaisia ja kokoisia farkkuja )
      - koska muuten ei työnantajakaan olisi sitä hyväksynyt
      ( leasing-auto )
      - koska se on järkihankinta myös korkean jälleenmyyntiarvonsa vuoksi
      ( edullinen leasing-vuokra )
      - koska se tehty Euroopassa ja tukee Suomenkin taloutta

Tällä mennään ilman huolen häivää ja kun vaihto tehdään ensi keväänä niin täytyy äkkiä ottaa omat tavarat pois koska tämä on jo myyty .

• ruumsteri

roomsteri on kuin kumisaapas

• Pitääpä ostaa moinen

Istuu hyvin, poikkeaa muista ryhmän tuotteista ja pitää vettä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      90
      4219
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3203
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      939
    6. 134
      931
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe