täällä olisi tarvetta kahdelle aikuiselle, mä sanon lähteväni lenkille, otan paremman asennon sohvalla tai menen nukkumaan ihan riippuen siitä mikä on fiilis kulloisellakin hetkellä. Mä sanon sille ihan suoraan että jos työ tuntuu liian raskaalle niin ulkoista palvelu -se maksaa vain rahaa. Minä en hänen vuokseen tee mitään, mikä helpottaisi hänen oloaan tai muuta sellaiseen viitaavaa toimintaa.
...ja kun hän sanoo minulle että
5
175
Vastaukset
- markkinaitku
uppiniskaisuudelle on vaikea tehdä mitään.
Ja ero tuo helpotuksen..... aivan sama, ihan miten vaan. - jokaisella paineita
oot aika surkimus :( miks ootte kimpassa kun ei ole arvostusta tai kunnioitusta vielä kehuskelet ettet tee mitään hänen hyväkseen!
- ap
no kun hän rakastaa minua ja mä en tiedä että mikä on elämän tarkoitus. Meillä on lapsia joiden hyvinvointi on hyvon pitkälti kiinni täyspäisen eli hänen olemassaolostaan, joten.....
Jos jotakin hyvää pitää hänestä mainita niin se että kaiken vastaanhangoittelun jälkeenkin hän haluaa koskea minua, eli silittää, ja ei koskaan käännä minulle selkäänsä. Turvallinen kainalo on aina minulle vapaa. hänen kätensä ja miehinen kosketus..... sille ei ole vertaa, ei niin mikään eikä kukaan tule mulle vastaavaa tarjoamaan, Mutta en pysty antamaan hänelle sitä mitä hän ansaitsee. Säälistäkään en kykene, joten adios.
No tuosta kaikesta huolimatta ero on vireillä. Mun aloitteesta. - ap
ai nin tuohon kehuskeluun.... Nyt tilanne on aivan jotakinm muuta... En kehuskele sillä että en tee mitään hänen hyväkseen, En oikein tiedä mikjä olisi oikea termi kuvaamaan sitä. Jos tekisin kaiken sen mitä arjen pyörimiseen vaaditaan, kaikki olisi niin kuin ei mitään ongelmaa olisikaan. En tiedä ymmärrätkö...Mutta se ei kuitenkaan ole aivan sama että joku nainen narisee siitä että mies ei arviosta sitä että hän on "kodinkone" tai vastaavaa....Tämä on vähän eri tilanne.... eli jos kaikki olisi ok, en pitäisi ollenkaan pahana siivoilua, silittämistä, imurointia ja huolehtimista ylpipäätään.... No, aivan sama. :)
- ap
ap kirjoitti:
ai nin tuohon kehuskeluun.... Nyt tilanne on aivan jotakinm muuta... En kehuskele sillä että en tee mitään hänen hyväkseen, En oikein tiedä mikjä olisi oikea termi kuvaamaan sitä. Jos tekisin kaiken sen mitä arjen pyörimiseen vaaditaan, kaikki olisi niin kuin ei mitään ongelmaa olisikaan. En tiedä ymmärrätkö...Mutta se ei kuitenkaan ole aivan sama että joku nainen narisee siitä että mies ei arviosta sitä että hän on "kodinkone" tai vastaavaa....Tämä on vähän eri tilanne.... eli jos kaikki olisi ok, en pitäisi ollenkaan pahana siivoilua, silittämistä, imurointia ja huolehtimista ylpipäätään.... No, aivan sama. :)
Sori vaan kaikki virheet kirjoituksessa, juhannussimmaa alla, mutta ei kai silläkään ole niin väliä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780