älä edes yritä huijata.. ;)

en mene lankaan

Älä edes yritä, ei sulla ketään ole tai vaikka "onkin", niin se ei ole sitä mitä sä tarvit ja haet ja tarkoitat. Mä en usko sitä ikinä, vaikka kaikki muut uskoisivat,. Eihän tähän väliin mahdu ketään, vaikka koitat sitä väkisin vängätä siltä näyttämään. Ei sun tarvisi, kyllä mä susta tykkään ja sä et pääse siitä mihinkään, enkä mä lopeta vaikka näyttäisit ja antaisit ymmärtää mitä. Hyvää juhannusta, pusit ja halit. Oot mun sydämessä aina.

6

308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ohhoh ja huhhuh

jos tämä olisi minulle... huhhuh.

Oliko m-n vai toisinpäin?

• en mene lankaan

naiselta miehellehän tää on, oishan se pitänyt arvata, et miehet koittaa olla vähän kenkkuja, mut toisaalta ne on niin ennalta-arvattavia, että hymyilyttää ja liikuttaa. Tähän tilanteeseen ei auta edes juhannustaiatkaan eikä mitkään temput, niitäkin hän varmaan koittaa loitsea, vaikka tähän juttuun ei pure mikään taika.

• kiitos ja onnea

etsintääsi, toivottelee toinen yhtä epätoivoineN

• jos saa kysyä?
        kiitos ja onnea kirjoitti:

etsintääsi, toivottelee toinen yhtä epätoivoineN

ja miksi kiittelet?

• 212132131231

Liikaa seksiä on , ja liian vähän rakkautta tytöiltä.

• ,..,.,.,.,.,..,

jahas jahas no kaikkea se rakkaus sit teettää :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2461
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      348
      2077
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      1922
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1743
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1528
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1062
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1049
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      910
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      895
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      858
    Aihe