Hei onko joku tilannut Virosta alkoholia siten että hakisi ne vain sitten Helsingin satamasta. Ja mistä niitä voi tilata?? Kuulin jostain että tällainen on mahdollsita.
Onko jollain tietoa?
Virosta tilaamalla alkoholia!
6
1335
Vastaukset
- kimmo-kimoo
transtoni.com kuljettaa ainakin kotiovelle asti...
- mari pohjoisesta
testi tilaus tehty nettijuoma.com ja kuljetuksen hoiti yllä mainuttu transtoni! Hyvin toimi, voin suositella...
- listaus kannattaa
- nuukista nuukin
miten voin tilata kotiovelleni noita uutuuksia.sieltähän löytyy ihan ihania edullisia oluita noin kympin litra,ja paljon paljon muuta naurettavan hintaista juomaa.meneekö veroja jälkeen jos tältä kauppiaalta tilaa ja mikä on toimitusmaksu.toimittaja tuntuu kyllä tutulta,mutta kun olen viimevuodet hakenut juomani itse virosta,en ole tällaista mahdollisuutta osannut ajatellakkaan.pitää laittaa hintavertailuun.
- jseimm
nuukista nuukin kirjoitti:
miten voin tilata kotiovelleni noita uutuuksia.sieltähän löytyy ihan ihania edullisia oluita noin kympin litra,ja paljon paljon muuta naurettavan hintaista juomaa.meneekö veroja jälkeen jos tältä kauppiaalta tilaa ja mikä on toimitusmaksu.toimittaja tuntuu kyllä tutulta,mutta kun olen viimevuodet hakenut juomani itse virosta,en ole tällaista mahdollisuutta osannut ajatellakkaan.pitää laittaa hintavertailuun.
"...edullisia oluita noin kympin litra,ja paljon paljon muuta naurettavan hintaista .."
Jos olut maksaa kympin litra se on todellakin naurettava hinta.
- mariiiiiiiiiiiiiiiii
itse tilasin sen takia koska nuo rahtihinnat oli minusta todella halvat..
ei mulla ainakaan mitään veroja lisäksi tullut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3495799- 775233
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484286- 523911
- 483658
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1593367Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003154Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky453120- 432259
- 492185