Hei onko joku tilannut Virosta alkoholia siten että hakisi ne vain sitten Helsingin satamasta. Ja mistä niitä voi tilata?? Kuulin jostain että tällainen on mahdollsita.
Onko jollain tietoa?
Virosta tilaamalla alkoholia!
6
1302
Vastaukset
- kimmo-kimoo
transtoni.com kuljettaa ainakin kotiovelle asti...
- mari pohjoisesta
testi tilaus tehty nettijuoma.com ja kuljetuksen hoiti yllä mainuttu transtoni! Hyvin toimi, voin suositella...
- listaus kannattaa
- nuukista nuukin
miten voin tilata kotiovelleni noita uutuuksia.sieltähän löytyy ihan ihania edullisia oluita noin kympin litra,ja paljon paljon muuta naurettavan hintaista juomaa.meneekö veroja jälkeen jos tältä kauppiaalta tilaa ja mikä on toimitusmaksu.toimittaja tuntuu kyllä tutulta,mutta kun olen viimevuodet hakenut juomani itse virosta,en ole tällaista mahdollisuutta osannut ajatellakkaan.pitää laittaa hintavertailuun.
- jseimm
nuukista nuukin kirjoitti:
miten voin tilata kotiovelleni noita uutuuksia.sieltähän löytyy ihan ihania edullisia oluita noin kympin litra,ja paljon paljon muuta naurettavan hintaista juomaa.meneekö veroja jälkeen jos tältä kauppiaalta tilaa ja mikä on toimitusmaksu.toimittaja tuntuu kyllä tutulta,mutta kun olen viimevuodet hakenut juomani itse virosta,en ole tällaista mahdollisuutta osannut ajatellakkaan.pitää laittaa hintavertailuun.
"...edullisia oluita noin kympin litra,ja paljon paljon muuta naurettavan hintaista .."
Jos olut maksaa kympin litra se on todellakin naurettava hinta.
- mariiiiiiiiiiiiiiiii
itse tilasin sen takia koska nuo rahtihinnat oli minusta todella halvat..
ei mulla ainakaan mitään veroja lisäksi tullut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei122323Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1221237- 891185
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi511003Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli240998Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63914Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253796- 84786
- 35709
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?46709