Minua kiinnostaisi myydä rahaa. Ihan siis perinteisiä euroja. Ei mitään spessukolikoita. Ajatuksena olisi myydä rahaa arvoaan halvemmalla. Esimerkiksi 20 euroa myytäisiin halvemmalla kuin 20 euroa.
Salliiko laki tämän?
Rahan myyminen
14
325
Vastaukset
- lfpuyp
Olet oikea liikenero.
Kysy suomen pankista - klöklök
Taitaa olla kyseessä rahanpesu
- Bisnitahvo
Ei tässä ole kyse mistään hämärähommista. Haluaisin vain myydä rahaa arvoaan pienemmällä summalla.
Tarvinnee maanantaina soitella asiasta jollekin. - mistä alkupääoma?
Mistä alkupääoman ajattelit? Tulen heti asiakkaaksi! Tarjoan sinun 2500eurosta heti 500e! Kunhan ovat aitoja ja suoraan pankista!
Jos on isompi pääoma, ei haittaa, ostan kaiken!- RapattiRane
Varmasti tuohon hintaan ostaisit. Voit tosin olla varma, että joku "nokittaa" tuon tarjouksesi.
Minä tarjoan 2500 eurosta heti 2000 euroa! - jgjstrh
Minäkin haluan osta rahaa arvoaan pienemmällä summalla! Jono on jo ovella ennen kuin firmakaan on pystyssä, mikä lyömätön liikenero.
- ewcwecweccw
Taitaa olla heppu suunnitella senttihuutokauppaa. Siinä rahan myyminen on laitonta, kuten myös esim. Veikkauksen arpojen. Mutta toki muuten rahan myyminen on laillista. Onhan näitä eri maan kolikoita kun myydään joka paikassa... tosin arvolla tai kalliimmalla.
- Bisnitahvo
Senttihuutokauppaa...hah. Typerä idea silloin ja typerä edelleen. Rahan myyminen halvemmalla pitää olla täysin piilokustannuksetonta. Tätähän senttihuutokaupassa tapahtunut rahan myynti ei ollut. Taisipa se viritys kaatuakin aika nopeasti.
Jos 20 eurossa hintalappu on 18 euroa, niin sitten 20 euron hinta on sen 18 euroa. Ei 18 euroa toimituskulut tjsp.
Tänään en muilta kiireiltäni ehtinyt tuota myyntihomman laillisuutta selvitellä (ewcwecweccw tosin mietti asiaa samoin kuin minä), mutta jos se laillista on niin lupaan tässä ja nyt, että vielä tämän kesän/alkusyksyn aikana tulen myymään rahaa arvioon edullisemmin. - WC rulla
Onko rahat kehistetty vai mitä ?
Mikä tekee kaks´kymppisestä halvemman kuin se on, painatko rullapaperille ja kehystät...- Bisnitahvo
Njäh. Laitan rahan ostajan tilille. Kuka nyt rahojaan enää materiana kantaa. Se kuuluu muuttaa materiaksi.
- Bisnitahvo
Näyttäis siltä, että ens viikolla alkaa. Siis tämä rahan myyminen. Kokeilen myydä lahjakorttejakin samalla idealla. Eli siis arvoaan edullisemmin.
- Taitaa mennä 500
Siis laitan tilillesi 500 euroa ja sitten siirrät 600 minulle takaisin.
Mikä tekee sinusta luotettavan että saan edes jotain 500 sijoituksesta takaisin...?- Bisnitahvo
Uskallatko ostaa tuotteita nettikaupasta? Jos uskallat, uskallat myös ostaa rahaa multa. Jos et uskalla ostaa nettikaupasta, tuskin uskallat ostaa myöskään multa.
Ei tässä ole kyse sijoituksista tai mistään. Tässä yksinkertaisesti myydään rahaa arvoaan halvemmalla. Kuinka paljon halvemmalla, niin siihen minä en puutu. Se on ostajien vastuulla.
- juuhonniiss
Moi
Haluaisin lisätietoja ideastasi.
laita sähköpostia: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455010Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121580Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481149- 131063
Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella10101981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75950Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2852Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57759Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713