Olin nimittäin tekemässä suntuubiin uutta tallia, kun siinä luki: Laskutusväli kk. Eli ei kai suntuubi maksa? Keskeytin tallin teon, kun siinä noin luki. Ennen ei ole tietääkseni maksanut, mutta kuitenkin.
MAKSAAKO SUNTUUBI?
9
212
Vastaukset
- riona96
Ei se musta ainakaan maksa. Tai ei ainakaan silloin maksanu ku ite tein sinne sivuja :)
- Suppeer ♥
Ei maksa :))
Ei maksa :)) Mutta saat ostaa talliin lisäominaisuuksia, johon tarttet krediittejä, ja ne makssa ;)
- viljuska1
Maksaako kaikki lisäosat?
- Paulina
Ei lisäosat maksa muuta kuin krediikkejä vai mitä olikaan, mut jos tarvit lisää kretä nii se maksaa ;)
- sunkotuupi
Itsekin katsoin, että lopussa oli kk laskuväi, mutta varmaan siis tarkoittaa noita lisäominaisuuksia joita saa ostaa ja joista tuossa asiallisesti onkin jo vastattu.
- V.K Kata
Suntuubi ei maksa
- säde on söpö heppa
oon kans tekee tallia ja eli maksaako se??
- Nööup
Kuten ylempänä on monta kertaa sanottu, suntuubi ei maksa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4216035Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1133398Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?642339Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251869Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1091037- 611015
Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?941013- 621012
- 42902
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te77889