Mikä täälä mättää ettei sairas saa lakisääteistä rahaa?Kuka valvoo laitoksia ja seuraa päätöksiä?Täällä palstoillakin on surullista luettavaa että jää ilman mitään rahaa.
MIKSI EI SUOMESSA PÄÄSE SAIRASPÄIVÄRAHALLE
8
457
Vastaukset
- ei yleistystä
Itse olin 300 pv sairauspäivärahalla, nyt kuntoutustuella, ja ihan ensim.hakukerralla sain molemmat.
- vähän tietoa
Voiko kuntoutustukea saada loputtomiin jos eläkettä ei myönnetä?Mihin palataan jos ei mee eläke läpi?
- Ensihakemalla
vähän tietoa kirjoitti:
Voiko kuntoutustukea saada loputtomiin jos eläkettä ei myönnetä?Mihin palataan jos ei mee eläke läpi?
Minulla oli kuntoutustuki 5 vuotta, ennenkuin sitten se muuttui työkyvyttömyyseläkkeeksi. Muuttui ensihakemalla.
- ei yleistystä
En tiedä kelle kys. on tarkoitettu, olen edellinen kirjoittaja. Minulla on kuntoutustuki nyt tämän kuun loppuun ja 1.7.2011 alkaen olen sitten toistaiseksi eläkkeellä. Kuntoutustukea tulee sitten täyteen reilut 4,5 vuotta.
Palataan vajaakuntouseksi työnhakijaksi jos ei eläkehakemus mene lävitse, toki sitä ennen on hankittu uusi B-lausunto ja täytetty uusi hakemus (ei kannata valittaa päätöksestä, kannattaa tehdä täysin uusi hakemus) - niirakiira..
miten joku voi saada tommosia tukia ja joku ei eds sairastaa saa..mutta jos olisin pakolainen rahat olis tilillä 2viikossa nyt saikkupäivärahaa ei näy ees 2kkuukausessa.. tulot nolla ja laskut lääkeet,, osatamatta maksamatta..sanon vaan että ..prkle.
- Takaisin
Toiset palaa takaisin työelämään. Tuttavalle kävi juuri niin. Yritti työkyvyttömyyseläkkeelle. Sai jonkin aikaa kuntoutustukea, mutta lopettivat sen ja joutui palaamaan takaisin työelämään.
- wd
Kela on hylännyt saurauspäivärahani ja sitä seuranneet eläkehakemukseni joulukuusta 2009 lähtien. Minulla on työkyvyttömän B-lääkärintodistus. elän työmarkkinatuella ja asumistuella. Tätä on arki Suomessa nykyään heikoimpien osalta.
- kismet finski
voi sanonko mikä..itsekkin pallottelun alainen sairaspäivärahat viipyi maksettavaksi kuukausia ja alussa juoksin papereiden kanssa.. pelko oli että hylky vaikka b-todistus oli aina. Joka kerta kela teki saman.Kyykytti.
miten se kuntoutustuki määräytyy tuon sairaspäivärahan jälkeen????????????? ja miten sitä haen ja mitä se sisältää???? tukena mitä pitää tehdä?????????kertokaa kiitos..lääkekulut on kamalat ja ei tässä hyvältä näytä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1478120KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4237151Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693663Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521423311Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092824Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään442358- 1261936
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231793Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv261576Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821457