kun viimeksi tapasimme jossain vaiheessa halasimme toisiamme, laitoit kätesi kasvoilleni ja katsoit minua syvälle silmiini hellästi luulin että suutelet minua tai kerrot rakastavasi minua mutta teitkin jotain muuta. minuun henkilökohtaisesti liittyen, ehkä en olekkaan arvoisesi nainen enkä varmaankaan tule olemaan mutta silti kuitenkin rakastan ja pidän sinusta tosi paljon
kukaan ei ole koskaan koskettanut kasvojani niin hellästi kuin sinä
rakastan ja kaipaan sinua mies
voisinpa unohtaa sinut olisi paljon helpompaa
Sinä kaipaan ja ikävöin sinua
8
193
Vastaukset
- niinpä niin
elämä olisi paljon helpompaa jos toisen voisi unohtaa vaikka jotain nappia painamalla, yksinkertaista ja nopeaa
- kannattaa unohtaa
se mies hän ei ole arvoisesi
- epäröit
ei kannata haaveilla hänestä, siirry seuraavaan..............
- milloin
tapasitte viimeksi?
- meren rannalle?
muistaakseni.............oliskohan tuo 9.6 siitä o niin pitkä aika et melkein meinaa unohtua............
- meren rannalle?
nyt olen näköjään unohtanut jotain tärkeää eli tuo tilanne mnkä alkuun kirjoitin se on tapahtunut ennemmin viimeksi näimme kaveriporukassa
yleensäkkään emme ole olleet missään vaiheessa kaksisteen paitsi yksi perjantai silloinkin oli kyllä jääkiekko välissämme.................. - meren rannalle?
voi juma et mulla on ikävä häntä, välillä on tosi ikävä kyyneliin asti häntä ikävöin en osaa lopettaa ikävääni rakstan häntä yli kaiken muun millä ikävän saisi loppumaan? elämä on yhtä hel****** ilman häntä, en ole ainut ihminen hänen elämässään olisinpa hänen ainut rakas mutta kun en ole niin luulen
hän on minulle se ainut rakas enkä varmaan koskaan tule rakastamaan ketään niin kuin häntä nytkin ikäväöin häntä aivan suunnattomasti
voi kun joskus saisimme yhteistä aikaa ja hän rakastaisi minua yhtä paljon kuin rakastan häntä. ajattelen jopa rukoilevani sitä vaikken oikein uskovainen olekkaan - parempi on
yrittää unohtaa hänet hän ei varmaankaan välitä sinusta koska ei ilmeisesit ole ottanut sinuun yhteyttä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.932168Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452132Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861271
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311100Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men581048- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910