kuinka on todellista, että olen tällä palstalla ainoa, joka oikeasti tietää valaistuksesta ja sähkötöistä? mielessä käväisi, josko pitäisi tuo nimimerkkini vaihtaa seuraavanlaiseksi. "ainoa oikea sähkäri" ;)
miten on mahdollista?
5
119
Vastaukset
- ihan.oikea.sahkari
senhän sä voit tehdä, mä kun tein fanikerhon toiveista johtuen ratkaisun ja rekisteröin tän pisteillä ja alaviivoilla.
toivottavasti kerholaisilla ja perinteisemmillä faneilla meni juhannus hienosti ja jäi se hukkuminen taikka liikenteessä törttöily vähemmälle.- ihan oikea sähkäri
rekisteröi sinä, ihan.oikea.sahkari, ihan minkä nimimerkin tahdot, mutta minun nimimerkkiäni, jolla olen täällä pitkään kirjoitellut et taatusti rekisteröi ja sekös sinua vituttaa!
terveisin nimimerkki "ihan oikea sähkäri" välilyönneillä ja ihan oikeilla ään pisteillä.
Ps, mitä ammattikuntaa edustaa sahkari?
- ainoa ihan oikea
Se riippuu aivan siitä, kuka sähk6pelle olet.
- ihan oikea sähkäri
Sepä riippuu siitäkin että pitää tietää jotain, minäpä tiedän aikasta paljon vaikka en sähkäri olekaan, mikä lie rappari ;)
Ilman pisteitä vielä!!!! - Hyi omakehujia yök !
Kovasti on narsismeja liikkeellä palstalla.
Mutta kukapa sen kissan hännän nostaisi ellei itse...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084731Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293463No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 501528
- 361453
- 381266
- 141172
- 1641060
- 271058
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv181015