Mitä kaikkea voi tehdä jos on yksin ?

zommb

Kesällä tulee päiviä jolloin ystävät ovat muualla, mitä silloin voisi tehdä yksin.. ?
Mulla on ollut pari tälläistä päivää ja oon suoraan sanoen kuollut tylsyyteen.. Kommentteja =)

12

446

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yks mies vaan

Monenlaista voi yksinkin tehdä.
      Käy kirjastossa, lainaa kirja tai lue lehtiä siellä.
      Pyöräilemään voi myös lähteä jos on kivat kelit.
      Mikään ei estä näin kesällä rannalle menemistä paitsi surkea sää.
      Siellä voit uida ja ottaa aurinkoa ja jos on tulipaikka niin käristät vielä makkaraakin :)
      Voit mennä videovuokraamoon valitsemaan juuri itseäsi kiinnostavan elokuvan.
      Kirppareilla voi pyöriä ja etsiä jotain tosi edullista...
      Jne...

Noita mä olen yksin tehnyt :)

• zommb

juu kiitos ! noista moni olisi tällä hetkellä hyviä juttuja, joita voisin tehdä :)

• ressipupu

Raivata kämppää, lukea kirjoja, käydä lenkillä tai metsäretkellä, käydä elokuvissa, käydä baarissa, käydä auto- tai pyöräajelulla, voi käydä kiertelemässä kaupoissa (ei tarvitse ostaa mitään), käydä kahvilassa, ommella vaate, vaihtaa verhot, jumpata, venytellä, värjätä tukkaa ja poistaa ihokarvoja, laittaa kynnet nätiksi, tehdä poikkeuksellisen hyvää ruokaa, leipoa pakastimeen, viestitellä ja soitella ystäville tai jollekin sukulaiselle johon ei ole ollut yhteydessä sitten vuosisadan vaihteen....

Voi tehdä vaikka mitä!

• yksin kotona

Mä olin alkuvuoden aina kesäkuun alkuun saakka töissä. Nyt työt on loppu ja kuolen tylsyyteen. Ei ole mitään tekemistä eikä ole kavereitakaan. Netissä oon päivät pitkät. On mulla kuntopyörä et sitä poljeskelen pari tuntii päivässä ettei kunto pääse huonoksi. Ei se nyttenkään mikään huippu ole mut ei se ainakaan huononnu kun kuntoilee. Mihinkään ei yksin jaksa lähtee. Baareissa en käy muutenkaan ja yksin sinnekkin on turha mennä kun ei oo pahemmin kaveria mukaan.Mua ei nyt vaan edes huvita tehdä mitään ihmeellistä yksin.

• Tekosyitä vaan

Mene yksin baariin jossa on mieleistäsi musiikkia. Jos et saa seuraa yrittämälläkään juuri sillä kertaa, kuuntele sitä musiikkia :) Siellä voi olla selvinkin päin.

Nyt äkkiä opiskelemaan ja töitä hakemaan! Ei saa jäädä kotiin makoilemaan. Työkkärikursseja on vaikka minkälaisia, hakemusta vaan menemään useampaan paikkaan. Toissä ja kouluissa on ihmisiä joihin tutustua.

Jos sua ei edes huvita tehdä mitään yksinäisyydellesi, niin älä valita. Turha vinkuminen v*ituttaa kaikkia.

• zommb
        Tekosyitä vaan kirjoitti:

Mene yksin baariin jossa on mieleistäsi musiikkia. Jos et saa seuraa yrittämälläkään juuri sillä kertaa, kuuntele sitä musiikkia :) Siellä voi olla selvinkin päin.

Nyt äkkiä opiskelemaan ja töitä hakemaan! Ei saa jäädä kotiin makoilemaan. Työkkärikursseja on vaikka minkälaisia, hakemusta vaan menemään useampaan paikkaan. Toissä ja kouluissa on ihmisiä joihin tutustua.

Jos sua ei edes huvita tehdä mitään yksinäisyydellesi, niin älä valita. Turha vinkuminen v*ituttaa kaikkia.

on tääl hei muitakin paikkoi jos voit purkaa v1ttumaist oloas.. tääl kysyttiin vaa et jos ei kiinnosta, mee muualle! ... jos sua noin paljo ärsyttöö tämmöset niin ehkä ois aika ettiä muita keskusteluja, eikä purkaa angsti oloa tänne

• No mieti vähän.

Yksin voi mennä leffaan, teatteriin, bisselle, kirjastoon, museoon, kaupungille, harrastuksiin, tapaamaan ihmisiä, etsimään seuraa ja yksin voi myös opetella olemaan.

Yksin voi miettiä, piirtää, maalata, valokuvata, soittaa tai laulaa. Mieti itse lisää.

• zommb

kiitos hyvistä vastauksista :) !!

• sniffalilijaliisteri

rupee dataamaan.

• zommb

tässä sitä tehään jo

• ...

Mie tykkään runkata.

• zommb

onhan sekin liikuntaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3928
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      357
      3048
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      1978
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1685
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1129
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      974
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      42
      889
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      831
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      70
      818
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      794
    Aihe