kauniiksi ja sitä rataa. No eiköhän hän saa muualta aitoa huomiota
Kehuin mä muita
16
199
Vastaukset
- : - )
Et pystynyt huomioimaan aidosti, vai?
- Tavat kullakin
Omituinen aloitus. Kuka haluaa kuulla paskaa ja feikille pohjautuvia tunnustuksia. Siinä tapauksessa onkin parempi pitää suunsa kiinni. Antaa niille kehuja jotka kokee sen arvoiseksi.
- !!
No eiköhän hän saa muualta aitoa huomiota. Vastaus on EI SAA!!!
- ei muuta.
Tyhmähän tollainen mies on
- s....
kehuisit vaikka rumaksi kunhan puhuisit
- s....
:)
- rumuuden
sen voi katsellaan näyttää
- mä oon luullu
et kauniille naiselle ei pidä mennä ekana kehumaan ulkonäköä. kai oon ollu väärässä.
- Vaihtoon menee
Kauniille naiselle ei pidä mennä kehumaan jonkun _toisen_ naisen ulkonäköä. Se on totaalinen turn-off, vaikka miehet luulee sen aikaansaavan jonkun naisten välisen kilpakiiman, kun toisia naisia kehuskelee ja huomioi.
Itse aistin tuollaisen pelin heti, ja se sieppaa niin maan p*rkeleesti. - kaiken kokenut
Vaihtoon menee kirjoitti:
Kauniille naiselle ei pidä mennä kehumaan jonkun _toisen_ naisen ulkonäköä. Se on totaalinen turn-off, vaikka miehet luulee sen aikaansaavan jonkun naisten välisen kilpakiiman, kun toisia naisia kehuskelee ja huomioi.
Itse aistin tuollaisen pelin heti, ja se sieppaa niin maan p*rkeleesti.Todellakin JUURI NÄIN.
- ai ja voi. no en
Vaihtoon menee kirjoitti:
Itse aistin tuollaisen pelin heti, ja se sieppaa niin maan p*rkeleesti.silti usko että hän siitä otti nokkiinsa että en hänen kauneuttaan vähäisten keskustelujemme aikana puheeksi ottanut
- Mitäs jos
keskittyisit kehumaan kotonas. Lähinnä hilpeyttä herättää vanhat pukit joilla pirtti täynnä pentuja ja muija ja muitten perässä juostaan kehumassa. Tietysti tosi blondibimbot on asia eri, ne jaksaa olla otettuja.
- ihan sama mulle
Joo, olen ainakin saanut niin paljon kehuja, etten oikeestaan noteeraa niitä milläänsä. Ja täytyy aina muistaa että kauneus on katsojan silmissä eikä absoluuttinen totuus.
Olisi mulle ihan sama kuka kehuu tai kehuuko ollenkaan. Ei merkkaa, muut asiat merkkaa, esim. huumorin laatu ja olemus sekä ilmeet ja jutut.. - Sun katkeruutesi
voisi leikata ja laittaa kehyksiin. Teen ratkasuni itse okei. En jaksa sua nyt.Tietkö, dream on. Ihmiset saa voimia eri asioista ja jaksaa eteenpäin. Anna niiden toimia niin äläkä elä omia pettymyksiä ja virheitäsi toisten ihmisten kautta, sotkeutumalla heidän asioihin ja teeskentelemällä itsellesi että se olisi oikeutettua kun se ei ole.
- Sä et voi
ymmärtää meitä, älä edes yritä.
- """"""""""""""
Muita kehuit kauniiksi ja häntä vissiin sitten rumaksi sanoit. Ei siinä mitään, jos ei kerta kaunis ollut, niin mitä sitä suotta valehtelemaankaan rupeaa. Hienoa kuitenkin että sanoit niitä toisia kauniiksi, varmasti pitivät siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750