kertonut mulle olevasi varattu??
En olis turhaan kaipaillut sua. Mulla on näes hyvin toimiva varattu-suodatin, ja olisin käyttänyt sitä. Meni aikaa turhaan hukkaan. :(
En tajua, mikset
6
333
Vastaukset
- Mitä luulet?
Kaikki huomio olisi jäänyt saamatta..Ja kyllä joka gorillalla pitää olla oksa katsottuna mihin hyppää jos akka jättää..
- Tää ei nyt
oikein sovi tähän tilanteeseen.
- hmph
Nuinko ne miehet tosiaan ajattelee? Minä tiedän että toinen varattu, mutta sitä en tiedä mitä minusta haluaa...pelkkää ystävyyttä, joskus päästä sänkyyn mun kanssa vaiko oikeasti ehkä tulevan puolison?! Jos siis se nykynen akka jättää! Sanos sitten tähän jotain!?
- miehet ei
koskaan halua naiselta vaan ystävyyttä.
- sd
Sitäkö mieltä todella olet? Voit vastata näin siis jokaisen miehen suulla? Mulla kyllä ainakin nuorempana oli lukuisia miespuoleisia ystäviä ja kenenkään kanssa en pannu! Mutta nyt kun sanon tämän niin joku ihanuushan alkaa heti väittämään, että ulkonäössäni on jotain vikaa....:) mutta empä ala sitä tässä kehumaan!
Miksei toista sukupuolta edustavan kanssa voi olla vaan ystävä? Minä olen voinut ja haluaisin niin monen kanssa olla edelleenkin....Että näin! Mutta niinkuin toi aikaisempi kysyjä kysyy niin vaihtoehdoksi jää sitten joko se, että mies haluaa joko sänkyyn tai oikeasti hänestä tulevan puolison, EI YSTÄVÄÄ :) ! Ja sinä varmaan osaat nyt jokaisen miehen suulla vastata kumpi on todennäköisempi vaihtoehto? :)- yhtä vähän sä
tiedät miesten todellisista motiiveista kuin yo. kirjoittajakin. teet vain oletuksia, koska et ole itse mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760