Olen kolmekymppinen nainen ja elän parisuhteessa. On työpaikka ja asunto sekä auto. Mutta kaipaan lisää todellisia ystäviä parisuhteen lisäksi! Olisi joku jolle soittaa ja voisi puhua asioita puolin ja toisin.
Onhan minulla muutama ystävä ja sitten tuttavia, mutta tuntuu että itse olen aktiivisempi osapuoli yhteydenpidossa. Ja parilla tutulla on perhettä joka sekin rajoittaa yhteistä aikaa. Sitten on niitä tuttuja jotka tekevät ohareita syystä tai toisesta.Olen tottunut tekemään asioita paljon yksin, mutta kaipaan joskus seuraa.
Minua kiinnostaa esimerkiksi, hyvä musiikki, matkustaminen, eläimet, lenkkeily, kesätapahtumat, terassilla käyminen. Eli jos olet samanhenkinen niin jätä yhteystietosi! Ei ole väliä vaikka emme asuisi samalla paikkakunnalla.
En siis etsi seurustelusuhdetta vaan kunnon ystävyyttä:)
Vailla kunnon ystäviä!
12
262
Vastaukset
- ahqu
Mulla on kans samanlainen tunne, että oon aina se aktiivinen osapuoli. Eikä sitä pidemmän päälle jaksa.
Asun lapissa. Jatketaan keskustelua jos kiinnostusta riittää, voi sitten vaikka jakaa lähempiä yhteystietojaki.- akhg
On se kumma että saa noin masentavaa vastaanottoa. Luon uuden sähköpostiosoitteen ja laitan tänne. Laitoin tämän viestin sillä asenteella että olen tosissani. Kyllä voi kaivata todellisia ystäviä vaikka elämä olisi ulkopuolisten mielestä kunnossa! T. keskustelun aloittaja.
- Miinusnainen
akhg kirjoitti:
On se kumma että saa noin masentavaa vastaanottoa. Luon uuden sähköpostiosoitteen ja laitan tänne. Laitoin tämän viestin sillä asenteella että olen tosissani. Kyllä voi kaivata todellisia ystäviä vaikka elämä olisi ulkopuolisten mielestä kunnossa! T. keskustelun aloittaja.
No, nuo miinukset tulevat niiltä tämän palstan yksinäisiltä miehiltä, jotka naisenpuutteessaan kieriskeltyään ovat jossai vaiheessa siirtyneet naisvihaan. Jollakin tavallahan se nainen miehen elämän keskiössä aina on ja palstan "uroille" ainut jäljelle jäävä vaihtoehto on naisviha. Päivät kuluvatkin sitten rattoisasti naisia miinustaessa. :)
Erityisesti nainen parisuhteessa aiheuttaa todellisen vihan ryöpsähdyksen. Naisenhan pitäisi olla heitä varten, mutta kun valinnan tekee lopulta nainen, ja jokainen ei kelpaakaan, vihaksihan se panee. Miehille kun ovat miehet opettaneet sen harhaluulon, että mies ottaa, mutta toisinhan se on. Miinuksia tännekin, kiitos. - 12345678910
Miinusnainen kirjoitti:
No, nuo miinukset tulevat niiltä tämän palstan yksinäisiltä miehiltä, jotka naisenpuutteessaan kieriskeltyään ovat jossai vaiheessa siirtyneet naisvihaan. Jollakin tavallahan se nainen miehen elämän keskiössä aina on ja palstan "uroille" ainut jäljelle jäävä vaihtoehto on naisviha. Päivät kuluvatkin sitten rattoisasti naisia miinustaessa. :)
Erityisesti nainen parisuhteessa aiheuttaa todellisen vihan ryöpsähdyksen. Naisenhan pitäisi olla heitä varten, mutta kun valinnan tekee lopulta nainen, ja jokainen ei kelpaakaan, vihaksihan se panee. Miehille kun ovat miehet opettaneet sen harhaluulon, että mies ottaa, mutta toisinhan se on. Miinuksia tännekin, kiitos.Ainut ero mies- ja naisvihan välillä on se että naisviha ei ole poliittisesti korrektia. En kuitenkaan usko että miinustamisessa on kyse naisvihasta vaan viestin yleisilmeestä. Se voi loukata joitakin yksinäisiä. Pitäytyisin kuitenkin negatiivisuudesta, itse en miinusta ikinä, tykkään plussailla.
Nainen tekee valinnan välillä 15-30, mies välillä 30-kuolema. Monista naisista tuleekin katkeria ämmiä kun ei miehiltä enää saakaan kaikkea mitä maa päällään kantaa. Tulee se oikea elämä vastaan. - Miinusnainen
Miinusnainen kirjoitti:
Erityisesti nainen parisuhteessa aiheuttaa todellisen vihan ryöpsähdyksen. Naisenhan pitäisi olla heitä varten, mutta kun valinnan tekee lopulta nainen, ja jokainen ei kelpaakaan, vihaksihan se panee. Miehille kun ovat miehet opettaneet sen harhaluulon, että mies ottaa, mutta toisinhan se on. Miinuksia tännekin, kiitos.Ja koska viestin oli tarkoitus olla empiriaa, todisti se hypoteesini oikeaksi. Kiitokset miinuksista ja lisää kiitos. :)
- nimim.
Miinusnainen kirjoitti:
Ja koska viestin oli tarkoitus olla empiriaa, todisti se hypoteesini oikeaksi. Kiitokset miinuksista ja lisää kiitos. :)
kyse ei kylläkään ollut sun hypoteesista, itse ainakin annoin miinusta kun kerran sitä pyysit :D
- Castaway.
Miinusnainen kirjoitti:
Erityisesti nainen parisuhteessa aiheuttaa todellisen vihan ryöpsähdyksen. Naisenhan pitäisi olla heitä varten, mutta kun valinnan tekee lopulta nainen, ja jokainen ei kelpaakaan, vihaksihan se panee. Miehille kun ovat miehet opettaneet sen harhaluulon, että mies ottaa, mutta toisinhan se on. Miinuksia tännekin, kiitos.Annoin sulle plussan, koska itseänikin (miehenä) ärsyttää kyseiset "miespolot". Noita pitäisi vähän läpsiä poskille ja sanoa HERÄTKÄÄ PAHVIT!
- Miinusnainen
nimim. kirjoitti:
kyse ei kylläkään ollut sun hypoteesista, itse ainakin annoin miinusta kun kerran sitä pyysit :D
:DDDDD
- 25+12
Miinusnainen vaikuttaa aika vittumaiselta otukselta.
- Miinusnainen
Niin olenkin. Ja rehellinen. Käypä miinustamassa. :)
- Ms_1
...Vaikuttaa hyvin samanlaiselle kuin tapauksessani.Oharit jne.Asun itse Helsingissä ja olisi todella mukava saada Ystävä,jonka kanssa voi vaihtaa kuulumisia ja käydä vaikka sitten terassilla.
- gtre
tässä mun sähköposti: [email protected]; olen siis ketjun aloittaja, kolmekymppinen nainen joka etsii kunnollisia ystäviä joiden kanssa voi jakaa elämän ongelmia, iloja ja suruja. Voisit olla samaa ikäluokkaa oleva nainen, miksei mieskin, mutta en etsi parisuhdetta. Asiallisia vastauksia odottaen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750