Jos sinä kysyisit minulta antamaan sinulle vinkkiä mitä minä haluaisin: haluaisin että sanoisit sanoin sen jonka pienellä teolla näytitkin. Haluaisin että sanot täsmälleen mitä ajattelet, mitä tunnet kun olet kanssani. Haluaisin että kuuntelet ja kuulet kun kerron sinulle mitä sinä saat minut tuntemaan.
Tosin valehtelisin jos yrittäisin vähätellä fyysistä vetovoimaasi jota tunnen ollessani lähelläsi.
Kaksi ihmistä.
17
425
Vastaukset
- Pacta sunt
Sopii.
- minä&sinä
Osaisikohan hän ketä tarkoitan, latinaa?
- ????????????????????
Muuten hyvä mutta kuka "minä" ja kuka "sinä"?
- minä&sinä
minä = mies, sinä = nainen.
- Kaksi ..
taivaan tien kulkijaa. Elämä antaa vastaukset.
- milloin vaan käy ;)
Sopii!
- minä&sinä
Ei se nyt varmaan ihan milloin vain käy.. millon sulle kävisi kivasti?
- Sopii! <3
minä&sinä kirjoitti:
Ei se nyt varmaan ihan milloin vain käy.. millon sulle kävisi kivasti?
Seuraavan kerran kun reitit kohtaavat ;)
- minä&sinä
Jos olisit hän, niin tietäisit että ei tuota ihan hirvittävästi minulle ongelmia saada meitä "sattumalta törmäämään" :)
- <3
Milloinkohan "törmäsitte sattumalta" viimeksi?
- minä&sinä
<3 kirjoitti:
Milloinkohan "törmäsitte sattumalta" viimeksi?
Silleen että päästy vähänkään juttelee, muutama kuukausi sitten.
- <3
minä&sinä kirjoitti:
Silleen että päästy vähänkään juttelee, muutama kuukausi sitten.
No, en se kuitenkaan minä voi olla, mutta anna joku pieni vinkki tuosta pienestä teosta vielä... ennen kuin nukahdan : )
- minä&sinä
<3 kirjoitti:
No, en se kuitenkaan minä voi olla, mutta anna joku pieni vinkki tuosta pienestä teosta vielä... ennen kuin nukahdan : )
Jotain sellaista mitä ei saisi tehdä toiselle jos toinen on hyvin ihastunut.. ja itse ei aivan niin paljon ole ihastunut.
siinä.. - <3
minä&sinä kirjoitti:
Jotain sellaista mitä ei saisi tehdä toiselle jos toinen on hyvin ihastunut.. ja itse ei aivan niin paljon ole ihastunut.
siinä..okei... no tuo tiputtaa minut pelistä pois :-)
- <3
Kuin myös, mutta eihän se vielä mitään tarkoita : )
- Servanda.
Jihaa. Oi niitä aikoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245211Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241594- 501588
- 411560
- 231481
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv311411- 141312
- 291293