Varattu mies, mitä ajattelet ihastuneesta naisesta?

Nolo tapaus osa 1524

Olen ihastunut varattuun mieheen. Ei, en yritä vokotella häntä itselleni. Päinvastoin, koetan epätoivoisesti vältellä seuraa, koska käyttäydyn niin sekavasti hänen läsnäollessaan: sekoilen sanoissani, punastun, lauon kaikkea tyhmää, hikoilen jne. En ymmärrä, miksi olen häneen niin ihastunut. Onhan hän komea ja mukava, ehkä siksi.

Mitä luulette? Varatut miehet ja miksei muutkin, pitääkö ihastuksen kohde minua täystollona? Olen häntä nuorempi ja minulla on tapana ihastua ns. tavoittamattomiin kohteisiin. Pahinta on, kun näen häntä väkisinkin melkein joka päivä ja hän on minuun johtavassa asemassa työssä. Tämä on tosi noloa, mutta en saa vaiennettua tunteitani.

12

1674

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilmane-neuvo

Odota pikkujouluja tai jotain muuta vastaavaa.

• goottipojka

Älä sano sitä sille ainaskaan suoraan, muuten kummallakin epämukava olo töissä, jos rejected. Etene hitaasti ja juttele sen kanssa enempi. Jos tunnette hyvin, niin voit vaikka kutsua sen johki leffaa tms.

• varattu m

Ihastunut nainen on kiva piristys arjen keskelle. Saa nauttia katseista, kohteliaisuuksista ja siitä että toinen tekee tikusta asiaa. Kunhan siitä ei tule liian häiritsevää, niin ei se keltään ole pois.

Sellainen ihastuja, joka soittelee kotiin, stalkkeroi elämää ja muutenkin hankaloittaa asioita on todella häiritsevä.

Niin kauan kun hän ei tiedä että olet ihastunut, niin saat nauttia hänestä kohteliaana herrasmiehenä. Sen jälkeen jos annat hänelle pikkusormen, niin tälläinen koskemattomuus on mennyttä.

Saan ihailevia katseita ja silmät kiiluen annettuja kysymyksiä niin harvoin että huomaan kyllä kun joku on ihastunut. Hän on ehkä huomannut mutta ei halua tehdä seuraavaa siirtoa.

• Tapaus no 1

Juuri ihan samat toistepäin, asemat mukaanlukien. Hukun hänen silmiinsä aina kun olemme lähietäisyydellä ym, jne. Olen yleensä tehokas ja johdonmukainen, mutta hänen seuassaan alan jaarittelemaan ja pähkäilemään koska hän saa ajatukseni sen verran hämilleen...

Tässä on nyt luovittu jo muutama vuosi ja sanontana kuvastaa kun ei näe, niin ei tunnu, mutta kun näkee niin siinä sitä taas ollaan. Niin että mitäs luulette, pitääkö hän minua täystollona. Turha sitä on edes kysyäkkään.

• mies 34

Eihän nyt kukaan normaali mies pidä ihastunutta naista tollona.

• hmm...

mieki oon ihastunu varattuun....haluaisin sanoa sen tässä vaiheessa hänelle ihan suoraan (vuosi tunnettu toisemme - taikka tiedetty, miten tuon nyt tulkita) mutta kait sitä ihminen pelkää niitä "pakkeja" että sattuu. Avoimuuden ei kyllä tulisi sattua vaan pikemminkin helpottaa oloa...mua ainakin satuttaa itseäni kun joudun tunteeni sisälläni patoamaan enkä niitä rehellisesti hänelle sanomaan! Tiedän että hänkin tuntee minua kohtaan jotain....en vain tiedä mitä? ystävyyttä,? himoa? ihastusta? Voisiko se rehellisyys enää tämän enempää satuttaa?

• tekisitjojotain

Mikä ihme meitä kaikkia vaivaa, kun ei saada suutamme auki? Tai ei toimita silloin, kun olisi tilaisuus jotain tehdä? No, yritetty on ja sanottu suoraankin, mutta ilmeisesti kumpikin pelkää, että nolaa itsensä lopulta, kun toinen ei tosissaan sitten kuitenkaan sitä tarkoittanut...

Herjan varjolla on hyvä kaikenlaista heitellä ja kissa-hiiri -leikki on omalla tavallaan hirveen hauskaa, mutta... Toisaalta olen itse muutamia kertoja kyllästynyt kaikkeen ja yrittänyt olla viileämpi, mutta joka kerta olen joutunut lopulta antamaan periksi, mies on vaan saanut sulatettua ja lämmitettyä mut uudelleen.

Tilanne on hankala, tapaamme työn merkeissä muutamia kertoja viikossa, mutta hyvin harvoin meillä on mahdollisuus ihan vain kahdenkeskiseen aikaan. Asumme sen verran kaukana toisistamme, ettei voida törmätä edes "vahingossa" vapaa-ajalla, vaan sekin pitäisi järjestää erikseen. No, järjestä tässä, kun toinen ei usko, että olisin tosissani halukas tapaamaan hänet vapaa-ajalla ja "kunnolla".

Ehkä mies on vaan niin pelimies, että pyörittää monta naista, eikä haaremiin enää mahdu uutta jäsentä... :/

• v:mäinen akka

Jos itse tietäisin ettätoinen nainen yrittää iskeä miestäni niin sen jälkeen piru on irti.

• toinen v.mäinen akka

edelliselle sama homma ei vois vähempää kiinostaa kun pikku tytöt yrittää varattua iskeä.

• ei pikkutyttö
        toinen v.mäinen akka kirjoitti:

edelliselle sama homma ei vois vähempää kiinostaa kun pikku tytöt yrittää varattua iskeä.

V mäiset akat! Kuka täällä puhu pikku tytöistä? Teidänhän pitäisi vaan olla otettuja jos se teän oma ukkonne kelpais jollekki toisellekki ;) Ja eikö se piru kannattaisi päästää irti vasta sitten kun se oma ukko alkaa lämmetä jollekki toiselle? Niinkuin aika monesti asia on?!?!

• ja kuvitelmia

jäpä jäpä jäpä eiköhän tollaset jutut ole pikku tyttöjen haaveita.................

• tätille tiedoksi

On ne kuules ihan aikamiestenkin, eikä pelkästään haaveita. Niin että tukat nutturalle vaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      13
      1693
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      138
      1686
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      264
      1235
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1088
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1066
    6. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      955
    7. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      129
      949
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      897
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      878
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      875
    Aihe