Onko Nokialla muita vuokra asuntoja tarjoavia yhtiöitä kuin: Nokian vuokrakodit,yh kodit ja suomen vuokrakodit ? Haluaisin asua keskustassa mutta ainoat vaihtoehdot vaikuttaisi olevan Poutuntie ja Kylmänojankadun talot eikä varsinkaan ensimmäinen eli poutuntien talot vaikuta yhtään hyvältä vaihtoehdolta. Minua ei sellaiseen slummiin saa kirveelläkään. Epäsiisti ympäristö ja asukkaat vaikuttavat jotenkin..no jääköön nyt sanomatta.
NOKIAN VUOKRATALO
20
2260
Vastaukset
- No jo on perkele
Haluat muuttaa kerrostaloon vuokralle,ja valita naapuritkin jotka ko. talossa asuu,jotta he olisivat sinun mieleisiä naapureita ? Haluat asunnon keskustasta mutta unohdit että "järvimaisema olis kiva",haluat varmasti myös vilpittömästi maksaa vuokraa 280 euroa/kk,jos käytössäsi on vähintään 3h k s khh lasitettu 12 neliön parveke ! Tarkista lääkityksesi !
- yhtrduyjfuiyi
Juu, mielelläni. Paitsi tuosta vuokrasta voisi vähän neuvotella, saisinko 250 euroa/kk. Ja mielellään rivitalokolmio järvinäköalalla Nokian keskustasta. Voin maksaa 300 euroa/kk, jos sen keskustarivitalokolmion saa merinäköalalla... Ja ympäristön pitää olla rauhallinen ja äänetön ja mielellään alle 200 metrin päässä moottoritiestä. Lentokentälle korkeintaan kilometri...
- äaösdlfkgjhu
En nyt oikein tajua että mitä sinä tuolla meuhkaamisellasi oikein tarkoitat ?? Minulle kyllä riittää 50 neliön kaksio parvekkeella ja ympäristö jossa ei ole alkoholin suurkuluttajia tai muuten häiritsevää elämää. Rauhaisa ja hiljainen talo mutta silti keskustassa tai mahdollisimman lähellä keskustaa olisi minulle mieluinen. Poutuntien taloihin en astu jalallanikaan ja eikös ne sitä paitsi tulla purkamaan ? Näin olen ainakin kuullut
- ksjvoxdi
Antinkatu on sitten hyvä vaihtoehto sulle. Ei huumehörhöjä, alkoholin suurkuluttajia tai muita häiriköitä.
- MENE SINNE :D
NO SITTEN ET SAA KEKUSTASTA VUOKRAHUONEISTOA! PISTE! MUUTA LINNAVUOREE!
- iiIIiiIIiiIIiiIIiiII
Tässä nähdään taas yksi erittäin hyvä esimerkki siitä miksi Nokia suomi24 palstalle on turha kirjoitella mistään yhtään mitään koska suurin osa vastaajista tuntuu olevan vajaa älysiä joiden lääkitys ei todellakaan ole kohdallaan!!!!
- dsafvghyt
No jos on tollasia odotuksia vuokratalosta niin hankkis heti omistusasunnon Vuokratalot on Nokialla pelkkää p**kaa.
- riittääkö rahat?
Vuokraa yksityiseltä Nokian keskustasta.Ei niistäkään kyllä järveä näe.
- mä haluun kans
Ketjun aloittajalle:mene sitten Kylmäojankadulle jos sieltä saat asunnon.Siinä on vieressä sorsalampi,joten vettä näkyy.Samat sorsat lentelee Poutuntien pihallekin,enkä tiedä onko niistä ollu asukkaille haittaa.Eikä Poutuntie ole mitenkään slummialuetta.Osaketaloja on tientoisella puolen ja kaikki tornit myös.On se sitten vuokrakoti kunnalliselta tai yksityiseltä,jokaisesta löytyy sanottavaa.Millä kriteerillä teet noista kahdesta talosta slummeja kun vähän matkan päässä on Antinkatu ja Otonkatu.Eivätkö ne ole yhtäläillä.Juju tässä on vain se ,että haluat uudempiin.Sulla ei silloin ole todellista asuntotarvetta.
- Ei merkitystä.
näköalalla ei ole merkitystä..olen asunut niemessä näköala-asunnossa...vähänajan päästä ei mitään maisemia nää ollenkaan.
- huonolaatuisia asunt
Ei merkitystä. kirjoitti:
näköalalla ei ole merkitystä..olen asunut niemessä näköala-asunnossa...vähänajan päästä ei mitään maisemia nää ollenkaan.
Muuta suoraan kauemmaksi.Nokialla ei oo hyvää paikkaa missään.Täällä asuu valittajia ja poutun puistokin täynnä spukeja.Monissa taloissa ei ole edes tehty mitään remonttia esim.keskustan vuokrataloissa.
- huonolaatuista
huonolaatuisia asunt kirjoitti:
Muuta suoraan kauemmaksi.Nokialla ei oo hyvää paikkaa missään.Täällä asuu valittajia ja poutun puistokin täynnä spukeja.Monissa taloissa ei ole edes tehty mitään remonttia esim.keskustan vuokrataloissa.
Näin on
- kyseleee
huonolaatuista kirjoitti:
Näin on
Missä hyviä vuokra-asuntoja??
- home sweet home
Poutunpuiston "asukit" näkyy osaketalolaisille,siihenkään ei voi vedota että häiritsee vuokra-asuntolaisia.Poutuntiellä on tehty remontit .Seiska talo Kylmäojankadulla on niin uusi ettei se kaipaa remonttia.Ei nokialla ole enää yhtäkään" vuokraslummia" kuten oli 70-80 luvuilla,jolloin samaan paikkaan ahdettiin kaikki "ongelmat".
- kkkooo
Itse asuin joku aika sitten Poutuntiellä siinä mutkassa olevassa kerrostalossa, naapureista ei kuulunut pihaustakaan koko asuinaikana, paitsi kun tuli lätkän MM-kisat :) Kämppäkin oli tosi upea (yksityiseltä vuokrasin). Joten ei kyllä mielestäni voi yleistää sitä, että Poutuntien kämpät olisivat ihan kaameita.
- dgtfhjh,
Harmi kun ne vuokratalot on jätetty niin huonoon kuntoon. Jos ne olis muutettu omistusasunnoiksi ja rempattu ajallaa nii niistä sais paljon paremman hinnan kuin kadun toisella puolen olevista elementtitaloista.
- dgtfhjh
Peltitalo vois kuitenkin purkaa jos jotain täytyy purkaa. Rumin ehdottomasti
- Niimpä niin!
Jaa Antinkadullako ei alkoholin suurkuluttajia?
Eikös tää valtuustos varajäsenenä oleva tanttari asu sielä???
Se se vasta kova jantteri o ottaa kuppia!- villasukat ja viiina
Pinsiöntien 26a-g huoneistot ovat hyvin kylmiä.
- kopidhf
silloin kun itse asuin siinä talo oli todella rauhallinen, ihana ja mukava paikka. Toivottavasti eivät nyt ketään juoppolallia sinne ole ottaneet. Ottaahan saa, kunhan se ei muita asukkaita häiritse, eikä epämääräiset hyypiöt pyöri nurkissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192615
- 441291
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70947Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138915- 45871
- 59827
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44785Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe165766Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725