Kertoisiko joku viisas

Rainer S.

Mitä tekemistä on Hannu Rainestolla ja Suomen Työväenpuolueella?

Hannuhan on vallankumouksellinen kommunisti.

4

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauno Kasvo

Siitä asiasta en tiedä mitään, mutta nyt pitäisi alkaa valita Suomelle presidentti.

Kapitalistimedian mukaan edelleen on todennäköistä, että toisella kierroksella ovat Niinistö ja Haavisto. Mikä on meidän vaihtoehto silloin?
      Mielestäni sitä ei siinä vaiheessa enää ole! Eikö olisi parasta äänestää Paavo Väyrystä ensimmäisellä kierroksella? Hän on ehdokkaista osaavin, koulutetuin ja kokenein.

• Hmm..

STP:hen kuulunut Dosentti Johan Bäckman äänesti Sauli Niinistöä.

Kävin tänään Moskovassa äänestämässä Sauli Niinistöä. Uskon, että Suomen ja Venäjän suhteet kehittyvät Niinistön johdolla parempaan suuntaan. On hienoa käydä äänestämässä Suomen Moskovan suurlähetystössä hyvää ehdokasta.

http://kohudosentti.blogspot.com/2012/01/dosentti-johan-backman-aanesti-sauli.html

Bäckman pyrki Euroopan parlamentin jäseneksi vuoden 2009 vaaleissa sitoutumattomana ehdokkaana vasemmistolaisen Suomen työväenpuolueen listoilta ja sai vaaleissa 554 ääntä eli eniten puolueessaan, mutta ei tullut valituksi.
        Bäckman pyrki kansanedustajaksi vuoden 2011 vaaleissa. Hän edusti Suomen Työväenpuoluetta Helsingin vaalipiirissä

http://fi.wikipedia.org/wiki/Johan_Bäckman

• Rajanvartija

Eikös Raineisto ollut Suomen Työväenpuolueen eduskuntavaaliehdokkaana ja sai kokonaiset viisi ääntä muistaakseni. Se on aika paljon, kun kun lasketaan Suomen kommunistit. Tosin koko Suomen väkilukuun suhteutettuna aika vähän.

Henkilö, jolla on tuommoinen kannatus voisi pitää pienempää ääntä.
      Jokainen voi vetää johtopäätökset siitä, kun HR toimii Punakaartin Pääsihteerinä.
      Punakaartiahan vallankumouksessa tarvitaan.

Kysymyksesi voidaan muuntaa myös muotoon, mitä tekemistä lopputuotteella ja peräsuolella on.

• RiviJäsen

Suomen Työväenpuolue on nykyisin vallankumouksellinen puolue siksi myös kommunistit ovat riveihimme tervetulleita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      185
      8509
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4168
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3702
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3176
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2646
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2414
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2103
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2086
    Aihe