Kotiutus betsafelta

pellaaaja

Kuin nopeesti on rahat olleet tilillä, kun kotiutus pankkisiirrolla?

17

3358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uisku

      Mikä hätä sulla on? Siellä ne lukee kotitusehdoissa nuo tiedot siirron kestosta. Yleensä niihin voi laskea 2-3 viikkoon lisää.

      • Pellaaja

        Kiitos vaan asiallisesta vastauksesta :D :D
        Et vaan taida tietää mistä puhut....
        Tietääkö joku ihan oikeasti???


      • __
        Pellaaja kirjoitti:

        Kiitos vaan asiallisesta vastauksesta :D :D
        Et vaan taida tietää mistä puhut....
        Tietääkö joku ihan oikeasti???

        Siinä menee 1-3 pankkipäivää niin kuin siinä lukee kun teet noston.Mulle on tullut joskus 2 joskus 3 päivän jälkeen.Kerran kesti yhden vuorokauden enemmän.Jos tulee ongelmia niin siellä chatissa on asiallinen ja osaava palvelu.


    • Jouni Ikonen -Hki

      Voin kertoo että kyseinen puljuhan ei maksa voittoja lainkaan. Vituttaa sun puolesta, koita pärjäillä!

      • ______

        Tarvii tulla tänne tulla jauhaa p*****' luotettavasta firmasta jos on itse mokannut!!


    • Jouni Ikonen -Hki

      Ikävä kyllä todeta mutta puljuhan ei ole luotettavaa nähnykkää. En sit nykyää tiiä kuin on vaikuttanu asiaan kun siirtyi Betssonin omistukseen. Wilpittömästi toivon että aloittaja saa rahansa.

    • pyllypeli

      joo eipä tule niitä rahoja viestin alottaja saamaan

    • _____

      No ihmettelenpä vaan sitten,että miksi ei saisi rahojaan kun mullekin sieltä on maksettu. :)

      • regular hound dogg

        no wittu miätippä kerran ja mietippä toisen jos lafka ei maksais kellekkään. oisko enää pydes? mieti kunnolla!


      • ........
        regular hound dogg kirjoitti:

        no wittu miätippä kerran ja mietippä toisen jos lafka ei maksais kellekkään. oisko enää pydes? mieti kunnolla!

        Kyllä kaikki casinot on tähän mennessä toiminut niin kuin niiden pitään.Eihän missään kukaan muuten pelais,että mietippä sitä v'''''' teini pelle mikä ei toden näköisesti tiedä asioista mitään tai sählännyt jotenkin niin että on jäänyt rahat saamatta.


      • Et tiiä mitää=tyhmä?
        ........ kirjoitti:

        Kyllä kaikki casinot on tähän mennessä toiminut niin kuin niiden pitään.Eihän missään kukaan muuten pelais,että mietippä sitä v'''''' teini pelle mikä ei toden näköisesti tiedä asioista mitään tai sählännyt jotenkin niin että on jäänyt rahat saamatta.

        Vai että kaikki kasinot toimii niiku pitää? Sinä se teinipelle olet ja nolasit viel ittes.. Paas homo googlettaen ni asia selvii! Buahahaha!


      • ´´´´´´
        Et tiiä mitää=tyhmä? kirjoitti:

        Vai että kaikki kasinot toimii niiku pitää? Sinä se teinipelle olet ja nolasit viel ittes.. Paas homo googlettaen ni asia selvii! Buahahaha!

        Niin googlettamalla löytyy lisää sun kaltaisia valittajia epäluotettavista casinoista :D Ja tää sun kirjoitus nyt viimeistään paljasti teini pelleksi. :) Ja jos et ole sattunut huomaamaan niin aloittaja sai rahansa niin kuin pitääkin :)


      • Sama..
        ´´´´´´ kirjoitti:

        Niin googlettamalla löytyy lisää sun kaltaisia valittajia epäluotettavista casinoista :D Ja tää sun kirjoitus nyt viimeistään paljasti teini pelleksi. :) Ja jos et ole sattunut huomaamaan niin aloittaja sai rahansa niin kuin pitääkin :)

        Sori ny vaa idiootti mut netti on pullollaa kasinoita jotka ei maksa voittoja.

        ps. en oo "teini pelle"

        LOL


      • Se sama..
        Sama.. kirjoitti:

        Sori ny vaa idiootti mut netti on pullollaa kasinoita jotka ei maksa voittoja.

        ps. en oo "teini pelle"

        LOL

        ps. ps.

        Kuten sanottu, Betsafe on nykyään Betssonin omistama ja Betsson on maailman luotetuin pulju mitä tulee nettipelaamiseen..


    • Orm Onnekas

      Luotettavasti on tullut parissa päivässä, joillakin Casinoilla on tullut parissa tunnissakin ilman mitään lisämaksuja.

      • Pellaaja

        Sunnuntai-iltana kotiutin ja tiistaina aamulla oli tilillä. Sunnuntaina piti vaan laittaa sähköpostilla kopio passista. Että hyvin hoitu homma, eikä mulla mitään valittamista...suosittelen. Tuli vielä ihan kiva summa :)


      • kjwkgfjjfhjh
        Pellaaja kirjoitti:

        Sunnuntai-iltana kotiutin ja tiistaina aamulla oli tilillä. Sunnuntaina piti vaan laittaa sähköpostilla kopio passista. Että hyvin hoitu homma, eikä mulla mitään valittamista...suosittelen. Tuli vielä ihan kiva summa :)

        unohdit sanoa, että olet Betsafella hommmissa, hyvin paistaa läpi sun kehumiset


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe