Voi vattu! Meidän nettiyhteys vaan hidastuu ja hidastuu...

tympii...

Odotan kuin kuuta nousevaa sitä päivää, että voimme valita jonkin muun Soneran laajakaistan sijaan... Alun perin oli lupaus 1 megasta, 516 kautta vielä pudotettiin 256, tarjoamalla vaihtoehtoa joka ei meillä toiminut (tämä kylä tiedettiin) ja saatiin vanha yhteys poikki, eikä sitä enää palautettu. Ja nyt kesän alusta nopeus keskim 210 tai sen alle. *ärisee* Ja mitäs tuolle mahtaa, kun ei muita vaihtoehtoja ole edes tarjolla...

4

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ykskass

DNA tai saunalahti mobiili-internetti? Molemmissa on ilmainen 2 viikon kokeiluaika (muista palauttaa ajoissa nettitikku).

Katso ensin operaattoreiden kuuluvuusarviokartat, jotta voit varmistua onnistuuko 3G signaalin metsästys edes teoriassa.

• AarrGGGhh!

3G on ihan murhaavan hidas, jouduin käyttämään sitä viikon verran kun Sonera pätki.

• ykskass

Ei se ainakaan minulla ole murhaavan hidas, miten muuten selität ~500 Gb siirrettyä dataa kuukaudessa? En käytä edes suunta-anteeneja, koska tukiasema on vain pienen metsän takana.

Mutta tosiaan jos ei ilmainenkaan kelpaa niin minkäs sille voi, teliasoneran 3G:seen en koskis pitkällä tikullakaan saati mokkulalla.

• gvfdfgh

Helppo selittää -tukiasema on korjausta vailla. Täällä ei ole voinut DNA:lla eikä Saunalahdella katsoa videoita kahteen viikkoon, kun nopeus näyttää jatkuvasti nollaa. Vika on tiedossa, mutta korjaus kestää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2677
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      198
      1935
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1696
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1401
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      74
      1078
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      944
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      911
    Aihe