Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

ei toi oo oikee Antti Tuisku

Antti Fani ikuisesti

oikee Antti Tuisku sanoo että ei oo homo toi sanoo että on homo nii ei oo oikee Antti Tuisku eikä oikee Antti Tuisku oo homo mutta Rakastan oikeeta Antti Tuiskuu

11

989

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vihainen Fani

      Olen kanssasi samaa mieltä et toi huijari ei ole Antti Tuisku...

      • no niin!!

        Taidatpa olla fiksu!! OLIPA TERÄVÄ HAVAINTO!!!!!!
        Saat olla ylpee ittestäs ku hoksasit!! ei jeesus mikä ääliö


    • Tuntsikka

      TE ootte säälittäviä!!!

      • no niin!!

        en vois olla enempää kanssas samaa mieltä


    • Antin fanittaja 4ewer!!!

      kaikki tietää et noi niin sanotut "antti tuiskut" ei oo oikeit!!! eikä niitten juttui kandee ottaa tosissaa!!! ja varmaa hei antti käyki kirjottaa tänne et se muka olis homo! antaa antin pitää omana tietonaan onx se hetero vai ei!! jos se haluu et koko suomi kuulee et se ei oo homo tai sit se on,nii kyl se sit varmaa kertoo jollekki lehdelle jos se haluu sen koko suomen tietoo!!! et jättäkäää jo ihmiset antin sänky puuhat antin omaan tietoon!!!

    • jeesboxi

      miks jotku haluaa yleensä tietää onko se homo vai hetero? mä oon saanu siitä homomaisen kuvan mutta maailmassa on mun tietääkseni muitakin homoja... eikä niistä kirjoiteta juttua lehteen... antti on muutenki ihan turha(an) julkkis.

    • mä en jaksa enäää....

      Joo kuinka vanha sä oot????? 5 vuotta??????? VOIKO TYHMEMPÄÄ IHMISTÄ OLLA MAAN PÄÄLLÄ??????????????????? SAATANAN ÄÄLIÖ!!!!!
      mä säälin sua, ihan tosi. Jonain päivänä häpeet ittees ellet oo ikuisesti yhtä vajaa.

      • Whoo

        Kaikilla on oikeus idoliin,pitipä joku siitä,tai ei


        Esim:Mä en siedä Pikku G:tä,mut en silti käy morkkaamassa sitä kaikkialla


      • Ohooo

        VÄKIVALTAA..
        Harkitsisin terapiaa..
        Soita ammattiauttajalle.


      • pah
        Ohooo kirjoitti:

        VÄKIVALTAA..
        Harkitsisin terapiaa..
        Soita ammattiauttajalle.

        pidä pääs kii puunhalaaja.


    • Antti fanny

      Jos luulet, et joku nimimerkki, Antti Tuisku ois oikee Antti Tuisku, niin oot todellakin väärässä! Mää en vois ikinä kuvitella että Antti täällä kirjottelis mitä sattuu, jos jollakin foorumilla joku on nickiltään Antti Tuisku, nin se ei todellakaan ole oikea ANTTI TUISKU!!
      EI TIETENKÄÄN, TYHMÄKIN SEN TIETÄÄ!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe