Omistan tommosen command & conquer, The first decaden jossa on kokoelma näitä command and conquer pelejä. (tiberium sunit, red alertit, general zero hour, yuris revenge ja myös muita samaan sarjaan kuuluvia pelejä joita en muista kosk. EN PÄÄSE PELAAMAAN MITÄÄN NÄISTÄ, koska en pysty instaloida sitä peliä sen hukatun ohjekirjan takia, missä on se koodi minkä tarvii siihe instaloimisee! jokku sanoo että niitä koodeja saa netistä, mutta ei minun haut tuottanu kyllä mitää tulosta. MIKÄHÄN NEUVOKSI? Ei viittis roskiin tuota heittää.
Vastaukset 1
- R3D AL3RT T
Niijustii.. nyt ku laitoin levyn sisää koneesee ja painoin "launch" ni se ikkuna lähti pois muttei tapahu mitää... oisko laitteistoki uusittava? mutta ku se toimi aikasemmin samalla koneella?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l236738- 67655
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36610Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34538En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45427- 30424
- 38416
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona27396- 37387
- 41371