Lempäälän ideparkin lähellä katsastus

V ittuuntunut !!

Joku nuori kössi laittoi pallonivelet uusiksi!
Vittu sain parhaat naurut korjaamossa!
Palloissa ei ollut vikaa, BMW:ssä vain sellaiset pallot joissa on kumi reunus ja liikkuu jonkinverran!
Kiitos vitustusti turhasta palloremontista!
Palattu johon v itun 70 natsikatsastukseen!

16

774

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KorjaamoPäälikkö

Joo, Joku jarruletku ja pallonivel Buumi menossa!
      Ihan ok tavaraa joudutaan vaihtamaan!

Natsi katsastukseen on menty taas!

• hoblaaa

Kerran oli iskarin yläpäässä löysää josta tuli hylky. Itse en löytänyt mitään löysää ja vein takaisin katsastukseen ja läpi meni. Meni vielä monta vuotta

• Autoilija vai?

Kerro nyt ensin edes mistä BMW:stä on kyse? Koska niitä on enemmäin kuin kahta mallia tuotu suomeen.

Sitten päätellään kuka on väärässä, tai jotain

• Autoilija vai?

Toisaalta en ole koskaan kuullut että pallonivelen kupissa olisi kumireunus? Kiva sitten kun se kuluu ja muussautuu vaseliinin sekaan niin ai ai kun tulee hyvää jälkeä. Kumi myös kuluisi nopeammin. Tämän takia en oikein jaksa uskoa tuota väitettä todeksi.

Suojakumit kyllä pallonivelissä on mitkä estävät kosteuden ja lian pääsyn pallonivelen kuppiin.

• Suikkapää.

Kyllä jos katsastuksessa sanotaan että vikaa,niin siinä on myös VIKAA!!!!!!
      Mikä vit.u siinä on niin vaikea tajuista??

• lisää viakraa

Mee nyt suikkapää runkaamaan vaan sitä mosseas.

• arijobert

Kyllä, yleensä (99,9%) tapauksista on juuri näin!

• Mies rupusakista.

Tosi on. Sanoi setä pankinjohtaja ja pankki kaatui.

• todella pettynyt

Lempäälän Autokatsastus OY on paskin konttori mitä pirkanmaalta löytyy!

Ylimielinen palvelu ja epäpätevät inssit. Muutenkin tuntuu tuolla konttorilla käynti olevan pelkkää rahastusta, kun joudut 9/10 kerrasta näyttään autoasi uudestaan.

Niin monelta olen nyt saman kohtalon kuullut, että huumori loppuu tällä tyypillä ja en voi paikkaa kenellekkään suositella.

Minne voisin virallisesti tehdä valituksen kyseisestä konttorista?

• Kannattaisiko sinne viedä ehjä auto vaihteeksi näytille.

Minä olen asioinut siellä 4 eri auton kanssa jotka olen huoltanut itse
        moitteettomasti läpi katsastuksesta.

Ei se inssi vika ole jos autossa on huomauttamista.

• KKimmo

Millä perusteella haukut ihmisiä epäpäteviksi ja ylimielisiksi? Olisiko mahdollisesti itselläsi peiliin katsomisen paikka jos hylkäys ottaa liian koville ja trafin ohjeistus sekä autojen tekniikka ovat liian vaikeita asioita ymmärtää.

• esko111111

Suikkapäälle sen verran että ,mulle on katsastuskonttori maksanut 350E
      turhasta alatukivarren vaihdosta.Se siitä että katsastaja on aina oikeassa.

• Tukivarrentakahela

No just joo. Mihin mosseen tukivarsi maksaa muka 350€? Just vaihdoin omaan autoon (vw passat) alatukivarren, maksoi 87€ ja omasta ajasta en veloittanut mitään. Ai niin, eihän nuo uusavuttomat kaikesta valittajat viitsi /osaa vaihtaa edes tukivartta itse vaan vievät korjaamolle. Ja miten niin turha vaihto, jos se tukivarsi oli ehjä eihän sitä olisi ollut mikään pakko vaihtaa.

• Tuotakuntuota

No ei minua kyllä naurattais yhtään, jos ne kertä ehjät oli. Mutta vaikka pemsku onkin hieno auto, niin kyllä niistä niveliä menee jo melko vähillä kilsoilla. Jos kysessä on 5 sarjan BMW, niistä välyksen löytäminen vaatii ammattitaitoa, pyörää pitää vääntää, kääntää, työntää, vetää vieläpä usealla eri otteella ja nostaa pyörää kangella ja vääntää kangella palloniveltä ja vielä lätkyttää hurjana ravistimella. Mutta kyllä ne välykset sieltä löytyy. Ja vielä jos ne korjaamolla on sitä mieltä et vikaa ei oo, niin kannattaa mennä sinne katsastusasemalle ja pyytää katsastajaa näyttämään vika. Jos katsastajakaan ei siitä vikaa löydä, niin hän kyllä myöntää virheensä ja hyväksyy auton. Ehjiä osia ei tarvitse vaihtaa.

• Veli Laakkonen

Miksi katsastaja vaatisi välyksettömän ja ehjän nivelen vaihtoa, eihän hän nivelen vaihdosta mitään hyödy! Ministeri Kyllönen ajaa taas katsastuslaki uudistusta, jolloin korjaamot pääsevät vaihtamaan tämän, tämän, tämän ja vielä tämän osan ja sitten voivat hyväksyä katsastuksen. Kuka tästä uudesta laista hyötyy, ei ainakaan autoilija, vaan Veljekset Laakkonen.

• epäpätevä akka

Näin on! Se Kyllönen on lukenut liikaa näitä Suomi24:n katsastuspalstoja ja tehnyt omat johtopäätökset, nyt se auton omistaja vasta saa alka kuvetta kaivamaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      195
      5016
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      41
      2571
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2202
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1739
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1364
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1281
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      145
      1210
    8. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1203
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      105
      959
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      118
      896
    Aihe