kohta puoli vuotta oltu. Tänä aikana olen saanut kuulla vaikka minkälaisia kohteliaisuuksia, hyvin tunteellinen, rakastava, huoltapitävä, vastuullinen ja kunnollinen mies. Joka kerta, ja joskus montakin kertaa päivässä saan kuulla rakkauden tunnustuksia.
Minä taas itse en osaa näyttää tunteitani oikein muuten kuin laittamalla ruokaa ja siivoamalla. Palautetta saan heti tästäkin. Olen itse skorpioni.
Kaurismieheni tykkää aina touhuta jotain; ensin käy töissä ja senkin jälkeen vielä nikkaroi jotain. Tämä ei ole ollenkaan paha piirre, koska haluan itsekin paljon tilaa. Etäsuhde toimii nyt täysillä, suunnitelmissa on muutto yhteen jossain vaiheessa ja ehkä perustaa perhe.
Hän osaa puhua ja pussata, halailee usein.
Ja seksi toimii, kaurismieheni on kiihkeää sorttia.
Kaurismiehen kanssa etäsuhteessa..
Niinasohvi
1
166
Vastaukset
- Niinasohvi
Niin ja ulkonäöltään pitkä ja komea, ehkä jopa vähän machomainen, hyvä ryhti ja miehekkäät jalat ja peppu :)
Aikaisemmin ei ole kaurismiehistä kokemusta, tämä taitaa olla parhain kokemus kaksilahkeisista! Yksinkertaisesti hyvä mies!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2745165- 554373
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii943668- 502739
- 212077
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461863- 1171781
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘981521- 711105
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1531094