Naisten tatuoinnit

Törkyakkoja

Näköjään tatuointivillitys alkaa olla ohi ja monia varmaan harmittaa kovasti kun ovat tehneet itsestään kuvakirjoja. Kyllä niitä näkeekin kamalia ilmestyksiä. Miesten kuvitushalun jotenkin vielä ymmärtää kun he eivät useinkaan ajattele varsinkaan nuoruudessaan asioita nokkaansa pitemmälle mutta naisten kohdalla asia on toisin. Vaikea on ymmärtää isojen kuvien ottoa paikkoihin joissa niitä ei voi peittää.

Ainakaan minä en halua itseäni palvelemaan esim. apteekissa tai virastossa henkilön jolla on suuria kuvia käsissään tai jaloissaan. Kuvat viestivät ko. ihmisen harkintakyvystä ja elämänasenteesta. Tulee mieleen terassihaukka tai ns. pipomuori kaljabaarista.

21

776

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • L+HUNTER

Taijjat olla lesta?!?

Lestat ei saa ottaa täppejä kö jumala ei hyväksy!!!

Lestat vois lopettaa oikeiden ihmisten arvostelun, ja lopettaa sen pedofilian ja juua viinaa ja olla muutenki kö oikiat ihimiset!!!

• puttaa

ei jessus! tatkat on kuin koruja ja niillä minä koristan nahkani! Ja tuskin kukaan joka ottaa paljon tatuointeja näkyville paikoille on vanhempana mikään kukkamekko nipottaja täti, kuin sinä.. Ja omat kuvani eivät viesti mitään minusta! Sen mitä näet ulospäin on mulle ihan sama, kuhan itte ja läheiseni tietävät mimmonen olen. Voi käsitys pikkusen muuttua, kun keskustelet kanssani.

• Merimiesss

Tatuointeja on vain merimiehillä, homoilla ja huorilla.

• ihanselvästi

Oot lessu.

• Tatuoitu Nainen

no HUH!! Minun tatuintini kertovat tarinaa elämästäni ja luonteestani, ovat muistutus jostain ihanasta tapahtumasta... Monille tatuoinnit eivät ole mitä vain päähän pistoja!! Minullakin on isoja tatuionteja, mutta ne saa piiloon oikeilla vaatteilla.. tatuointini kertovat minun mielenkiinnon kohteesta ja kaunistavat minua!!!

• tatuoimaton

Ei todellakaan tarvi olla lesta eikä nipottaja kukkamekko-täti jos ei tykkää tatuoinneista! Jotkut pienet sirot ok jos saa tosiaan vaatteilla piiloon, mutta jotkut isot passaa vaan merimiehille, vankilahemmoille jne... Makunsa kullakin! :)

• paljolti tatuoitu

Aivan! Makunsa kullaki, mutta ei niitä täysin tatuointuja tarvi kuitenkaan narkeiksi luokitella. Kukin elää tyylillään oli kuvia tai ei. Nykyaikana on omalla tavallaan rikkaus olla tatuoimaton.

• Kuppi maistuu niille

Surkeita kalja-akkoja ne kuvitetut painokset on,tuolla näkee kapakoissa kun piirittävät miehiä. Varmaan harmittaa kaikkia vanhemmuuten kun pilasivat ulkonäkönsä.

• yökyökyök

Makunsa kullakin.....mikä ihmeen maku, kun tatuoinnista on kyse?

MAUTONTA!!

• HP420

Täytyy olla aika helevetin pinnallista porukkaa täällä puttaan junttikyläsä jos leimojen perusteella arvostellaan ihimisiä joita ei tun

• pari puttaalta

ei kaikki tatuoinnit ole nuoruuden huumassa otettuja,eikä narkkien/juoppojen iholla. itsellä ensimmäinen tuli erään tapahtuman muistoksi 34 vuotiaana ja toisen vuotta myöhemmin ja voin mennä valalle ettei kumpikaan ole harkitsematon,avokki puolestaan otti ensimmäisen 25v ja sen jälkeen on tullut muutama lisää. emmekä kyllä lue itseämme päihteiden käyttäjiksi koska "kylillä" tulee käytyä n.3 kertaa vuodessa maksimissaan..

jos ihminen arvostellaan tatuoinneilla niin samantien voimme arvotella jokaista jonkun asian verukkeella..

esim:toisten kyttäämisestä ja turhan päiväisestä valittamisesta toisten asioista.

• tirpsis

johan oli taas :D

kyllä minulle on ihan yks lysti kuka siellä apteekin kassan toisella puolella on ja minkälaisella iholla, ilman kuvia tai kuvien kera mikäli hän osaa työnsä hoitaa...

itse olen palvelutyössä ja tatska löytyy kyllä, jos en siitä kertoisi niin et varmasti sinäkään siitä mitään tietäisi :D
      meinaatko että se ihmisen luonne muuttuu sillä hetkellä kun saat tietää että hänellä tatuointi??.. :D nyt eletään 2011.. herätys :D
      ajattele miten hirveää saada jossain paikassa hyvää palvelua jonka jälkeen nähdä että naisella olikin jossain tatuointi, tais se hyvä palvelu muuttua huonoksi sen jälkeen?

omani on hyvin pieni ja otin sen muistoksi eräästä hyvin rakkaasta ihmisestä enkä kadu sitä pätkääkään

• kalamaa

Ketä puttaala hakkaa kuvia kotosalla?

• Hys Hys

Kysy jotaki muuta kautta niin voi joku tehäkki! Ääliö...

• tattooed man

kellossa on liikekin keskellä ostoskeskusta.

• Näinseon

Valtaosa ihmistä pitää tatuoituja akkoja roskasakkina, ei siitä mihinkään pääse. Määritelmä on pysyvä.

• SE on tosi.

ainoa mikä on pysyvää,on suomalaisten lampaiden herran pelko ja tekopyhyys. täälläkin parhaimmat turhan kitisijät on niitä jotka killittää joka viikonloppu viinaa kotona ja lapset kärsii.

• inked for life

Ihanko oikiasti oot tosissas.... :/

• inked for life

meinaan törkyakkoja... ootko tosissasi?

• Eikösjuu?

Ja taas arvostellaan ja tuomitaan ihminen vain ja ainoastaan ulkonäkönsä perusteella.. Ei meillä ole kuin tämä yksi ja lyhyt elämä, eletään kukanenki se niinkuin tahtoo. Mielipideasioista ei oikein voi kiistellä, niinhän sitä sanotaan..

• tatuoitu nainen

Eipä oo heleppo katella immeisen iholla piirustuksia,varsinkaan kun hänen pakaroillaan tanssii kasakat ripaskaa. Narsismia on monta lajia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      21
      6535
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      555
      2261
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      147
      1847
    4. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      82
      1224
    5. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      97
      1022
    6. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      72
      970
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      78
      907
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      833
    9. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      31
      827
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      146
      751
    Aihe