Lainaa täältä saaneet

Kiinnostaa2011

Eli muutamassa viestiketjussa ovat ihmiset kertoneet täältä lainaa saaneensa. Millaisia summia olette saaneet?? Ja minkälaisilla vakuuksilla ja ehdoilla??

42

1501

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmm..

Niin... kyllä täällä jatkuvasti kysellään erikokoisia sainasummia. Hyvä jos yksi sadasta oikeasti saa lainan. Ongelmana juuri se että luottotiedot menneet mutta ei myöskään ole mitään vakuuksia antaa. Kun ainoa omaisuus se läppäri ja taulutelkkari... Luottotiedotonkin saa lainaa rahalaitoksista jos riittävät vakuudet..

• eräsmimmivaan

Minä annoin yhdelle lainaajalle pimppiä. Tarvitsin 500e ja annoin kyllä kyytiä sen edestä. Onneksi kävi tuuri, että mies oli sentään siedettävä.

• Ei maksa

Keksihän jotain parempaa läppää, jonkun tavismimmin pimppi ei 3000 mk maksa...

• 10+18
        Ei maksa kirjoitti:

Keksihän jotain parempaa läppää, jonkun tavismimmin pimppi ei 3000 mk maksa...

Kysehän oli lainasta, joten tuo pimppi on käsittääkseni vain koron osuus.

• jep.

Tuohan on itsensä myymistä eikä lainaamista..

• mamma884
    • maikka2

Onko kukaan saanut lainaa Leena Pellervo nimiseltä naiselta?

• kesä123

leena pellervo on lukemani mukaan huijari

• maikka2

Mistä löysit tietoa. Minulla on kokemus, joka kannattaisi kertoa varoittavaksi esimerkiksi. Voi sanoa hölmöksi, mutta jos siitä on apua muille, olen mielelläni e hölmö.

Mutta en löydä mistään tietoja hänestä.

• kesä123
        maikka2 kirjoitti:

Mistä löysit tietoa. Minulla on kokemus, joka kannattaisi kertoa varoittavaksi esimerkiksi. Voi sanoa hölmöksi, mutta jos siitä on apua muille, olen mielelläni e hölmö.

Mutta en löydä mistään tietoja hänestä.

millainen kokemus?

• kesä123

muutamalle keskustelupalstalle aikoinaan eksynyt jossa varoitettiin häntä huijariksi rupesin siis etsimään tietoa hänestä sen jälkeen kun yritin itse saada lainaa häneltä

• koijari...

Missä mielessä huijari. hän oli lainaaja eikä velallinen jota yleensä kutsutaan huijariksi kun ei maksa takaisin. Oliko mitään mainintoja millä huijasi.

• kesä123

ihan siinä mielessä huijari että hän on pyytänyt etukäteen maksuja mutta lainaa ei ole tullut sitten tilille

• Ninni-Leena

Sain lainaksi tämän palstan kautta hyväuskoiselta hölmöltä 500 euroa... ja senttiäkään en aio maksaa takaisin!

• Varas olet

"senttiäkään en aio maksaa takaisin!"

Mikset aio? Oletko siis varas?

• äiti vuosimallia 82

no sitten sinä olet täysi idiootti!!!!minä yritän löytää tätä kautta yksityistä lainaajaa ja todella maksaa joka euro takaisin korkojen kera sääliksi käy häntä joka lainasi tuollaiselle paskalle rahaa!!!

• aikuisten oikeesti

Alat ymmärtämään ongelman ydintä. Mistä lainaaja pystyy erottamaan huijarin ja rehellisen, joka pyrkii maksamaan takaisin. Kasvotusten tapaaminenkaan ei auta, monet sukulaisilta ja pankista otetut lainat ovat jääneet maksamatta. Ja entä maksukyky? Aidosti takaisinmaksu yrittäville voi tulla yllättäviä ongelmia. Mistä sitten rahat revitään? Ei, jos olet jo maksuvaikeuksissa muutenkin niin uuden lainan hakeminen on vain ongelmien siirtämistä ja pahentamista.

• maikka2

Kesä123, paljonko malksoit hänelle? Minä otin yhteyttä ja hän auliisti lupasi lainaa. 8 000e on pienin summa, minkä lainaa.

Kokeilin sitten laittaa 12000 euroa. Se kävi hyvin. Ensin piti täytää joku lakaatti netissä, mutta siihen ei voinut kirjoittaa. Sitten kävikin että kun maksaa 130e sen unionin kautta Kari Hanks-nimiselle ihmiselle., laina on puolentunnin kuluttua tilillä.

Maksoin sen. Halusin nähdä miten juttu päättyy. 3% korko ja päälle kahdensadan kuukausi maksu. Olisin maksanut neljässä vuodessa, mutta hän lisäsi siihen muutaman vuoden päälle, ettei tarvitse joutua pulaan.

Puoli vuotta vielä lyhentämätöntä aikaa. Onko kukaan mennyt näin pitkälle?
      Juttu ei lopu tähän.

Kerron loput, mutta nyt on kiire. En ainakaan minä ollut huijari.

Joka tuollaisia tyhmiä kirjoittelee että ei aio koskaan maksaa takaisin, vie maton alta rehellisiltä ihmisiltä.

• ?

siis saitko tuon 12000 tilillesi?

• 33

No mitäpä luulet, saiko tuon 12 000 tililleen?

Maksoi Western Unionin kautta jollekin täysin tuntemattomalle ihmiselle, jota ei pysty mitenkään jäljittämään (nimikin on tähysin varmasti väärä).

Hyvä perussääntö muistaa on, että jos joutuu itse maksamaan jotakin jollekin yksityishenkilölle ennen kuin saa lainaa, niin kyse on 100 % varmasti huijauksesta.

• 5+1

No ei tietenkään. Kyse ns. nigerialaishuijauksesta.

Nyrkkinsääntönä, jos sähköpostiisi tulee lottovoitto/perintö/muu rahavarojen siirto ulos jostain maasta/halpakorkoinen laina ilman vakuutta tms., kyse on ns. nigerialaishuijauksesta.

• ilmaiseksi11111
    • överiksi---?

Lainasin 200 euroa hädässä olevalle henkilölle, ei takaisinmaksua en olettanutkaan, hän vain puhui niin hyvin.

• helppo puhallus

Kiitos, sain sillä pelastettua viikonlopun menot.

• ed.

Päivä oli kylläkin maanantai ja rahat menivät sähkölaskuun.
      Puhallus on semmonen kun luulee saavansa takas.
      No pysytään asiassa.

• helppo puhallus

Sillä "sählölaskulla" sai monta virtasta.

• Purnukkmäki

Lainasin tyypiltä 3500 euroa mutta laina muuttui minun omaisuudekseni sillä hetkellä kun rahat napsahtivat tilille. En siis todellakaan aio maksaa takaisin! Jotain se nyt vinkuu, muka rahat vähissä yms... Onnetonta touhua!

• maikka2

Tuossahan juuri on se syy, kun kukaan ei uskalla lainata kenellekkään. Noin kroisi kun olet, voitko kertoa, millä sanoilla hellyytit toisen lainaamaan rahaa

• Ketuttaa2011

Onpa harmittavaa kuulla että "huijareita" on todella paljon....yksityinen lainaus kun voisi olla kannattavaa niin lainaajalle kuin lainan hakijallekin....ymmärrän nyt miksi täältä ei lainaa saa...miksi kukaan enää luottaisi kehenkään kun täällä noin monet ylpeästi kehuskelevat hujanneensa rahaa toisilta, eikä ole aikomustakaan maksaa takaisin!! Mistä lainanantajat erottaisivat paskaa jauhavat huijarit niistä jotka ihan oikeasti haluaisivat maksaa lainan takaisin......parempia nuo huijarit tuntuvat olemaan puhumaan kun me "tavalliset" kun he ne lainat tuntuvat saavan :P

• maikka2

Voin kertoa loppu-osankin tästä Nigerialais-huijauksesta. Meni aikaa, kun homma oli vähän kesken ja halusin nähdä lopunkin.

Tai en onneksi loppua, se vedätys olisi vaan jatkunut, muutti muotoaan.

Sanon suoraan että olen ollut hyvä huijattava. Osasivat niin vakuuttaa, että naurattaa kuinka hyvä-uskoisena menin pankkitietoja katsomaan, olisiko 12000e napsahtanut tilille.

No, tuolla juttu äi siihen, että piti suorittaa 130e ja sitten vasta saa lainan. Purnasin vähän, olisi se pitänyt sanoa etukäteen. Mutta maksoin sen ja odotin innolla rahoja.
        Tuli uusi tieto. Maksa 470e, heti, Tämä siksi kun olin uusi asiakas pankissa tai jotain sillä tehtiin. On ne mulla kirjattuna s.postissani. Ihan sama, mutta hyvin puhuivat ympäri.

En meinannut ensin maksaa, mutta vakuuttivat, heitä oli silloin jo kaksi, että tämä on ainoa maksu ja raha on puolen tunnin kuluttua tililläni, jos maksan sen heti.

Arvoisa Harry Williamsson ( nimi on muistaakseni tämä, kirjain virhe voi olla )oli Leena Pellervon vakuuttava asiamies. Jonkun pankin johtokunnan puheenjohtaja. Sana Arvoisa oli aina edessä ja sain s,postiini pankin paperille kirjoitetun vahvistuksen hänen asemastaan, kun tenttasin.

Minähän maksoin, mutta juttu ei jäänyt tähän. Voi vapaasti mollata, ei tarvi mun enää niin lyödä päätä seinään. Jatkuu vielä.

• maikka2

Maksoin siis tuon summan ja se piti olla ainoa, rahat tulisi heti tilille. Ei tietenkään mitään rahoja tullut vaan aamulla viesti että maksa 680e. Mahdollisimman nopeasti että saavat lainapaperit kuntoon.

680e???? En voi ymmärtää että minut saatiin taas vakuuttuneeksi maksun tärkeydestä.

"Luota edes tämän kerran" oli Arvoisan lause. Yksi esimerkki. Kieltäydyin kertakaikkiaan maksamasta ja keskusteltiin kauan.

Pankinjohtajaltakin tuli s.postissa pankin paperille kirjoitettu vakuutus, että laina on tuon rahasumman päässä.

Niin kauan viestiteltiin että saivat minut vakuuttuneeksi ja maksoin pyydetyn summan.

Nyt piti kaiken olla ok. Niin, tässä välissä oli perin viikon tauko, kun kieltäydyin kertakaikkisesti maksamasta ja pitämästä mitään yhteyttä. Tämä tauko on nimittäin tärkeä pointti seuraavaan maksettavaan summaan.

• Harmissaan 2011

Hitto että pistää vihaksi nämä huijarit....molemmin puolin!!! Toiset huijaavat saadakseen lainaa, eivätkä aiokaan maksaa takaisin...toiset huijaavat lainaavansa rahaa!!!! Itse olen aina näihin nigerialaiskirjeisiin vastannut, ja sillä tyylillä ettei ole rahaa kyselty!! Erään huijarin ilmoitin englantilaiseen pankkiin, josta vastattiin että he ovat jo pitkään olleet tietoisia että heidän pankkinsa nimeä käytetään laajassa huijausjutussa, ja poliisi selvittelee asiaa! Todella surullista että puolin ja toisin käytetään ihmisiä hyväksi, niin hyväsydämisiä lainaajia kuin vaikeissa tilanteissa olevia epätoivoisia lainan hakijoita! Lainan hakijoissa tuntuu olevan niin paljon huijareita, että kaltaiseni hakijat jotka aikovat maksaa lainan takaisinkin, hukkuvat massaan. Tai sitten meidät löytävät vain nigerialaiskirjehuijarit ja koron seksillä haluavat! Yksityisestä lainauksesta hyötyisi kyllä lainan antajakin, korko kun olisi paljon parempi kuin pankkien peruskorot tileille, mutta ymmärrän hyvin lainan antajien epäluulon, kun näitä huijauksillaan kehuskelevia tuntuu olevan palsta täynnä....

• maikka2

Tuo on niin totta. Tälläisistä huijauksista on nolo kirjoittaa jos sellaiseen on sortunut ja tullut huijatuksi. Päätin kuitenkin kertoa, mitä mua haittaa jos joku vähän moittii.
      On aihettakin.

Jos lähtee rahan hakuun myymällä itseään, ihmettelen että viitsii edes täällä kertoa moista. Niin rahan tarvis ei saa olla että itsekunnioituksensa menettää.

Eteenpäin. Tässä välissä kävin poliisikuulustelussa. Asia meni eteenpäin mutta tuli vastaus että tuntkinta keskeytetty, koska ovat nigeriassa ja pitäis kai olla suurempi rikollinen.

Luki siinä sitten että juttu avataan, mikäli uutta tietoa ilmaantuu.

No, vähän aikaa oli hiljaista, sitten avatessani s.postin ilmaantui taas pikaviestinä "Hei". Lähdin kuitenkin juttelemaan mukaan, onneton.
      En kertonut että olin käynyt poliisilla.

Leena sanoi että lainarahani odottaa edelleenkin siellä ja minun kuuluu maksaa 380e ensin. Ihan viimeinen maksu.

Uskotteko, että sai puhuttua niin hyvin että maksoin vielä sen 380e ja menin toiveekkaana kotiin. Maksutoimisto oli kauempana.

Vastaus oli, että kun viivyttelin niin kauan, (pari viikkoa) maksua, niin vielä on maksettava 450e.

Hän kuulemma on tästä myös suivaantunut ja vaihtoi "niinsanotusti" toiseen pankkiin.Otetaankin laina sieltä. Hän tarjoutui maksamaan 200e,jos minä maksaisin sen 250e.

Hänestä tuli hyväntekijäni. Uusi pankki myöntää sen varmasti. Eiköhän samanlainen rumba olisi jatkunut uudestaan. Mutta minä olin hänen mielestään syypää, kun kerran viivyttelin.

Katsoin kyllä syyllistyvänikin, mutta johonkin ihan muuhun.

En sitten enää maksanut, viimeisestä viestistä on kait viikko. Sitten kirjoitin omat hyvästini, enkä sitäkään pahalla. En mesonut, uhkaillut poliiseilla tai muuta, totesin että sai ihan kivan rahasumman mitä minä siihen.

Viestejä ei ole enää tullut. Kävin perusteellisesti läpi tuon jutun alusta asti. Tähdensin että mitään maksua ei mainittu koskaan etukäteen.

Tällä rahasummalla jos saa jonkun uskomaan että mitään rahoja ei ole tarkoitus maksaakkaan sieltäpäin, olen hyvilläni.

En voi uskoa että olen ainoa.Heille jää muuten tosi köyhät saaliit. Just löysin yksityisistä lainanantajista samanlaisia ilmoituksia.
      Kertovat että he auttavat, kun luottotiedoton ei saa lainaa ja tarvitsisi rahaa.

Pieni korko, 3%. Auttavat muka näin ihmisiä. Tuosta poliisi saisi jo napata kiinni, ei kai kuitenkaan voi.

En itse niinkään tarvinnut lainaa, mutta olin kaverin puolesta huolissani ja halusin auttaa. Olisin kertonut sitten, kun olisi ollut rahat antaa avuksi.

Tilanne on jo toivoton, koska vakuuttelut ei riitä enää että olen rehellinen ja maksan varmasti. Muutama kun kehuu ettei aiokkaan maksaa takaisin vie monelta pohjan.

Oli tuolla rehellisiä yksityisiä lainaajia, olis vaan pitänyt täyttää hakemus ja niistä yksityisista lainaajista on sitten kiinni, antaako vai ei.

Siihen sai itse laittaa korkosumma-vaihtoehdon, jonka haluaisi maksaa.Kai ne saa lainan jolla korkeampi prosentti on. Tarkoitushan on saada raha poikimaan.

Uskon että kun on hyvin perustellut asiansa, voisi joltain lailliselta yksityiseltä saada lainan.

Niin, lopuksi maininta vielä että kovasti käyttivät uskoa Jumalaan näissä keskusteluissa.

Kun laittaa rahaa sen unionin kautta, pitää tietää kysymys ja vastaus siihen.
      Kysymys on: "Kuka on suuri". Vastaus tähän "Jumala".

Tuo on tosi väärin. Kukaan ei ole vielä moittinut, ihmettelen sitä. Mutta jos jollain on halua siihen, voin sanoa että mitään uutta et voi enää keksiä, millä mollaisit.
      Olen kyllä käynyt itse läpi kaikki mahdolliset itseäni vastaan.

• Miten voi olla...

En mollaa, mutta pakko on kysyä, kun kuulostaa niin kertakaikkiaan uskomattomalta tuo viimeinen viestisi.

Ensin:

"Eteenpäin. Tässä välissä kävin poliisikuulustelussa. Asia meni eteenpäin mutta tuli vastaus että tuntkinta keskeytetty, koska ovat nigeriassa ja pitäis kai olla suurempi rikollinen."

Ja sitten:

"Uskotteko, että sai puhuttua niin hyvin että maksoin vielä sen 380e ja menin toiveekkaana kotiin. Maksutoimisto oli kauempana."

Ei mahdu minun kaaliini mitenkään, miten voit vielä tuossa vaiheessa lähteä mukaan viestittelyyn ja MAKSAA edelleen lisää, vaikka olet jo käynyt poliisinkin luona tekemässä rikosilmoituksen????

• Ehdot on

Lainaan 1 €-1000 € :roon netissä näin yleensä.

Siinä käydään joko minun kanssani tai paikallisten tahojen kanssa
      keskusteluja,otetaan sormenjäljet, kasvokuva, ajokortti ja passi pois.

Sitten sidotaan lainattavan silmät mennään ajelulle,
      lainaaja kaivaa sellaisen kuopan mistä tykkää.
      Sitten peitetään silmät ja ajetaan takaisin annetaan rahat.

Ja AVOT lainaaja saa rahat ja minä hyvänmielen.
      En ymmärrä, enkä ole koskaan ymmärtänyt ihmisten
      haudoilla tanssimista, enkä sitä myöskään hyväksy.

Niinpä pidän kohtuullisen 25%/ kk koron,
      jolloin tuolle 1000 € tulee yleensä kuluja noin 500 €.
      Joka kuukausi maksetaan sovitusti lyhennykset,
      1 kämmi sallitaan, jolloin saa maksaa vain korot tai vaihtoehtoisesti
      jättää siltä kuulta jos seuraavassa maksaa tuplat...
      Ihan järjellistä toimintaa siis.

Minun olisi kohtuutonta odottaa toiselta ihmiseltä vakuuksia,
      hän on pulassa jo valmiiksi kun tulee luokseni.
      Ei minun tarvitse nöyryyttää häntä enää yhtää enempää,
      ehdot on jokainen känsät käsiinsä saanut tajunnut...
      Ei sitäkään tarvitse korostaa tai saada toiselle ikävää mieltä
      tahi ahdistusta,jokainen ymmärtää niin mies kuin nainen millaisilla
      korteilla pelaa.

Joku on joskus yrittänyt maksua luonnossa sillä seurauksella,
      että seuraavassa kuussa on korko ollut 50%... Onneksi
      myi itsään sen edestä...Jolekkin toiselle.

Tää busines on hyvin mustavalkoista, mut ei me nyt suorille
      narkeille tahi alkoholisteille joilla ei ole mitään ja millään mitään
      väliä niiku perheellä niin ei niille lainata..

Pitää moraali olla ihmisellä.

• ???

mistä sinut löytää?

• Juuhpuuh

Olikos se kuoppa sitä varten, että jos ei maksakaan takaisin, niin sinne haudataan elävältä? Luulisi ensin ihmisten nöyrtyvän ja käyvän sosiaalitoimistosta kysymässä apua tai päästää vaikka kaiken ulosottoon kuin alkaa hengellään leikkimään.

Nahkatakkipojathan tuossa on ilmiselvästi kyseessä.

• maikka2

Mutta lainan pyytäjä osoittaa näin olevansa sanojensa mittainen ja varmasti maksaa ajallaan.

Tarvitsee olla tosissaan kyllä rahan tarve. Mutta olen samaa mieltä siitä että jos jollain on paljon rahaa, saa paremman koron lainaamalla rehellisille ihmisille kuin seisottaa pankissa olemattomalla korolla.

Mistä sitten löytää sen rehellisen, se on taas lainan antajan tsekattava. Kai kuitenkin vähän kärjistit sen kuopan kaivuun kanssa? :)

• maikka2

Nimimerkki "Miten voi olla" haluan muutaman sanan kirjoittaa.

Sain poliisilta vihkosen"Jos joudut rikoksen uhriksi" ja rikosuhripäivystyksen numerot. En lukenut, LUOTIN itseeni.

Olin varma että nyt olen vahvoilla ja osaan käsitellä sitä naista.Tai miestä, kuka tietää kumpi on.

Tänäänkin vielä hän halusi sen 250e. me kuulemma ollaan ystäviä ja hän haluaa auttaa minua ja maksaa omasta pussistaan sen 200e.

Viimeinen vaatimus siis 450e. kun en ollut juossut sukkelampaa viemään sitä edellistä rahaa. Hän vaihtoi ihan vihaisena pankkia kun meni vaatimaan minulta sellaisen summan. uusi pankki tarvitsi vain 450e.

Kysyin minkä niminen oli se ensimmäinen pankki.Diamond-pankki, oli vastaus. Mikä on tämä uusi pankki,kysyin, GT-pankki, oli vastaus. Minun 1600e on nyt siellä ja kun maksan vaan tuon 250e, se 1600euroa maksetaan lainan päälle.

sanoin jo HYVÄSTI, en pahasti.

Etsivät tälläisiä kuin minä. Löysivät yhden ainakin. En mitenkään voi uskoa ihmisestä niin pahaa, että voi luvata ja vakuuttaa, sittenkin on huijari.

Minä olisin tarvinnut oikeasti tuota rikosuhri-apua. Jälkeenpäin aatellen ei käy minunkaan kaaliin tuo, että sorruin.

• 15

onko oikeasti ihan totta että leena pellervo on huijari,miksi kukaan ei laita häntä linnaan yhdessä se voitais tehdä niin olisi jotain ajan kulua tähän köyhyyteen

• Djdjdjei

Idiootti...

• 1+4

Toinen on Minna ojala / hudd.
      Sama kaava hänellä.
      Heh ainoa vaan että hän on itse hakenut lainaa tällä palstalla.;)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      3373
    2. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      80
      1240
    3. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      50
      1225
    4. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1192
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      35
      1092
    6. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      60
      1037
    7. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      28
      943
    8. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      888
    9. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      887
    10. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      882
    Aihe