Linnanmäki nöyryyttää uusia työntekijöitä

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011063013979294_uu.shtml

Tälläinen on Linnanmäen toimitusjohtajan mukaan heidän tarjoama "unelmien työpaikka":
- työpäivät jopa 12 h
- vessassa ei saa käydä; joko juo vettä hellepäivänä ja kärsii vessahädästä tai ei juo vettä
- palkka 7,50€/h, reilusti pienempi kuin MCDonaldsilla
- paremmin tienaavia ja kokeneempia työntekijöitä ei palkata uudelleen töihin
- aina kun puhutaan Linnanmäelle epäedullisista asioista, haastattelut keskeytetään.

17

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mahtaa olla mukava

      samaan aikaan katsella kun asiakkaat käyvät laitteissa huvittelemassa vailla huolen häivää kun itse kärsii. Parempi käydä vessassa ja saada sen takia potkut kun elää alistettuna monta vuotta paskassa työpaikassa.

      • Vaipat pennuille

        Kakarat saisivat pitää vaippoja, jos eivät ole oppineet vielä pidättämään taukojen väliä. Ei työpaikka ole sitä varten, että kuseskellaan ja paskotaan koko työaika. Silloin pitää mennä jo hoitolaitokseen jos virtsa karkailee koko ajan ja ryppynaru on liian löysällä.


    • Lintsiläinen

      Bullshittiä! Itse olen ollut Lintsillä duunissa eikä mitään ongelmia ole ollut, ei minulla eikä työkavereilla. Hienoin duuni missä olen ollut. Aina kun tulee nykyäänkin käytyä niin tulee aina juteltua työntekijöiden kanssa enkä tosiaan muista kenenkään valittaneen. Päinvastoin.

    • kyky puolue näyttää

      Suomessa on muotia nöyryyttää työihmisiä yleensäkin sekä tietysti sotaveteraaneja.
      Tämä kokoomuksen sortopolitiikka ajaa suomen nurin, eli vakava asia.

      Mutta mamuja ja reppureissaajia 3 eurolla töihin että edes joku firma pelaisi.

    • nykysuomi on vajonnu

      Säätiöt. Herrojen verovapaat kähmintä luukut. Lisäksi tuo säätiötermi
      antaa mahdollisuuden pettää työntekijöitä. Säätiön ei tarvi noudattaa minimipalkka säädöksiä ei yleensäkään työehtosopimuksia.

    • surkeita tomittajia

      Täyttä valetta kaikki. Typerä tomittaja tekee a-stupidoon surkean taidottoman pätkän ja toinen typerä tomittaja ilta-paskassa kopioi jutun.
      Mistä näitä luusereita sikiää.

    • paluu keskiaikaan

      Todella surkeita tomittajia. Eihän hallinnosta saa pahaa puhua,vaan tosiasiat on työnnettävä maton alle.

      PohjoisKoreassa nuo olisi jo ammuttu.

    • xchjkhgj

      Mikäs toimittajissa oli vikana? Kai sitä saa kysyä? Häpeä jos ei osaa kysymyksiin vastat, varsinkin kun on lukenut kysymykset ennakkoon.

      • Ammattilainen-

        Yksipuolinen mollaava asenne.
        Työsopimuslain tosiasioita ei mainittu.
        Lähteiltä eli haastateltujen mielipiteisiin ei kysytty vastapuolen mielipidettä.
        Väitettiin todeksi jonkun nimettömän sähköpostia.
        Yleistettiin asiaa, muutaman henkilön perusteella.

        Itse antaisin potkut heti tuollaiselle taidottomalle tyypille, joka ei ole koskaan tutustunut journalistin ohjeisiin. YLE on täynnä näitä suojatyöläisiä.

        http://www.journalistiliitto.fi/pelisaannot/journalistinohjeet/


    • HUH HUH!!

      Melkoista peliä!

    • turpaan vaan

      RÄIKKÖNEN ON LINNANMÄEN "KARUSELLILAITOKSEN" HITLER !!!!!! Taustalla suomenhurri pitoinen johtokunta.

    • aivan tyypillistä

      Aivan sama käytäntö on esim. matkailualalla. Jos työterveystarkastaja sattuu paikalle, niin sitten vain hymyssä suin valehdellaan kaiken olevan OK.

      Työntekijämäärät ovat minimissä ja vaaratilanteita syntyy, eikä niitä kirjata mihinkään.

    • tuoksuu kepulipuolue

      Minusta on hiton hyvä että epäkohtiin tartutaan ja pitetään asiat esillä kunnes korjaantuu.
      Tuo säätiöhomma pitäisi tutkia ja lopettaa. Ihmeellisiä eliittikerhoja joille on annettu joku nätti tarkoitus. Pelastakaa pienet. ja sen sellaista

    • Näin se menee!

      7,5 euroa tunnilta ei ole paha!

      Tottukaa kitisijät todellisuuteen!

      Kohta teitä pistetään duuniin 9 e päiväkorvauksella!

    • Kyllä!

      Tämän päivän kakarat ei osaa muuta kuin vinkua, vaatia ja valittaa!

      Tätä tämä elämä on!

      Ei töihin mennä viihtymään, vaan tekemään töitä, palvelemaan muita!

      Oma aika ja huvit on sitten erikseen!


      • jäkäjäkäj
        Nixukka kirjoitti:

        Nyt se Räikkönen koittaa vähätellä toimittajaa ja kääntää asiat edukseen. Mikä luuseri!!!!

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011063013982516_uu.shtml
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011063013982043_uu.shtml

        Taidoton tomittajapentu lässyttää ammattitaidotonta huuhaata. Laiskat pennut itkevät, kun äiti ei vie pissalle tunnin välein. Taitavat olla iltaisin samassa hiekkalaatikossa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe