Hei! Olen 22-vuotias nuori nainen. Sain muuttaa äitini ja isäni luota pois vasta, kun ole 21-vuotias. Täytin n. 2 viikkoa sitten 22-vuotta. Etsiskelin omaa kämppää yli puolisen vuotta, ja n.kuukausi sitten muutin omaan asunton. Äidin ja isäni työnä oli sännöt, että seksiä ei saa tehdä ennen kuin muutta omaan taloon. Ja ei saanut tietää mitään seksistä. Muuten saa rangaistuksia ym... Eli olen nyt aivan tiedoton seksistä, niin voisitteko kertoa sen tärkeimpiä asioita?
Haluaisisin lapsen, mutta en voi tehdä sitä, koska en osaa seksiä, ja niin...:(
On mulla mies, mut se on työ-matkoilla Saksassa. Näin en viimeksi kun asuin vielä kotona... Niin ei hänkään voinut kertoa seksistä minulle...
Pliidess kertokaa ees perusasioita... :)
Miten seksiä tehdään?
12
630
Vastaukset
- Tosi kuin vesi
Höh, hinkataa aladoobivehkeitä yhteen ja tehdään kovasta pehmeää.
- mies 35vee
Nainen levittää haarat ja mies tulee päälle kulli pystyssä ja työntää sen kullin
naisen vaginaan. Mies muutaman työnnön jälkeen laukee naisen sisään ja noin 9 kuukauden kulttua nainen synnyttää lapsen.- 22233443
Mieluummin niin että nainen tulee päälle
- ??
Alotusviesti kuulostaa ihan 10-vuotiaan lapsen kirjottamalta.
- Jo..oo..
Menkää helppoon vaan, tuo kolmekymppinen lady senkun naureskelee.
- armas Isokyrpänen
Etkö ole käynyt edes koulua? Eikö sinulla ole ystäviä? Ei tänäpäivänä voi niin pimennossa elääkkään, ellei ole kuurosokea vähintään....
- Voi auttaa
Kirjakaupoissa on opaskirjoja. Lue paljon, se avartaa mieltä. Eroottista kirjallisuutta on myös hyvä lukea: Anais Nin, Henry Miller jne. Masturboi ja tutustu vartaloosi, niin opit tietämään mikä tuntuu sinusta hyvältä. Katsele itseäsi peilistä, tutki miltä näytät ja opettele hyväksymään itsesi naisena ja seksuaalisena olentona.
Tärkeää että kyselet kumppaniltasi mitä hän haluaisi sinun tekevän. Samoin opiskele sitä, mikä sinusta tuntuu hyvältä. - katsojahämmästy
- Joonoloomut'ihsm
Kiitos tiedoista, en ole tällä sivulla käynytkään hetkeen aikaan, mutta olen harrastanut seksiä mieheni kanssa ;) aluksi ajattelin, että mitä nyt tekisin ,mutta laukeamisen jälkeen olo oli rento;) olen raskaana nyt ollut noin 3,5 kk;)
- Gulliver
Hyvinhän se sekstaaminen on onnistunut kun jo nyt olet paksuna.
Onnittelut hyvästä suorituksesta.
Jos lisää lapsia haluat, niin jatkakaa samaan malliin.
Pohjaan saakka.
- Opas26
Jos osaa tulla suomi24 seksipalstalla niin mikä estää menemästä pornosivuille.. siellä sitä näytetään miten sitä tehdään! Googleen kirjotat jonkun hyvän sanan niin siitä se lähtee!
- SE on sillälailla
Jos toi alkajan viesti olis totta, nii ei olis helppo sen ihmisen joka sit tuohon naiseen sortus.
Alkaja olis aika v... parisuhteessa. Vaikka joku kieltäs toiselta ihmissuhteet ja toiminnan, niin ei se estä ketää tiedonsaannilta ja sitä paitti se suojelu on oikeasti lainvastaista.
Jos alkajan juttu olis totta, niin alkaja on silloin jostain syystä vajaavaltainen. Mieleeni tulee jokin kehitysvamma, joka ei sinäänsä ole syy vanhempien antamalle kiellolle, sillä sellaista lakia ja asetusta ei ole, eikä tule.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592