Mä ja Anu osa 3

Jake

…. “ehkäpä” Anu sanoi, viehkeästi hymyillen. Hän makasi siinä mun sylissä raukeena ja pehmeänä, kehräsi kuin kissa. ”Kui me ei olla tätä ennen tehty?”, hän kysyi. ”Jospa se johtuisi siitä, että sä seurustelet” sanoin. ”Tiiätkö, en ole orkkua saanut pitkään aikaan, en itse asiassa muista milloin me oltais viimeks raksteltu mun poikaystävän kanssa, hän ei enää näytä haluavan naida mua” ilmeensä synkkeni. ”Mä luulen, että sillä on toinen” hän sanoi sitten. ”Voi sua” sanoin ja suutelin häntä. Samalla siirsin käteni hänen pakaroilleen ja aloin hieroa niitä. Ne oli tosi kiinteät, iho oli pehmeää. ”Oooh” hän voihkasi, jatka vaan. Samassa hän kääntyi vatsalleen. ”Olet upea” sanoin hänelle ja ihastelin hänen upeaa, trimmattua kroppaansa joka kylpi ilta-auringon valossa. Hänen selkänsä oli hiukan lihaksikas mutta naisellinen. Pakarat oli tosi kiinteät ja niiden välissä pilkotti hänen ajeltu pillunsa kun hän makasi edessäni jalat vähän levällään. Reidet tuntui pehmeiltä. Hyviäilin pakaroita, ja annoin sormeni hyväillä vakoa. Hän säpsähti kun sormeni osui pilluunsa. ”Mä haluan naida sua” hän sanoi. ”Ota mut tässä”. ”mäkin haluan sinua” sanoin. Kyrpäni oli jo noussut täyteen mittaan ja runkkasin sitä hiljalleen. Anu liuútti sormensa pilluussaan altakäsin ja avasi huulensa raolleen. Pysytyin näkemään suoraan hänen lemmenreikäänsä. Vein kyrpäni lähemmäs, Anu tarttui siihen ja saimme terskan sisään. Hän oli aivan kuuma, mua alkoi heikottamaan, se tuntui niin hyvältä. Anu kiemurteli allani, nousi vähän ylemmäs ja työntyi samalla mua vastaan. Kyrpäni upposi kerralla häneen pohjaan asti. ”Ooiihh” hän sanoi, ”Voi herranjumala että se tuntuu hyvältä”. ”Niin tuntuu” sain sanottua. ”Sä tunnut niin ihanan tiukalta mun kyrpäni ympärillä” sain huohotettua. Hänen pillulihaksensa supistivat ja ikäänkuin lypsivät mun kyrpää. Hetken olimme siinä ihan paikallaan, hyväilin hänen pakaroitaan ja sormeni leikki hänen peppurei’ällä. Otin pakaroistaan kiinni ja vedin kalua vähän ulos, hitaasti. ”Juu-uuri n-n-O-ii-nhhh” Anu sanoi, samassa kun työnnyin uudelleen hänen kuumaan pilluunsa. Vähän aikaa työnnyin aivan kuin hidastetussa filmissä kyrpääni sisään ja ulos hitaasti, nauttien tästä tunteesta. Nauttien hänen tiukasta pillusta. Halusin vangita tämän hetken, pysäyttää ajan. Tämä tuntui niin kauniilta ja hyvältä. Tunsin että Anu halsui kiihdyttää tahtia, aloin leipomaan hänen pakaoitaan ja nussimaan kovemmin. siirsin toisen käden hänen klitalleen ja aloin sitä hieroa sormellani, välillä puristaen. ”Purista kovempaa” hän komensi. ”Tuntuu niin helvetin hyvältä” Anu oli upottanut kasvonsa toimistopapereden joukkoon ja hän oli aivan avoin mulle siinä edessäni. Olimme muuttuneet pilluksi ja kyrväksi, olimme persoonottmia. Nussimme nyt kovaa, vedin kaluni Anun huulille asti ja työnnyin rajusti sisään. Anun pakarat oli jo punaiset mun käsittelystä. Hänen pillunsa alkoi supistella mun kyrpäni ympärillä yhä tiukemmin. ”MÄ TU-U-UN II-H-AN KO-HHT-AAAAA, NUSSI MUA RAJUSTIIIII, HALUUN SUN KUUMAT SPERMAT MUN PILLUUNI” hän suorastaan huusi kiimasta. En pysytnyt vastaamaan, tunsin vaan kun mun toinen spermalasti lähti liikkeelle. Alkoi suurinpiirtein peäaukon kohalta, toisaalta lähti vatsanpohjasta ja jalkapohjista. Tunne siirtyi lähemmäs kyrpääni . ” ANNA MULLE SUN SPERMAT PILLUUNI, HALUUN ETTÄ SÄ TUUUUUU-AAAAHH” Parkui Anu orgasmin kourissa ja samalla tulin minäkin. En tiedä kuinka paljon tuli mutta paljon sitä tuli. Vedin Anun pakaroita ihan kiinni itseeni ja huusin suoraa huutoa tyhjentäessäni lastini hänen pilluunsa. Anu tärisi, vaikutti ihan kuin olisi itkenyt. Vetäydyin ulos ja käänsin Anun. Suutelimme pitkään ja hartaasti. Näin kun spermani alkoi valua ulos Anun avonaisesta pillusta. ”Saanko vielä nuolla sua?” kysyin enkä odottanut vastausta, vaan aloin nuolemaan häntä puhtaaksi. Siiryimme lattille ja hän teki mulle saman. Kömpi mun syliin. ”Tämä pitää tehdä uusiksi” sanoin, mutta Anu ei enää kuullut, hän oli raukeena jo nukahtanut konttorimme lattialle mun sylissä. Tunsin itseni onnelliseksi, tyydytetyksi ja raukeeksi. ”Ihanaa” ajattelin.
Ehkä tämä jatkuu joskus
Palautetta saa laittaa:
[email protected]

3

7915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hannele18

      -uuuhh ihanaa-

    • anu

      oon anu, 22 oikeesti! ootko muka nussinu sun kanssa?? vastaa!!!! oon töissä yhes toimistossa oon kyllä pomo enkä mikään kirjuri tai mikään sen tapanen!!

      • Jake

        jos olet se minkä luulet, että minä luulen olevasi niin mahdollisesti olet nussinut tai sit toisaalta ehkä et.... :) kuka näitä muistaa... kaikki Anut 22 v, jotka ovat olleet toimistossa töissä ja kenen kanssa olen nussinut ovat olleet hyviä:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe