onko yleistä se kun voittosumma ylittää 2000e pelihistorianaikana niin kotiutus suljetaan ja pyydetään joko ajokortista tai passista valokuvakopio joka pitää lähettää asiakaspalveluun,ja jostain tiliotteesta tai puhelinlaskusta,kopioo kanssa ,niin mulle kävi,kun voitin,ja kotiuttaa ei voi rahoja ennen kuin noi on lähetetty
kotiutus 24h pokerilta
pihalla oon
2
197
Vastaukset
- PLoo
Tuo on ihan normaali käytäntö varmaan kaikilla pokerisaiteilla. Ei se rahasumma siihen mitenkään vaikuta. Näppäät vain kuvat niin passista/ajokortista kuin jostain laskustakin ja pistät supporttiin ne spostilla.
- Juuriharja
Se on ilmeisesti eu määräämä toimenpide pelifirmoille jolla pyritään ehkäisemään rahanpesua.Summalla on tosiaan merkitys ja se raja menee juuri tuosta noin 2000 euroa.Niin ja ihan normaali käytäntö ollu jo hyvän aikaa.Toimit vain ohjeiden mukaan niin ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882