Onko ehdotuksia, miten toimia, kun kevätvuohenjuuret kauniin kukintonsa päätteeksi muuttuvat rumiksi ja rehottaviksi? Olen leikannut ne alas, mutta ei se auta asiaa, rumia ovat silti tai sitten maa ihan mullalla.
Vuohenjuurikaistale on suurehko ja osin suuren perennapenkin keskellä, osin reunassa. Onko jotain perennaa, joka nousisi ikään kuin vasta vuohenjuurien mentyä ns. samalle paikalle (utopia)? Vai laittaisinko jotain kesäkukkaa vielä sinne väleihin jälkeen päin? Vai onko miuta viherpeukaloideoita? Vai pitääkö tämä vain joka vuosi sietää? Kiitos, jos keksit hyvän ehdotuksen. :)
Rumat vuohenjuuret
X
3
165
Vastaukset
- katkon..
Itse leikkaan kukkavarret poikki, lehdet alkavat senjälkeen kasvamaan isoiksi ja komeiksi.
Laita vaikka vuorenkilpeä väleihin, se ainakin peittää. - tipitii..
no miuilla on tuolla sellasia valkoisia, korkeita, kerrottuja päivänkakkaroita. peittää aika hyvin rupsahtaneen vuohenjuuripuskan. sitten siinä vieressä on myös JALOANGERVO. se levittää lehtensä hienosti levälleen, että pienemmät jääpi piiloon :)
jos laittais esim. jaloangervoa ja vuohenjuurta vuorotellen, niin ehkä ne vuohet sitten sieltä katoaisivat lehtien alle piiloon :)- ap
Kiitos teille! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533303Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?572602Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492564- 1122335
- 241903
- 241691
- 301636
- 1691550
- 361275