Olettek tietoisia, että SSP:n laajakaistamonopoli vahvistuu kuituliittymien myötä kun SSP ajaa muut operaattorit pois kaupungista. Elisan ja Soneran sopimukset katkeavat ja esimerkiksi työpaikkojen HOC-yhteydet häviävät kesän ja syksyn aikana.
Mistä nettiyhteys jatkossa jos SSP:n tarjoama monopolihinnoittelu ja asenne ei maistu? 550e kertamaksu 50e / kk... Elisa/Saunalahti, Sonera, DNA, Welho tulkaa Saloon!
SSP:n monopoli vahvistuu
6
368
Vastaukset
- Tämmöttisss
Joo tiedossa on, mut se onkin osa tätä NWO:ta kaikki monopolisoituu ja ihmisiltä viedään oikeudet. Ite maksan netistä 5 e/kk ja hyvin pelittää videot ym :)
- 19+9
Eräissä Turun vuokrataloissa (VVO) vuokraan sisältyy 2 megan "ilmainen" nettiyhteys.Kyllähän nettimaksu varmaankin on jotenkin ympätty vuokraan,mutta
tulee varmasti halvemmaksi kun iso yhtiö ottaa koko Suomeen vaikkapa 20000
asuntoon nettiyhteyden. - ArtoPaa
Salossa on erinomaisen hyvä 3G-kattavuus ainakin keskusta-alueella ja Nokian vaikutuksesta myös jatkossa tulee uusinta tekniikka melko eturivissä. Nykyiset mokkulat pääsevät jo ihan kelvollisiin nopeuksiin jopa 5Mb / s ja hinta ei todellakaan päätä huimaa n. 10-12e/kk. Suosittelen lämpimästi jos SSP ei lämmitä :)
- ??????????????
MIksei kuituliittymään muka voi ottaa Soneran tai Elisan laajakaistaliittymää?
Tietoa vai oon jostain kuullu? - kdjdkfjkdf
Koska kuitu on kuitu eikä tarvitse erikseen mitään ADSL modeemeja. Se on digitaalinen yhteys alusta loppuun ;)
Mutta kyllä siihen saa jonkun muun ISPn liittymän. Kysyin tätä SSPltä. Mutta sinun pitää silti maksaa kaikki normaalit SSPn taksat. Valitin hinnasta, mutta sillä saa kuulemma SÄHKÖPOSTIOSOITTEEN ja KOTISIVUT! Jee. Mihin se kotisivu muka tehdään? - monopoli murtuu
Mokkulalla pärjää aivan hyvin ja kun hankin siihen netistä tilaamalla 160e ulkoanteenin joka tuli räystään alle, siitä 10 metrin pienivastuksisella kaapelilla mokkulalla Huawein kylkeen liitimellä kiinni - kyllä pelittää.
Googlatkaa gsm - anteenit, sieltä saa kymmenelementtisen ulko - anteenin johtoineen edullisesti.
Ennen pelkällä mokkulalla putosi joskus 2 G:hen ja nyt ei koskaan, paskat haistatan kuidulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117